Browsing by Author "Tsilnyk, Oleh"
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item Альтернативні підходи розвитку туристичних дестанацій(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-10) Цільник, Олег; Графська, Орислава; Tsilnyk, Oleh; Hrafska, OryslavaItem Альтернативні підходи розвитку туристичних дестанацій(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-10) Цільник, Олег; Графська, Орислава; Tsilnyk, Oleh; Hrafska, OryslavaItem Аналіз конфліктних ситуацій сфери індустрії гостинності в частині підприємств готельного господарства(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-05-18) Цільник, Олег; Tsilnyk, OlehItem Еволюція етапів розвитку готельних підприємств в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-10-12) Цільник, Олег; Tsilnyk, OlehItem Кадровий потенціал підприємств як запорука успішного провадження бізнесу(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-09-27) Цільник, Олег; Графська, Орислава; Tsilnyk, Oleh; Hrafska, OryslavaItem Роль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівлі(2020-04-23) Коркуна, Іван; Цільник, Олег; Піхур, Ольга; Бордун, Олеся; Korkuna, Ivan; Tsilnyk, Oleh; Pikhur, Olha; Bordun, OlesiaМаркетинг (від англ. marketing) – це діяльність, спрямована на досягнення завдань підприємств, установ, організацій через формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. У широкому сенсі призначення маркетингу полягає у «визначенні та задоволенні людських і «суспільних потреб»Item Сільський та зелений туризм як перспектива збереження ліквідності туристичної галузі України(2022-09-30) Графська, Орислава; Цільник, Олег; Лещук, Христина; Hrafska, Oryslava; Tsilnyk, Oleh; Leshchuk, KhrystynaItem Товарознавство : навч.-метод. посіб. для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної та заочної форм навчання(2019) Коркуна, Орислава; Демічковський, Андрій; Цільник, Олег; Бордун, Олеся; Піхур, Ольга; Korkuna, Oryslava; Demichkovskyi, Andrii; Tsilnyk, Oleh; Bordun, Olesia; Pikhur, Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуНавчально-методичний посібник «Товарознавство» висвітлює теоретичні та практичні питання з вивчення товарів та їх властивостей. Також у навчально-методичному посібнику розкривається класифікація, призначення, основні характеристики, маркірування, умови транспортування та зберігання основних видів товарів. Розглянуто та визначено вимоги до якості товарів, процеси ідентифікації товарів для виявлення або попередження фальсифікації, також оцінено нові можливості упаковки товарів. Наведено приклади класифікації дефектів товарів певних груп. Також в навчально-методичному посібнику «Товарознавство» студентам запропонованні питання для самоконтролю, та подані теми ддя написання рефератів. Даний навчально-методичний посібник дасть змогу студентам успішно розрізняти товари різних груп, характеризувати їх за властивостями та видами, а також студен зможе опанувати основні стандарти якості які є затверджені ДСТУ, та успішно підготуватися до складання іспиту з курсу «Товарознавство».Item Формування економічної стратегії у сфері гостинності як запорука успішного її функціонування(2024) Графська, Орислава; Цільник, Олег; Hrafska, Oryslava; Tsilnyk, OlehУ період нестабільної економічної ситуації як в Україні, що зумовлена повномасштабною війною в теперішній час, а ще раніше – всесвітньою пандемією Covid-19, так і економічною кризою в усьому світі через пандемію Covid-19, розуміємо, що для досягнення у діяльності підприємств сфери гостинності позначки беззбитковості потрібна правильна стратегія в управлінні галуззю. In the period of unstable economic situation as in Ukraine, which is determined a full-scale war in the present time, and even earlier - a worldwide pandemic Covid-19, as well as the economic crisis all over the world due to the Covid-19 pandemic, we understand that in order to achieve a mark in the activities of enterprises in the field of hospitality break-even requires the right strategy in managing the industry.Item Інвестиційні вкладення в промисловий туризм в період війни як відновлення економіки України(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-05-30) Цільник, Олег; Євдощенко, Сергій; Tsilnyk, Oleh; Yevdoshchenko, SerhiiМета : розглянути вплив інвестиційних вкладень на промисловий туризм у період війни в Україні, зокрема розглянути роль інвестицій у розвитку інфраструктури, просуванні туристичних продуктів та маркетингових зусиль для привертання внутрішніх та зовнішніх туристів у таких умовах. Purpose: to consider the impact of investments on industrial tourism during the war in Ukraine, in particular to consider the role of investments in the development of infrastructure, promotion of tourist products and marketing efforts to attract domestic and foreign tourists in such conditions.