Перегляд за Автор "Stoikova V. P."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищуємо індекс інклюзії: методичні ресурси компетентнісного підходу(2023) Стойкова В. П.; Баштовенко О. А.; Біла О. О.; Stoikova V. P.; Bashtovenko O. A.; Bila O. O.Посібник містить науково-методичні орієнтири «Створення логопе- дичного кабінету для дітей з особливими потребами м. Ізмаїл Одеська об- ласть», як системоутворювального чинника інклюзивної освіти та запро- поновані в посібнику матеріали висвітлюють роль інклюзивної культури як чинника організації безпечного та здорового середовища. В ньому пред- ставлено практичні кейси щодо психологічного супроводу дітей з ООП, використання новітніх логопедичних технік у роботі з дошкільниками та молодшими школярами, розвитку здоров’язбережувальної компетентно- сті та форм конструктивного партнерства з батьками дітей – логопатів. The manual contains scientific and methodological guidelines "Creating a speech therapy room for children with special needs". and methodological guidelines "Creation of a speech therapy room for children with special needs in Izmail, Odesa Oblast". as a system-forming factor of inclusive education and invites The materials presented in the manual highlight the role of inclusive culture as a factor in organizing a safe and healthy environment. It presents practical cases of practical cases of psychological support for children with SEN are presented, the use of the latest speech therapy techniques in working with preschoolers and and junior schoolchildren, the development of health-saving competence and forms of constructive partnership with parents of children with speech disorders.Документ Рухова активність – необхідна умова розвитку дітей в інклюзивному середовищі. Методичні рекомендації для батьків лікувально-реабілітаційного центру комплексної реабілітації дітей(2023) Стойкова В. П.; Баштовенко О. А.; Рубан А. К.; Stoikova V. P.; Bashtovenko O. A.; Ruban A. K.Запропоновані в посібнику матеріали окреслюють роль фізичного виховання та рухової активності як чинника формування фізичного здоров’я, відновлення функцій з реабілітаційним спрямуванням. В ньому представлено практичні кейси щодо фізичного супроводу та вправи для розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП), використання дієвих технік у фізичному вихованні дошкільників та молодших школярів, розвитку здоров’язбережувальної компетентності та фахового супроводу батьків дітей з особливими освітніми потребами. The materials offered in the manual outline the role of physical education and physical activity as a factor in the formation of physical health, restoration of functions with a rehabilitation focus. It presents practical cases on physical support and exercises for the development of children with special educational needs (SEN), the use of effective techniques in physical education of preschoolers and primary schoolchildren, the development of health competence and professional support for parents of children with special educational needs.Документ Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти(2023) Стойкова В. П.; Кічук Н. В.; Лєсіна Т. М.; Stoikova V. P.; Kichuk N. V.; Liesina T. M.Методичний посібник розроблений в рамках проекту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)». The manual was developed within the framework of the project "Rehabilitation of children and youth with special educational needs: organization of a rehabilitation center at the Faculty of Education of the Izmail State University of Humanities (Odesa region, Ukraine)".