Перегляд за Автор "Stepanchenko, Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Aspects of psychomotor development of primary school children with hearing loss from the standpoint of Bernstein’s theory of movement construction(2020) Stepanchenko, Nataliia; Hrybovska, Iryna; Danylevych, Myroslava; Hryboskyy, Rostyslav; Степанченко, Наталія; Грибовська, Ірина; Данилевич, Мирослава; Грибовський, РостиславAs the latest research shows, psychomotor development and motor learning of deaf children is garnering a great deal of attention from scientists. Effectively correcting the psychomotor development of hearingimpaired kids requires a deep understanding of the disorders, structures, depth, and the children’s potential motor learning capabilities. We believe this understanding can be reached with the Bernstein approach. However, we were able to find only a handful of studies on psychomotor development of hearing-impaired children from the point of view of the theory of how motor skills are formed. Based on this theory, the purpose of this study was to create a diagnostic program that can evaluate and analyze psychomotor disorders and uncover their mechanism in hearing impaired kids compared to their peers with normal hearingДокумент Dispositional factors of personality professional development of the future teachers of physical education and sport(2019) Stepanchenko, Nataliia; Briskin, Yurii; Степанченко, Наталія; Бріскін, ЮрійThe relevance of the problem of professional development of teachers led to the emergence of a large number of publications on this topic in the literature. But these publications do not clarify this very complex phenomenon and do not encourage the emergence of new scientific problems. This has determined the research interest. It is based on the need to clarify idea of internal factors on an intrapersonal level that contribute to the effective professional development of future physical education and sport teachers. The purpose of the work is to study them.Документ Вдосконалення загально-педагогічної підготовки студентів ВНЗ фізкультурного профілю(2011) Степанченко, Наталія; Матвійчук, Тетяна; Stepanchenko, Nataliia; Matviichuk, TetianaМета дослідження полягає у пошуку нових шляхів вдосконалення загально- педагогічної підготовки майбутніх спортивних педагогів. В роботі представлені шляхи забезпечення зв'язку між засвоєнням теоретичних знань і формуванням на їх основі практичних вмінь.Документ Вплив мотивації на ефективність професійно-педагогічної діяльності викладачів вузів фізкультурно-спортивного профілю(2012) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, NataliiaВизначено мотивацію професійнопедагогічної діяльності викладачів та рівні сформованості у них педагогічних вмінь за результатами самооцінки та оцінкою студентів. Оцінка педагогічних вмінь викладачів студентами і самооцінка співставлялася з домінуючою мотивацією професійної діяльності педагогів. У дослідженні взяли участь 42 викладача та 78 студентів. Для визначення мотивації професійнопедагогічної діяльності була використана методика К.Замфір в модифікації А.Реана, для самооцінки педагогічних вмінь «Шкали для самооцінки педагогічної діяльності» і методика Б.Зєлєнцова «Студенти про викладача». Встановлено, що для значної частини викладачів характерно завищення самооцінки ступеня сформованості в себе педагогічних вмінь в порівнянні з оцінкою студентів: педагоги з дуже високим рівнем сформованості педагогічних вмінь складають 40,48%, а за оцінкою студентів майже удвічі менше – 21,43%; за оцінкою середнього рівня педагогічної майстерності у викладачів: за самооцінкою до таких належить лише 14,28%, а за оцінкою студентів – 35,71% викладачів. Встановлено, що педагоги з найбільш значимими внутрішніми мотивами професійної діяльності більш схильні до адекватної самооцінки. Доведено, що у викладачів, які володіють високим рівнем педагогічної майстерності і високо оцінюються студентами в мотиваційному комплексі домінує внутрішня мотивація.Документ Екзаменаційні вимоги з курсу "Педагогіка"(2019-06-14) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів(2013) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, NataliiaМетою дослідження є експериментальна перевірка дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні мотивації професійно-педагогічної діяльності у майбутніх спортивних педагогів при вивченні педагогічних дисциплін. В експерименті взяли участь 88 студентів ЛДУФК: 46 студентів – експериментальна група і 42 – контрольна. Викладання педагогічних дисциплін в експериментальній групі відбувалося в контексті майбутньої діяльності фахівця, а зміст предметів інтегрувався зі спортивною складовою професійної діяльності. Діагностика рівня професійної мотивації здійснювалася за допомогою методики Т. Дубовицької. Встановлені вірогідні позитивні зрушення показників динамічних характеристик професійно-педагогічної мотивації у студентів експериментальної групи.Документ Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів(2013) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, NataliiaМетою дослідження є експериментальна перевірка дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні мотивації професійно-педагогічної діяльності у майбутніх спортивних педагогів при вивченні педагогічних дисциплін. В експерименті взяли участь 88 студентів ЛДУФК: 46 студентів – експериментальна група і 42 – контрольна. Викладання педагогічних дисциплін в експериментальній групі відбувалося в контексті майбутньої діяльності фахівця, а зміст предметів інтегрувався зі спортивною складовою професійної діяльності. Діагностика рівня професійної мотивації здійснювалася за допомогою методики Т. Дубовицької. Встановлені вірогідні позитивні зрушення показників динамічних характеристик професійно-педагогічної мотивації у студентів експериментальної групиДокумент Критерії оцінювання знань студентів з дисципліни "Педагогіка з основами педагогічної майстерності"(2019-06-14) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Курс лекцій з дисципліни «Психологія і педагогіка вищої школи»(2018-12-05) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, NataliiaДокумент Лекції з педагогіки(2019-06-14) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Методичні вказівки та плани семінарських занять з дисципліни "Педагогіка"(2019-06-14) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Модель психоспортограми лижного двоборства(2008) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Казмірук, Андрій; Kazmiruk, AndriiДокумент Модель системи професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти(2018) Степанченко, Наталія; Бріскін, Юрій; Матвійчук, Тетяна; Stepanchenko, Nataliia; Briskin, Yurii; Matviichuk, TetianaМетою статті є побудова системи професійної підготовки фахівців з фізичної культури і спорту.Документ Основні напрями вищої освіти з фізичного виховання в контексті ідей нової освітньої парадигми(2014) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, NataliiaМета статті — проаналізувати становлення національної моделі вищої освіти та визначити сукупність положень, що складають підґрунтя основних напрямів професійної підготовки у майбутніх фахівців фізичного виховання в контексті ідей нової освітньої парадигми.Документ Особливості професійно-педагогічної мотивації майбутнього спортивного педагога(2012) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, NataliiaУ статті наведено результати дослідження актуального стану професійно-педагогічної мотивації (вибору професійної діяльності та професійної спрямованості) майбутнього спортивного педагога, оскільки її суттєві відмінності та особливості вивчені недостатньо. В експерименті взяли участь 232 студента І та IV курсів Львівського державного університету фізичної культури. Рівень сформованості ціннісного ставлення до педагогічної діяльності визначався за допомогою анкетування. Установлено, що 25,33 % студентів І курсу мотивами вибору професійної діяльності обрали отримання диплома. Приблизно чверті опитаних (21,64 %) подобається обрана професія. Бути хорошим спеціалістом хотіли 15,67 % першокурсників; культурною, освіченою людиною – 13,45 %; подобається робота з людьми – 10,45 % студентів. Із I по IV курс мотиви студентів суттєво не змінюються. При цьому низький рівень оцінки педагогічної діяльності в сучасній фізкультурній освіті, якщо не прямо, то опосередковано пов’язаний із низьким статусом професії спортивного педагога. Визначена динаміка показників професійної спрямованості свідчить про суттєве зниження до четвертого курсу відсотка тих, хто проявляє інтерес до напряму підготовки (із 44,03 % до 10,20 %) та досить високий відсоток студентів у яких відсутній стійкий інтерес до професії (20,15 % на І курсі та 31,63 % на IV курсі).Документ Особливості професійної підготовки фахівців з практичної психології у вузах спортивно-фізкультурного профілю(ЛДУФК, 2009) Баклицька, Ольга; Степанченко, Наталія; Сірко, Роксолана; Baklytska, Olha; Stepanchenko, Nataliia; Sirko, RoksolanaМета - розробка теоретичних засад навчальної діяльності студентів спеціальності "Практична психологія".Документ Педагогіка : плани семінарських занять(2018) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Педагогіка з основами педагогічної майстерності : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра напрямів:01411 "Фізична культура (середня освіта); 017 "Фізична культура і спорт"(2019-06-14) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка з основами педагогічної майстерності» є формування педагогічної скерованості мислення студентів.Документ Педагогіка з основами педагогічної майстерності : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра, спеціальність : 014.11 "Фізична культура (середня освіта); 017 "Фізична культура і спорт"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка з основами педагогічної майстерності» є формування педагогічної скерованості мислення студентів.Документ Педагогіка з основами педагогічної майстерності : робоча програма навчальної дисципліни напрямів підготовки: 014.11 "Фізична культура"; 017 "Фізична культура і спорт"(2019-06-14) Степанченко, Наталія; Stepanchenko, Nataliia; Кафедра педагогіки та психології
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »