Перегляд за Автор "Tsestsiv, Diana"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Evaluation and optimization of the use of tourist resources of the region(2021) Tsestsiv, Diana; Цесців, ДіанаIntroduction. Assessing the potential of tourist resources on the basis of sound methodology is an important step in developing measures to optimize the use of tourist potential of the region. The aim of the study. The purpose of the study is to improve and adapt the methodology for assessing the potential of tourist resources in the region, as well as its testing on the example of Vinnytsia region of Ukraine. Materials and methods. Based on O. Beidyk’s method of scoring the tourist and recreational potential of the region and the results of a study by a number of other authors formed a method of assessing the potential of tourist resources adapted for Vinnytsia region. Methods of mathematical statistics and cartographic, as well as the method of zoning are used. Results. The potential of tourist resources of administrative districts of Vinnytsia region is analyzed, the geospatial organization of tourist destinations is investigated and tourist zoning is carried out. A system of regional policy measures differentiated by selected subregions has been developed to optimize the use of tourist resources. 168 Conclusions. Based on the study of the geospatial organization of tourist resources of Vinnytsia region, ways to optimize them are proposed, including the development and expansion of a network of excursion routes; expansion of the network of accommodation establishments; formation of a network of medical and health institutions; updating the material and technical base of sanatoriums; improvement of transport infrastructure, in particular highways; wider attraction of foreign tourists; optimization of recreational use of the river network; intensification of development and expansion of the network of rural tourism estates. Оцінка потенціалу туристичних ресурсів на основі обґрунтування методика є важливим етапом розробки заходів щодо оптимізації використання туристичного потенціалу регіону. Мета дослідження. Метою дослідження є вдосконалення та адаптація методики для оцінки потенціалу туристичних ресурсів регіону, а також його апробація на прикладі Вінницької області України. Матеріали та методи. На основі методики оцінки туриста О. Бейдика рекреаційний потенціал регіону та результати дослідження ряду інших авторів сформовано адаптовану для Вінницької області методику оцінки потенціалу туристичних ресурсів. Використовуються методи математичної статистики та картографічний, а також метод районування. Результати. Потенціал туристичних ресурсів адміністративних районів Вінницької області є проаналізовано геопросторову організацію туристичних дестинацій та досліджено туристичне районування здійснюється. Система заходів регіональної політики, диференційована за вибраними субрегіонами, має розроблено з метою оптимізації використання туристичних ресурсів. 168 Висновки. На основі дослідження геопросторової організації туристичних ресурсів с Вінницькій області, запропоновано шляхи їх оптимізації, в тому числі розвитку та розширення мережі екскурсійних маршрутів; розширення мережі закладів розміщення заклади; формування мережі лікувально-оздоровчих закладів; актуалізація матеріалу та технічна база санаторіїв; покращення транспортної інфраструктури, зокрема автомобільні дороги; більш широке залучення іноземних туристів; оптимізація рекреаційного використання річки мережа; активізація розвитку та розширення мережі садиб сільського туризму.Документ Геопросторова організація туристичних ресурсів (на прикладі Вінницької області)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Цесьців, Діана; Худоба, Володимир; Tsestsiv, Diana; Khudoba, VolodymyrУ монографії оцінено компонентну і територіальну структури туристичного потенціалу Вінницької області. Проаналізовано геопросто- рову організацію та потенціал туристичних ресурсів області в розрізі адміністративних районів за адміністративно-територіальним устроєм до 2020 року і чинним. Також проаналізовано геопросторову організацію основних туристичних дестинацій та здійснено туристичне районування. Обґрунтовано систему напрямів і заходів оптимізації використання туристичних ресурсів з урахуванням сучасного адміністративно-територіального устрою області. Для географів, краєзнавців, туристів, науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів, спеціалістів з охорони та збереження туристичних ресурсів, а також державних та регіональних установ, усіх, хто цікавиться проблемами геопросторової організації туристичних ресурсів у регіоні.The monograph assesses the component and territorial structure of the tourism potential of the Vinnytsia region. The geospatial organization and potential of tourism resources of the region were analyzed in terms of administrative districts according to the administrative-territorial system until 2020 and current. The geospatial organization of the main tourist destinations was also analyzed and tourist zoning was carried out. The system of directions and measures for optimizing the use of tourist resources is substantiated, taking into account the modern administrative and territorial structure of the region.Документ Діловий туризм як напрям розвитку туристичної галузі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-05-18) Андросенко, Сергій; Цесьців, Діана; Androsenko, Serhii; Tsestsiv, DianaМетою є аналіз стану та перспектив розвитку ділового туризму в Україні. The goal is to analyze the state and prospects for the development of business tourism in Ukraine.Документ Методичні рекомендації для підготовки та захисту кваліфікаційних дипломних робіт освітнього рівня «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Голод, Андрій; Штойко, Павло; Феленчак, Юлія; Кухтій, Андрій; Скабара, Роман; Худоба, Володимир; Оленич, Ірина; Кучер, Павло; Цесьців, Діана; Никига, Оксана; Holod, Andrii; Shtoiko, Pavlo; Felenchak, Yuliia; Kukhtii, Andrii; Skabara, Roman; Khudoba, Volodymyr; Olenych, Iryna; Kucher, Pavlo; Tsestsiv, Diana; Nykyha, OksanaУ методичних рекомендаціях викладено основні вимоги щодо вибору теми кваліфікаційної дипломної роботи освітнього рівня «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм», формування її структури, охарактеризовано процедуру підготовки та захисту дипломної роботи, критерії її оцінювання, у додатках наведено матеріали, що будуть корисним студентам та їх науковим керівникам у процесі виконання дипломної роботи. Для студентів що здобувають освітній рівень «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм», а також викладачів, науковців і всіх, хто залучений до організації та проведення наукових досліджень у процесі виконання кваліфікаційної дипломної роботи. The methodical recommendations set out the main requirements for choosing a topic for a qualifying diploma thesis of the educational level "Bachelor" in the specialty 242 "Tourism", the formation of its structure, the procedure for preparing and defending the diploma thesis, the criteria for its evaluation, are described in the appendices, materials that will be useful to students and to their supervisors in the process of completing the thesis. For students obtaining the "Bachelor" educational level in the specialty 242 "Tourism", as well as teachers, scientists and everyone involved in the organization and conduct of scientific research in the process of completing a qualifying thesis.Документ Музейний потенціал Вінниччини(2021-06-14) Цесьців, Діана; Волошин, Іван; Tsestsiv, Diana; Voloshyn, IvanМета – дослідити історію виникнення та функціонування музейних об’єктів Вінниччини та розробити на їх основі туристичну карту для підвищення використання музейного потенціалу Вінниччини.Документ Проблеми та перспективи розвитку туризму в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-28) Длугош, Богдан; Цесців, Діана; Dluhosh, Bohdan; Tsestsiv, DianaДокумент Проблеми та перспективи розвитку туризму в Україні(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-28) Длугош, Богдан; Цесців, Діана; Dluhosh, Bohdan; Tsestsiv, DianaДокумент Підходи до оцінювання туристичного потенціалу регіону(2023-05-17) Цесьців, Діана; Tsestsiv, DianaДокумент Роль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україні(2022-09-30) Цесьців, Діана; Шкабур, Ігор; Tsestsiv, Diana; Shkabur, IhorДокумент Сфера рекреаційних і туристичних послуг як пріоритетний напрям відновлення економіки(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-05-10) Цесьців, Діана; Tsestsiv, DianaМета дослідження – вивчити функціонування сфери рекреаційних і туристичних послуг як пріоритетний напрям відновлення економіки. The purpose of the study is to examine the functioning of the recreational and tourism services sector as a priority area for economic recovery.Документ Туризм як один із шляхів розвитку України(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-21) Цесьців, Діана; Tsestsiv, DianaНа сьогодні туризм є сферою соціально-економічного комплексу, яка в багатьох країнах стала індустрією, що бурхливо розвивається. Today, tourism is a sphere of the socio-economic complex, which has become a rapidly developing industry in many countries.Документ Туристичний кластер як інноваційний розвиток туристичної діяльності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-25) Цесьців, Діана; Худоба, Володимир; Tsestsiv, Diana; Khudoba, VolodymyrМетою є формування туристичного кластеру як інноваційний розвиток туристичної діяльності, спроможний задовольнити потреби іноземних та українських громадян у туристичних послугах.Документ Туристичний кластер як інноваційний розвиток туристичної діяльності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-25) Цесьців, Діана; Худоба, Володимир; Tsestsiv, Diana; Khudoba, VolodymyrМетою є формування туристичного кластеру як інноваційний розвиток туристичної діяльності, спроможний задовольнити потреби іноземних та українських громадян у туристичних послугах.Документ Управління туристичними дестинаціями: інноваційні маркетингові підходи(2022) Головчук, Юлія; Мороз, Соломія; Цесців, Діана; Holovchuk, Yuliia; Moroz, Solomiia; Tsestsiv, DianaДосліджено теоретичні та методологічні проблеми управління туристичними дестинаціями в контексті формування інноваційних маркетингових підходів. Проаналізовано підходи до трактування туристичної дестинації та її структури, сформульовано авторське бачення окреслених теоретичних проблем. Наголошено на важливості процесів управління дестинаціями та ролі у них маркетингових механізмів. Охарактеризовано роль кластерного підходу та брендингу у розвитку туристичних дестинацій. На відміну від бренду товару чи послуги, який може бути достатньо легко змінений, бренд туристичної дестинації досить стабільний, включає матеріальні та нематеріальні елементи. Зроблено висновок про те, що туристичні дестинації є ключовим компонентом регіональної туристичної системи, який здатний активізувати туристичну діяльність та сприяти економічному розвитку територій. Пошук нових та ефективних підходів щодо управління туристичними дестинаціями є актуальною проблемою регіонального розвитку туризму. The purpose of the paper is to study the theoretical and methodological problems of managing tourism destinations in the context of the formation of innovative marketing approaches. The urgency of the researched problems is determined by the need to find new ways of developing tourism destinations in crisis conditions. The research used the methods of analysis of literary sources, synthesis, generalization, structural-functional and systemic approaches. Approaches to the interpretation of the tourism destination and its structure are analyzed; the author’s vision of the outlined theoretical problems is formulated. Modern tourism destinations should consist of such basic components as attractions and tourism infrastructure (including accompanying, transport and information). The importance of destination management processes and the role of marketing mechanisms in them are emphasized. The role of the cluster approach and branding in the development of tourist destinations is characterized. The cluster approach is important in the strategic regional development of tourism, and its advantages lie in the widest possible involvement in the formation of the competitiveness of tourism destinations of all subsystems and components of regional tourism systems. Unlike the brand of a product or service, which can be changed quite easily, the brand of a tourism destination is quite stable and includes tangible and intangible elements. It is concluded that tourism destinations are a key component of the regional tourism system, which is able to activate tourist activity and contribute to the economic development of the territories. The search for new and effective approaches to the management of tourism destinations is an urgent problem of regional tourism development. Successful and timely application of effective approaches to the management of tourism destinations will allow to create a unique and high-quality tourism product, as well as to activate tourist flows. The practical value of the article lies in the possibility of applying the research results to form strategic priorities of regional tourism development at the level of destinations, using them as a basis for further research in this direction.