Перегляд за Автор "Todorova, Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Features of choreographic training for athletes in technical and aesthetic sports(2023-09-30) Todorova, Valentyna; Sosina, Valentina; Odynets, Tetiana; Petryna, Lesia; Shchekotylina, Natalia; Moshenska, Tetiana; Тодорова, Валентина; Сосіна, Валентина; Одинець, Тетяна; Петрина, Леся; Щекотіліна, Наталія; Мошенска, ТетянаThe aim of this study is to uncover the significance and distinctive features of choreographic training for athletes engaged in technical and aesthetic sport. Мета дослідження – розкрити значення та особливості хореографічної підготовки. для спортсменів, які займаються технічними та естетичними видами спорту.Документ Individual styles of coaches and teacher-choreographers as a prerequisite for achieving success in activities(Journal of Physical Education and Sport, 2022-03-31) Todorova, Valentyna; Sosina, Valentina; Ruda, Iryna; Dubynska, Oksana; Pugach, Natalia; Тодорова, Валентина; Сосіна, Валентина; Руда, Ірина; Дубинська, Оксана; Пугач, НаталіяThe article considers the individual styles of work of coaches in technical and aesthetic sports and teacherschoreographers. The purpose of the work was to analyze the individual styles of work of coaches in technical and aesthetic sports and teachers-choreographers, which affect the effectiveness of their activities. The study used a group of theoretical and empirical methods that allowed to determine the positive and negative aspects of individual styles of work of trainers and choreographers, as well as the reasons for their use. The study involved: 20 coaches who work with representatives of artistic, sports and aesthetic gymnastics, sports acrobatics and aerobics; 24 choreographers from eight dance groups and three choreographic schools, as well as 120 students of different ages who are involved in sports and choreography. The study made it possible to identify priority individual work styles used by coaches in technical and aesthetic sports and teachers-choreographers to achieve success in the chosen activity. The relationship between the individual style of work and the authority of the coach and teacher of the choreographic team, as well as their evaluation by students was discovered. The results of the study can be used in the practice of coaches in technical and aesthetic sports, as well as teachers of dance groups and choreographic schools to increase the effectiveness of interaction in the system «teacher, coach – student».Документ Peculiarities of objective evaluation of choreographic athletic performance (through the example of aerobic gymnastics)(2017) Todorova, Valentyna; Тодорова, ВалентинаThe paper demonstrates the opportunities of objective evaluation of choreographic preparedness of athletes majoring in aerobic gymnastics. There has been proposed the scale of evaluating aesthetic and technical components according to the following criteria: body alignment, turnout, stretched knees and pointed toes, stability, precision and completeness of movements, airiness and fluency of movements, musicality, dancing style, illustrative and emotional expression. The levels of these criteria development has been described; and the levels of gymnasts’ choreographic preparedness at different stages of athletic performance have been distinguished.Документ The Effectiveness of Pilates in Improving Autonomic Regulation in Female Athletes of Complex Coordination Sports(2024) Todorova, Valentyna; Ruda, Iryna; Kosianchuk, Oksana; Pogorelova, Olena; Atamanyuk, Svitlana; Руда, ІринаPurpose: To assess the impact of the developed Pilates program on the improvement of physical qualities and the functional state of the autonomic nervous system in female athletes of complex coordination sports in the preparatory period. Оцінити вплив розробленої програми пілатесу на вдосконалення фізичних якостей та функціональний стан вегетативної нервової системи у спортсменок складнокоординаційних видів спорту в підготовчому періоді.Документ Загальна характеристика хореографічної підготовки в техніко-естетичних видах спорту(2017) Тодорова, Валентина; Todorova, ValentynaМета - охарактеризувати сучасний стан хореографічної підготовки в техніко-естетичних видах спорту та визначити перспективи її використання для вдосконалення процесу підготовки спортсменів. Матеріали і методи: загальнонаукові методи теоретичного пізнання. Результати: установлено, що хореографічна підготовка сприяє оволодінню високим рівнем майстерності; виявлено низку суперечностей між необхідністю хореографічної підготовки як складової частини системи підготовки у спорті та відсутністю розроблених, науково обґрунтованих засад її використання. Висновки: виявлено наукову проблему, яка полягає у важливості та необхідності систематичної хореографічної підготовки у загальній системі багаторічної підготовки спортсменів у техніко-естетичних видах спорту і відсутності науково обґрунтованої системи цього виду підготовки.Документ Концепція хореографічної підготовки у спорті(2017) Тодорова, Валентина; Todorova, ValentynaМета: обґрунтувати концепцію хореографічної підготовки у спорті з урахуванням закономірностей системи підготовки спортсменів. Матеріали й методи: систематизація наукових джерел із досліджуваної проблеми; метод педагогічного моделювання. Результати: обґрунтування концепції хореографічної підготовки випливає з теорії підготовки спортсменів, що дає можливість аналізувати хореографічну підготовку як цілісну систему, яка передбачає контроль; добір хореографічних засобів; зміст та варіативне методичне забезпеченням хореографічної підготовки на різних етапах багаторічної підготовки. Висновки: хореографічна підготовка в спорті може бути виокремлена з середовища спортивної діяльності як самостійний елемент і як складник загальної системи підготовки спортсменів.Документ Методи хореографічної підготовки в техніко-естетичних видах спорту(2017) Тодорова, Валентина; Todorova, ValentynaУ роботі конкретизовано та описано методи хореографічної підготовки в техніко-естетичних видах спорту. Мета - охарактеризувати методи хореографічної підготовки в техніко-естетичних видах спорту. Методи: аналіз, систематизація та порівняння наукових джерел. Основні результати дослідження: визначено методи хореографічної підготовки у спорті: групи вербальних та наочних методів, методи практичних вправ, повторний, ігровий та змагальний методи, імітацію, симуляцію, метод змістовно-образного ознайомлення з рухом, вправляння. Виокремлено низку прийомів: еталонний показ руху, цілісний та поелементний показ, аналіз музичного супроводу, пояснення, образні порівняння, ідеомоторне тренування, поляризацію, змагання, контактне виконання, самоконтроль, зміну умов виконання, введення засвоєного руху до імпровізації, творчу інтерпретацію руху. Висновки: конкретизовано та охарактеризовано методи хореографічної підготовки в техніко-естетичних видах спорту.Документ Обгрунтування опитування фахівців із техніко-естетичних видів спорту з питань удосконалення хореографічної підготовки(2017) Тодорова, Валентина; Todorova, ValentynaМета: комплексно дослідити проблемне поле та напрями удосконалення хореографічної підготовки та її провідні критерії з урахуванням практичного досвіду тренерів. Методи: аналіз, опитування, методи статистики. Основні результати дослідження: було проведено комплексне вивчення наявної структури та змісту хореографічної підготовки на основі відповідей тренерів зі спортивної аеробіки, акробатики, гімнастики, зі синхронного плавання, зі стрибків на батуті, стрибків у воду, з фігурного катання на ковзанах та з художньої гімнастики. Висновки: установлено, що для різних груп видів спорту характерна відмінність розгляду хореографічної підготовки у зв’язку із різною значущістю критеріїв хореографічної підготовленості в окремих техніко-естетичних видах спорту.Документ Основи теорії і методики спортивного тренування(2023) Тодорова, Валентина; Todorova, ValentynaСтруктура посібника орієнтована на забезпечення глибокого теоретичного осмислення основ спортивного тренування, формування високої професійної підготовленості фахівців з питань системи тренувального процесу, управління тренувальною і змагальною діяльністю спортсменів, засобів відновлення спортивної працездатності. Рекомендовано здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт. The structure of the manual is aimed at providing deep theoretical understanding the basics of sports training, forming a high professional preparedness of specialists in matters of the training process system, management training and competitive activities of athletes, means of sports recovery working capacity It is recommended for applicants of the first (bachelor) level of higher education specialties 014 Secondary education (Physical culture) and 017 Physical culture and sport.Документ Особливості психофізичного стану дітей дошкільного віку з особливими потребами(2019) Пасічник, Вікторія; Пітин, Мар'ян; Тодорова, Валентина; Пасічна, Тетяна; Pasichnyk, Viktoriia; Pityn, Marian; Todorova, Valentyna; Pasichna, TetianaМета: визначити особливості психофізичного стану дітей дошкільного віку з особливими потребами.Документ Удосконалення програми хореографічної підготовки в спортивній аеробіці на етапі початкової підготовки(2020-09-14) Тодорова, Валентина; Сосіна, Валентина; Погорелова, Олена; Todorova, Valentyna; Sosina, Valentyna; Pohorelova, OlenaМета: підвищення ефективності хореографічної підготовки у спортивній аеробіці на етапі початкової підготовки. Матеріали й методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукової, методичної та спеціальної літератури, документальних матеріалів, педагогічні спостереження, опи- тування. Результати: аналіз даних дав змогу окреслити напрями вдосконалення хореографічної підготовки на початковому етапі в спортивній аеробіці: формування спеціальних знань, умінь та на- вичок, які необхідні в спортивній аеробіці; робота над технікою виконання вправ; добір елементів навантаження під час хореографічної підготовки залежно від рівня підготовленості спортсмена; використання засобів хореографічної підготовки у всіх частинах тренувального заняття, введення уроку хореографії у навчально-тренувальний процес. Висновки: аналіз програмного забезпечення в спортивній аеробіці засвідчив, що в розділі хореографічної підготовки не враховано тенденції розвитку та специфіку виду спорту, вимоги правил змагань до техніки виконання спортивних вправ, а також особливості вікового розвитку юних спортсменів; дав змогу окреслити напрями вдосконалення хореографічної підготовки на початковому етапі в спортивній аеробіці; підтвердив урахування параметрів навантаження відповідно до етапу підготовки.Документ Хореографічна підготовка в техніко-естетичних видах спорту (на матеріалі спортивної аеробіки) : монографія(2018) Тодорова, Валентина; Todorova, ValentynaУ монографії викладено результати досліджень теоретико-методичних аспектів хореографічної підготовки в спорті як складника загальної підготовки спортсменів. Охарактеризовано хореографічну підготовку як самостійну систему, яка має власні специфічні функції, принципи, завдання та зміст. Конкретизовано засоби хореографічної підготовки на етапах багаторічної підготовки у спорті. Видання адресовано науковцям і практикам, керівникам ДЮСШ та спортивних клубів, тренерам та тренерам-хореографам. Монографія буде корисною студентам і викладачам галузевих навчальних заходів фізкультурного профілю, для підготовки фахівців у сфері олімпійського спорту.