Перегляд за Автор "Tokar, Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Виховання педагогічних навичок викладачів бальних танців у студентів з дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін у вищих навчальних закладах» : лекція 1 для студентів V-IV курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Засоби хореографії в початковій підготовці з художньої гімнастики дівчат 6-9 років(2024) Сосіна, Валентина; Мазур, Ірина; Токар, Тетяна; Sosina, Valentyna; Mazur, Iryna; Tokar, TetianaМета дослідження – виявити чинники підвищення ефективності хореографічної підготовки в художній гімнастиці на етапі початкової підготовки та сформулювати пропозиції щодо вдосконалення програми з використанням засобів хореографії для гімнасток 6–9 років, які займаються художньою гімнастикою на етапі початкової підготовки. The purpose of the research is to identify the factors of increasing the effectiveness of choreographic training in rhythmic gymnastics at the stage of primary training and to formulate proposals for improving the programme using choreography for gymnasts aged 6-9 years who are engaged in rhythmic gymnastics at the stage of primary training.Документ Значення елементів екзерсису класичного танцю в розвитку фізичних даних танцівників з дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін у вищих навчальних закладах» : лекція 3 для студентів V-IV курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Особливості хореографічної підготовки у техніко-естетичних видах спорту(2023) Сосіна, Валентина; Мазур, Ірина; Токар, Тетяна; Sosina, Valentyna; Mazur, Iryna; Tokar, TetianaУ статті розглянуто питання особливостей підготовки представників хореографічного мистецтва й спортсме-нів у техніко-естетичних видах спорту, де пред’являються високі вимоги до прояву культури рухів. Виділено спільні риси і відмінності у підготовці артистів хореографічного жанру і спортсменів, які суттєво впливають на процес навчання і вдосконалення техніці виконання танцювальних і спортивних елементів. Обговорено питання важливості цілеспрямованої підготовки спортивних хореографів. The article examines the specifics of the training of representatives of choreographic art and athletes in technical and aesthetic sports, where high demands are placed on the manifestation of movement culture. Common features and differences in the training of artists of the choreographic genre and athletes are highlighted, which significantly affect the process of learning and improving the technique of performing dance and sports elements. The issue of the importance of purposeful training of sports choreographers was discussed.Документ Принципи та методи навчання хореографії у ЗВО з дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін у вищих навчальних закладах» : лекція 1 для студентів V-IV курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Програма розвитку виразності та артистизму у спортсменів 10–12 років, які займаються техніко-естетичними видами спорту(2023) Сосіна, Валентина; Бойко, Андрій; Токар, Тетяна; Sosina, Valentyna; Boiko, Andrii; Tokar, TetianaУ статті розглянуто питання важливості формування виразності та артистизму у виконанні змагальних вправ з використанням засобів хореографії у представників техніко- естетичних видів спорту (ТЕВС). The article examines the importance of expression and artistry in performing competitive exercises with the use of choreography in representatives of technical and aesthetic sports (TAS).Документ Силабус навчального курсу з дисципліни «Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія» галузі знань 02 «Культура і мистецтво» кваліфікація: магістр хореографії освітньо-професійна програма – Хореографії(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Дідик, Наталія; Токар, Тетяна; Didyk, Nataliia; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни «Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у ЗВО» є надання студентам другого (магістерського) рівня вищої освіти цілісної і логічно послідовної системи знань про дидактику підготовки кадрів вищої кваліфікації, основи теорії, методики і методології викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти.Документ Структура та рівні складності уроку народно-сценічного танцю з дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін у вищих навчальних закладах» : лекція 4 для студентів V-IV курсу, рівень вищої освіти – другий магістерський, спеціальність 024 Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти : вимоги для заліку(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти : робоча програма дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографії(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти : самостійна робота(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти : теми практичних занять(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти : теми семінарських занять(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Теорія і методика викладання хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти : індивідуальна робота (для студентів, які навчаються за графіком сприяння)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Токар, Тетяна; Tokar, Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Удосконалення виконавської майстерності в спорті з використанням засобів хореографії(2024) Сосіна, Валентина; Мазур, Ірина; Токар, Тетяна; Погорелова, Олена; Sosina, Valentyna; Mazur, Iryna; Tokar, Tetiana; Pohorelova, OlenaМета статті– розробити і перевірити комплекс заходів для розвитку виконавської май-стерності спортсменок 10–12 років, які займаються спортивною гімнастикою, в процесі хореографічної підготовки. The purpose of the article is to develop and test a set of measures for the development of performance skills of 10–12-year-old female athletes engaged in gymnastics in the process of choreographic training.Документ Удосконалення фізичної підготовленості дітей віком 6–7 років у фігурному катанні(Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2023-06-16) Осадців, Тарас; Петрина, Леся; Токар, Тетяна; Хохлова, Аліна; Osadtsiv, Taras; Petryna, Lesia; Tokar, Tetiana; Khokhlova, AlinaМета роботи –удосконалення фізичної підготовленості дітей у фігурному катанні. The purpose of the work is to improve the physical fitness of children in figure skating.Документ Формування хореографічної культури підлітків засобами народної хореографії(ЛДУФК, 2017) Токар, Тетяна; Сосіна, Валентина; Tokar, Tetiana; Sosina, ValentinaМета дослідження – розробити програму і методичні рекомендації щодо формування культури підлітків засобами народної хореографії.