Перегляд за Автор "Stefanyshyn, M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment of senior pupils’ physical fitness considering physical condition indicators(2016) Bodnar, Ivanna; Stefanyshyn, M.; Petryshyn, Yurii; Боднар, Іванна; Стефанишин, М.; Петришин, ЮрійConsideration of physical condition indicators in assessment pupils’ physical fitness permits to differentiate training and health restoration processes at physical culture lessons. Purpose: to substantiate criteria for pupils’ physical fitness assessment, considering their physical condition indicators. Material: in the research 10-11 form pupils (n=406; 211boys and 195 girls) participated. After physical fitness testing by requirement of acting programs we carried out diagnostic of pupils’ psycho-emotional state. Results: by results of physical; fitness we observed substantial deviation from universal law of normal distribution. It was found that physical condition indicators of most pupils are beyond normal. It was also determined that the most informative indicators are body length, chest circumference and body relative mass. We substantiated that it is necessary to consider physical condition indicators, when determining physical fitness level. We also substantiated and worked out differentiated normative for assessment pupils’ physical fitness. Conclusions: testing without consideration physical condition indicators does not facilitate pupils’ motivation for further physical self-perfection. Such testing results in high situational anxiety and unfavorable psycho-emotional state of pupils.Документ Оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів з урахуванням показників фізичного розвитку(2016) Боднар, Іванна; Стефанишин, М.; Петришин, Юрій; Bodnar, Ivanna; Stefanyshyn, M.; Petryshyn, YuriiУрахування показників фізичного розвитку під час оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів дозволяє диференціювати процес навчання і оздоровлення під час уроків фізичної культури. Мета: обґрунтування критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів з урахуванням показників їхнього фізичного розвитку. Матеріал: в до- слідженнях взяло участь школярі 10-11 класів (n=406; 211 хлопців, 195 дівчат). Після тестування фізичної підготовленості школярів за нормативами чинної програми проводилась діагностика психоемоційного стану учнів. Результати: в оцінках нормативів фізичної підготовленості спостерігали суттєве порушення універсального закону нормального розподілу. Встановлено, що показники фізичного розвитку у більшості школярів виходять за межі норми. З’ясовано, що найбільш інформативними показниками є довжина тіла, обхват грудної клітки та відносна маса тіла. Обґрунтовано необхідність врахування показників фізичного розвитку при визначенні рівня фізичної підготовленості. Обґрунтовано і розроблено диференційовані нормативи для оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів. Висновки: Тестування за нормативами без урахування показників фізичного розвитку не сприяють мотивуванню школярів до подальшого фізичного самоудосконалення. Таке тестування призводять до високої ситуативної тривожності та несприятливого психоемоційного стану школярів.