Перегляд за Автор "Storonska, Oksana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study(2023-05-23) Storonska, Oksana; Palytsya, Halyna; Vorobel, Mariia; Horodetska, Natalia; Havryshkiv, Natalia; Havran, Mariana; Воробель, МаріяThe aim of the present research is to identify the functional, content-related, technical, and aesthetic features of this web resource in the context of the current requirements for foreign language learning tools, to collect and analyze student feedback on deutsch.info based on their first-hand experience of using it, and to determine the conditions for its rational implementation into German language learning practice. Метою цього дослідження є визначення функціональних, змістовних, технічних та естетичних особливостей цього веб-ресурсу в контексті сучасних вимог до засобів навчання іноземних мов, збір та аналіз відгуків студентів на deutsch.info на основі власний досвід її використання та визначити умови її раціонального впровадження в практику вивчення німецької мови.Документ Роль неформальних освітніх практик в сучасному освітньому просторі України(2024) Воробель, Марія; Романчук, Ольга; Сторонська, Оксана; Калимон, Юлія; Юрко, Надія; Vorobel, Maria; Romanchuk, Olga; Storonska, Oksana; Kalimon, Julia; Nadiya, YurkoМетою статті є вивчення теоретичних основ розвитку неформальної освіти в Україні, а також аналіз процесу її формування в контексті світової теорії та практики. У статті розглядаються національний та європейський досвід вивчення терміна «неформальна освіта», підкреслюється важливість удосконалення організаційних аспектів системи неформальної освіти та впровадження сучасних неформальних освітніх практик в освітню систему Украни, а також аналізується роль неформальної освіти на сучасному етапі. Розглядається законодавча база країни, викладаються теоретико-методологічні основи неформальної освіти для дорослих, а також наводяться приклади освітніх організацій, що займаються неформальною освітою в Україні. Основними методами дослідження є аналіз літератури, структуризація та узагальнення. The purpose of the article is to study the theoretical basis of the development of non-formal education in Ukraine and to analyze the process of its formation in the context of world theory and practice. The article examines the domestic and European research experience of the term "non-formal education", and describes various non-formal education methods and open resources that can be used to improve the quality of higher education. The importance of improving the organizational aspects of the non-formal education system, as far as the implementation of non-formal educational practices into the modern Ukrainian educational system, and the role of non-formal education at this stage is also considered. The legislative base of the country is analyzed, the theoretical and methodological foundations of non-formal education for adults are explained, and examples of educational organizations engaged in non-formal education in Ukraine are given. The main research methods are literature analysis, structuring and generalization.Документ Функційні особливості електронного посібника як засобу навчання іноземної мови(2023) Сторонська, Оксана; Воробель, Марія; Storonska, Oksana; Vorobel, MariiaСтаттю присвячено розгляду ключових характеристик та особливостей електронного посібника як інноваційного засобу навчання іноземної мови. Thearticleisdevotedtoconsiderationofkeycharacteristicsandfeaturesofelectronicdidacticmaterialsasaninnovativemeansoflearningaforeignlanguage.