Перегляд за Автор "Tsestsiv Diana"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз векторів розвитку гостинності сьогодення: від викликів до можливостей(2025) Чирка В’ячеслав; Паска Марія; Цесців Діана; Chyrka Viacheslav; Paska Mariia; Tsestsiv DianaАктуальність теми зумовлена аналізом сучасного ринку гостинності. Вартує відзначити, що туристи витрачають близько третини свого бюджету у відпустці на їжу, що підкреслює важливість харчової діяльності в індустрії гостинності. Оскільки місцеві підприємці часто пропонують традиційну їжу, отриману зі свіжих місцевих інгредієнтів і подану в атмосфері, характерній для відповідної території, споживання їжі є справжньою туристичною атракцією, покликаною завершити враження туристів від подорожі. Таким чином, через послуги харчування туристи долучаються до кулінарних традицій дестинації, яку відвідують, зміцнюючи національну ідентичність. На цьому рівні такі переваги, як менше людських помилок, менше відходів, максимальна користь від продукту, швидке обслуговування, безпечний і прозорий харчовий ланцюг, задоволеність клієнтів і індивідуальні замовлення забезпечено. Отже, безпечність, інновації та клієнтоорієнтованість – основні адаптаційні кроки ресторанного бізнесу на найближчі роки. Адаптація нових технологій до процесу обслуговування клієнтів і вжиття заходів для прогнозування подальшого розвитку ресторанного бізнесу є індикаторами успіху сучасного бізнесу. Тому актуальна необхідність проведення аналізу векторів розвитку гостинності сьогодення: від викликів до можливостей. The relevance of the topic is due to the analysis of the modern hospitality market. It is worth noting that tourists spend about a third of their vacation budget on food, which emphasizes the importance of food activities in the hospitality industry. Since local entrepreneurs often offer traditional food, obtained from fresh local ingredients and served in an atmosphere characteristic of the respective territory, food consumption is a real tourist attraction designed to complete the tourist experience of the trip. Thus, through food services, tourists join the culinary traditions of the destination they visit, strengthening national identity. At this level, such advantages as fewer human errors, less waste, maximum benefit from the product, fast service, a safe and transparent food chain, customer satisfaction and individual orders are ensured. Therefore, safety, innovation and customer orientation are the main adaptive steps of the restaurant business in the coming years. Adapting new technologies to the customer service process and taking measures to predict the further development of the restaurant business are indicators of the success of modern business. Therefore, there is an urgent need to analyze the vectors of development of today's hospitality: from challenges to opportunities. As a result of the analysis of the vectors of development of the modern hospitality industry, a number of challenges and pportunities were identified for young professionals in this field. For a successful career in the hospitality industry, it is necessary to develop communication skills, responsibility, professional knowledge and be flexible and adaptable. The requirements for education in the hotel and restaurant business include the integration of practical skills, adapted curricula and cooperation with business. Hospitality professionals must possess a wide range of competencies, including continuous improvement of culinary skills, leadership qualities and financial literacy. The modern hospitality industry is actively implementing innovations such as personalization of food, the use of local ingredients and sustainable velopment, as well as experimental gastronomy and the "solo dining" culture. Thus, the hospitality industry offers wide opportunities for professional growth and creative development.Документ Географія туризму : програма основної компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою надання цілісного уявлення про просторові та термінові закономірності і тенденції розвитку рекреації і туризму в країнах та регіонах світу, про територіальні туристично-рекреаційні системи, умови та фактори їх формування.Документ Географія туризму : робоча програма основної компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою надання цілісного уявлення про просторові та термінові закономірності і тенденції розвитку рекреації і туризму в країнах та регіонах світу, про територіальні туристично-рекреаційні системи, умови та фактори їх формування.Документ Географія туризму : силабус основної навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуГеографія туризму як дисципліна є набуттям студентами теоретичних знань та формування практичних навичок щодо швидкого аналізу територіальної організації та умов розвитку різних видів туризму в регіонах і країнах світу.Документ Подорожі як потужний інструмент для сприяння культурного взаєморозуміння та толерантності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Цесьців Діана; Tsestsiv DianaДокумент Роль штучного інтелекту в туризмі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv DianaДокумент Сталий розвиток індустрії гостинності : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Сталий розвиток індустрії гостинності» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно розуміння та практичного вирішення проблем сталого розвитку індустрії гостинності.Документ Сталий розвиток індустрії гостинності : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни “Сталий розвиток індустрії гостинності” є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно розуміння та практичного вирішення проблем сталого розвитку індустрії гостинності.Документ Сталий розвиток індустрії гостинності : силабус курсу, освітній ступінь: бакалавр, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Сталий розвиток індустрії гостинності» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно розуміння та практичного вирішення проблем сталого розвитку індустрії гостинності.Документ Сучасні концепції гостинності : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно концептуальних основ розвитку сучасної індустрії гостинності.Документ Сучасні концепції гостинності : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки магістрів, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно концептуальних основ розвитку сучасної індустрії гостинності.Документ Туристичні ресурси регіону : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 242 «Туризм»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесців Діана; Лабарткава Валентина; Tsestsiv Diana; Labartkava Valentyna; Кафедра туризмуМета вивчення навчальної дисципліни «Туристичні ресурси регіону» – формування знань про усі наявні види туристичних та туристично-рекреаційних ресурсів регіону, їх геопросторові поєднання. Предмет вивчення – туристичні ресурси як основа формування територіальних рекреаційних комплексів різного геопросторового рівня, основи їх раціонального використання.Документ Туристичні ресурси регіону : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність –242 «Туризм», факультет туризму та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесців Діана; Лабарткава Валентина; Tsestsiv Diana; Labartkava Valentyna; Кафедра туризмуМета вивчення навчальної дисципліни «Туристичні ресурси регіону» – формування знань про усі наявні види туристичних та туристично-рекреаційних ресурсів регіону, їх геопросторові поєднання.Документ Туристичні ресурси регіону : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність –242 «Туризм»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесців Діана; Лабарткава Валентина; Tsestsiv Diana; Labartkava Valentyna; Кафедра туризмуМета вивчення навчальної дисципліни «Туристичні ресурси регіону» – формування знань про усі наявні види туристичних та туристично-рекреаційних ресурсів регіону, їх геопросторові поєднання. Предмет вивчення – туристичні ресурси як основа формування територіальних рекреаційних комплексів різного геопросторового рівня, основи їх раціонального використання.Документ Туристичні ресурси України : робоча програма навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Туристичні ресурси України» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок про складові туристичних ресурсів України, їх геопросторове поєднання для створення конкурентоспроможного національного тур продукту.Документ Туристичні ресурси України : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Туристичні ресурси України» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок про складові туристичних ресурсів України, їх геопросторове поєднання для створення конкурентоспроможного національного тур продукту.Документ Туристичні ресурси України : програма навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Туристичні ресурси України» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок про складові туристичних ресурсів України, їх геопросторове поєднання для створення конкурентоспроможного національного тур продукту.Документ Туристичні ресурси України : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Туристичні ресурси України» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок про складові туристичних ресурсів України, їх геопросторове поєднання для створення конкурентоспроможного національного тур продукту.Документ Туристичні ресурси України : силабус навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Туристичні ресурси України» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок про складові туристичних ресурсів України, їх геопросторове поєднання для створення конкурентоспроможного національного тур продукту.Документ Туристичні ресурси України : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Цесьців Діана; Tsestsiv Diana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Туристичні ресурси України» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок про складові туристичних ресурсів України, їх геопросторове поєднання для створення конкурентоспроможного національного тур продукту.