Перегляд за Автор "Tatsyshyn Ihor Bohdanovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правове зебезпечення інформаційних відносин в галузі реклами(Львівський держ. ун-т внутрішніх справ, 2009) Тацишин Ігор Богданович; Tatsyshyn Ihor BohdanovychМета дисертаційного дослідження полягає в тому, щоб на основі аналізу інформаційного законодавства України, практики його застосування, міжнародного досвіду визначити: поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин у галузі реклами та адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами з напрацюванням пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення законодавства в цій сфері. The purpose of the dissertation is to define, based on the analysis of Ukrainian information legislation, its application practice, and international experience, the concept and content of administrative and legal support for information relations in the field of advertising and the administrative and legal mechanism for ensuring the security of information relations in the field of advertising, and to develop proposals and recommendations for improving legislation in this area.Документ Адміністративно-правове зебезпечення інформаційних відносин в галузі реклами(2009) Тацишин Ігор Богданович; Tatsyshyn Ihor BohdanovychМета дисертаційного дослідження полягає в тому, щоб на основі аналізу інформаційного законодавства України, практики його застосування, міжнародного досвіду визначити: поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин у галузі реклами та адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами з напрацюванням пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення законодавства в цій сфері. The purpose of the dissertation research is to determine, based on the analysis of information legislation of Ukraine, its application practice, and international experience, the concept and content of administrative and legal support of information relations in the field of advertising and the administrative and legal mechanism for ensuring the security of information relations in the field of advertising, and to develop proposals and recommendations for improving legislation in this area.