Перегляд за Автор "Sushchenko, L. P."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту : теорія та методика у сучасній парадигмі вищої освіти(ТОВ "Козарі", 2013) Сущенко, Л. П.; Sushchenko, L. P.У науковій праці представлені роботи докторів і кандидатів педагогічних наук, що входять до складу оригінальної наукової школи з проблем підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Для широкого кола читачів.Документ Тестові завдання з теорії та методики адаптивного фізичного виховання(2007) Карпюк, Р. П.; Сущенко, Л. П.; Karpiuk, R. P.; Sushchenko, L. P.Авторами запропоновано “Тестові завдання з адаптивної фізичної культури”, які дозволять здійснити контроль рівня знань студентів вищих навчальних закладів з дисципліни “Адаптивна фізична культура”. Рекомендовано викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, які досліджують проблеми фізичного виховання неповносправних осіб, аспірантам і докторантам, які працюють у цій галузі. The authors proposed "Test tasks on adaptive physical culture", which will allow to control the level of knowledge of students of higher educational institutions in the discipline "Adaptive physical culture". It is recommended for teachers and students of higher educational institutions, scientists who research the problems of physical education of disabled people, graduate students and doctoral students working in this field.Документ Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів(2005) Дехтяр, В. Д.; Сущенко, Л. П.; Dekhtiar, V. D.; Sushchenko, L. P.У навчальному посібнику запропоновано теоретичні аспекти фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Рекомендується викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, які досліджують проблеми фізичного виховання студентської молоді у вищій школі, аспірантам і докторантам, які працюють у цій галузі. The textbook offers theoretical aspects of physical education of students of higher educational institutions. It is recommended for teachers and students of higher educational institutions, scientists who investigate the problems of physical education of student youth in higher education, graduate students and doctoral students working in this field.