Перегляд за Автор "Styfanyshyn, I. M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Efficient reading in learning a foreign language(2020-09-16) Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Protsenko, U. M.; Koval, O. P.; Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.; Проценко, У. М.; Коваль, О. П.Хороші навички читання необхідні для тих, хто вивчає іноземну мову, щоб набути відчуття цієї мови, ознайомитися з ритмом її мовлення. Читання іноземною мовою має також важливі переваги: кращі навички читання покращують вміння слухати, говорити та писати цією мовою. З огляду на сучасну потребу вільного володіння іноземною мовою та вагоме значення продуктивного читання для розвитку мовних навичок, у статті розглянуто основні аспекти ефективного читання у вивченні іноземної мови. Уміння продуктивного читання для кращого розуміння мови, пізнанняДокумент English dictionary apps : the features and benefits(2020-09-16) Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Protsenko, U. M.; Romanchuk, O. V.; Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.; Проценко, У. М.; Романчук, О. В.Значний словниковий запас іноземної, зокрема англійської, мови є запорукою ефективної міжнародної комунікації. Велика кількість сучасних мовних засобів призначена для розвитку навичок іншомовного спілкування, серед яких додатки з використанням словника є одними із найбільш корисних та універсальних способів розширення лексичного запасу англійської мови. Зважаючи на сучасну потребу у швидкому доступі до тлумачення невідомих іноземних слів, у статті розглянуто головні особливості та переваги додатків із використанням словників англійської мови. Будучи цінним засобом навчання, правильне використання словникових додатків може зробити унікальний внесок у розвиток іншомовних комунікативних навиків для тих, хто вивчає англійську мову.Документ Listening skills in learning a language : the importange, benefits and meang of enhancement(2020-09-16) Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.Документ Self-citation: the risks and benefits(2021-11-30) Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Protsenko, U. M.; Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.; Проценко, У. М.Summary. Self-reference is inevitable in scientific environment, and it is impossible to do without self-citations at all.It is common practice in the scientific world when anauthor refers to his previous works. It is acceptable in moderation, without indulging in excessive self-citation. Much debate have been initiated about the role, benefits and risks of self-citation, thus becoming the purpose of our article. The findings suggest self-citation to be neither good nor bad in its nature, with effect much depending on the author’s final incentive.Самопосилання в науковому середовищі неминуче, а без самоцитування взагалі не обійтися. У науковому світі поширена практика, коли автор посилається на свої попередні роботи. Це прийнятно в міру, без надмірного самоцитування. Було розпочато багато дискусій щодо ролі, переваг та ризиків самоцитування, що стало метою нашої статті. Результати показують, що самоцитування не є ні хорошим, ні поганим за своєю природою, причому ефект багато в чому залежить від остаточного стимулу автора.Документ Tourism translation : the key peculisrities(2020-09-16) Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Protsenko, U. M.; Slodynytska, Yu.R.; Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.; Проценко, У. М.; Слодиницька, Ю. Р.Туризм – це всесвітня галузь, що функціонує практично будь-якою мовою світу. Зв'язок із цільовою аудиторією є однією із найбільших проблем, з якими зазвичай стикається сектор туризму. Відтак, переклад у галузі туризму є необхідною потребою для комунікації мовою споживача. З огляду на актуальність перекладу в туристичній галузі, у статті розглянуто головні особливості перекладу для галузі туризму. Певні аспекти, властиві перекладу в туристичній галузі, необхідно враховувати відповідним фахівцям при здійсненні якісних перекладів для сфери подорожей і туризму.Документ Безпечне освітнє середовище : основні характеристики мобінгу та булінгу(2020-09-16) Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.; Проценко, У. М.; Тиндик, Н. А.; Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Protsenko, U. M.; Tyndyk, N. A.Ефективність освітнього середовища можлива лише за умови фізичного, соціального і психологічного комфорту та безпечної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. З огляду на масштаби та наслідки проявів жорстокості й насильства в освітніх установах, виникає потреба детального аналізу та привернення уваги громадськості до цієї проблеми. У статті розглянуто основні характеристики мобінгу та булінгу, як найпоширеніших проявів агресії в освітньому просторі.