Перегляд за Автор "Sorokolit, Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 164
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education(2024) Sorokolit, Nataliia; Rymar, Olha; Bodnar, Ivanna; Khanikiants, Olena; Solovey, Alla; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Боднар, Іванна; Ханікіянц, Олена; Соловей, АллаThis study explores the integration of multimedia technologies into the educational landscape of physical education in Ukraine, considering various forms of education such as face-to-face, mixed, and distance learning, especially under martial law. У цьому дослідженні розглядається інтеграція мультимедійних технологій в освітній простір фізичного виховання в Україні. освіти в Україні, розглядаючи різні форми освіти, такі як очне, змішане та дистанційне навчання, особливо в умовах воєнного стану.Документ Physical education of secondary school students using Ultimate Frisbee(2024) Rymar, Olha; Sorokolit, Nataliia; Romanchuk, Olha; Yaroshyk, Marta; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Shevtsiv, Uliana; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Романчук, Ольга; Ярошик, Марта; Соловей, Алла; Ханікіянц, Олена; Маланчук, Галина; Шевців, УлянаThe article theoretically substantiates, develops, experimentally verifies the effectiveness of Ultimate Frisbee authors’ training program for secondary school students to improve fitness level. There was positive dynamics in fitness level in the experimental group. The research aim is to determine the effectiveness of Ultimate Frisbee equipment use in physical education of secondary school students. The fitness level has been determined and the effectiveness of the Ultimate Frisbee program in physical education of secondary school students was verified. 45 schoolchildren were engaged into the study. Research methods: literary sources analysis; methods of obtaining empirical data (determining fitness level by T. Krutsevich methods); pedagogical experiment; mathematical statistics methods. The program to introduce Ultimate Frisbee into the physical education lessons for secondary school students has been presented and scientifically substantiated. The content of the program included studying the history of the game, the basics of game technique and tactics, how to play Ultimate Frisbee, refereeing rules; development of competitive activity skills; increasing fitness level. The developed program has been implemented into the educational process and its effectiveness has been proven. The results of the study showed the positive effect on secondary school students fitness level, which was confirmed by the mathematical statistics methods. У статті теоретично обґрунтовано, розроблено, експериментально перевірено ефективність авторської навчальної програми алтимат-фрісбі для учнів середньої школи підвищити рівень фізичної форми. В експериментальній групі спостерігалася позитивна динаміка рівня тренованості. Метою дослідження є визначення ефективності використання спорядження для алтімат-фрісбі в фізичне виховання учнів загальноосвітньої школи. Визначено рівень фізичної підготовки та ефективність програми алтимат-фрісбі у фізичному вихованні середньої школи студентів було перевірено. До дослідження було залучено 45 школярів. Методи дослідження: аналіз літературних джерел; методи отримання емпіричних даних (визначення рівня тренованості по методи Т. Круцевич); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. The програму впровадження алтимат-фрісбі на уроках фізкультури в середній школі учнів школи представлено та науково обґрунтовано. Зміст в програма включала вивчення історії гри, основ техніки і тактики гри, як грати в алтімат фрізбі, правила суддівства; розвиток навичок змагальної діяльності; підвищення рівня фізичної підготовки. Розроблена програма впроваджена в навчальну процес і його ефективність була доведена. Результати дослідження показали позитивний результат вплив на рівень підготовленості учнів середньої школи, що було підтверджено мат методи статистики.Документ The impact of sports activities on the psychoemotional state of cadets in higher education institutions during wartime(2024) Andres, Andrii; Sorokolit, Nataliia; Mandiuk, Andrii; Rymar, Olha; Khanikiants, Olena; Андрес, Андрій; Сороколіт, Наталія; Мандюк, Андрій; Римар, Ольга; Ханікянц, ОленаAbstract. Military personnel with developed psychophysical qualities have a higher likelihood of success in their profession. The development of psychophysical preparedness can help maintain efficiency and health in extreme conditions. Today, there is a need to improve the psychophysical training of security and defense sector personnel in Ukraine. Engaging in sports can be one of the possible ways to enhance the psychophysical preparedness of the personnel in the security and defense sector of Ukraine. Анотація. Військовослужбовці з розвиненими психофізичними якості мають більшу ймовірність досягти успіху у своїй професії. Розвиток психофізичної готовності може допомогти зберегти працездатність і здоров'я в екстремальних умовах. Сьогодні існує потреба в удосконаленні психофізичної підготовки персоналу сектору безпеки та оборони безпеки та оборони в Україні. Заняття спортом можуть бути одним із можливих шляхів підвищення психофізичної готовності персоналу сектору безпеки і оборони України.Документ Аналіз стану здоров'я студентської молоді України(2018) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Зорик, Мар'яна; Zoryk, MarianaМета – проаналізувати наукові публікації з проблеми дослідження стану здоров'я студентів закладів вищої освіти (ЗВО) України.Документ Аналіз стану здоров'я студентської молоді України(2018) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Зорик, Мар'яна; Zoryk, MarianaМета – проаналізувати наукові публікації з проблеми дослідження стану здоров'я студентів закладів вищої освіти (ЗВО) України.Документ Вплив авторської програми з фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток підготовчої медичної групи(2024) Сороколіт, Наталія; Кухар, Мар’яна; Sorokolit, Nataliia; Kukhar, MarianaМета : порівняти ефективність авторської і традиційної програм з фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток підготовчої медичної групи. Purpose: to compare the effectiveness of the author's and traditional physical education programs on the physical fitness of female students of the preparatory medical group.Документ Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів 8-х класів(2017) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, NataliiaМета статті: дослідження рівня впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури та здійснення порівняльного аналізу застосування варіативної складової з урахуванням матеріально-технічного забезпечення навчальних закладів та інтересів школярівДокумент Всеукраїнський конкурс «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» – фахова майстерність учителя фізичної культури : лекція № 10 з навчальної дисципліни „Інноваційні педагогічні технології у фізичному вихованні"(2020-02-13) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Всеукраїнський конкурс «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» - фахова майстерність учителя фізичної культури : лекція № 10 з навчальної дисципліни "Інноваційні педагогічні технології у фізичному вихованні" для студентів V курсу факультету педагогічної освіти, спеціальність 014.11 "Середня освіта (фізична культура)"(2020-06-12) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Всеукраїнський конкурс «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» - фахова майстерність учителя фізичної культури : лекція з навчальної дисципліни "Інноваційні педагогічні технології у фізичному вихованні" спеціальностї 014.11 – "Середня освіта (фізична культура)" спеціалізації «Фізична культура», рівня вищої освіти «магістр» (для студентів V курсу факультету педагогічної освіти)(2019-04-01) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Всеукраїнський конкурс «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» - фахова майстерність учителя фізичної культури : семінарські заняття № 13/14 з навчальної дисципліни "Інноваційні педагогічні технології у фізичному вихованні"(2020-02-13) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Готовність учителів фізичної культури до реалізації основних положень Нової української школи у фізичному вихованні(2021-11-23) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, NataliiaВступ. В даній статті розкриваються результати дослідження щодо ефективності впровадження програми курсів підвищення кваліфікації учителів фізичної культури з формування професійної готовності до реалізації освітньої реформи «Нова українська школа» (НУШ) у фізичному вихованні. Зроблено акцент на дослідження рівня обізнаності з основними положеннями реформи та формуванням професійної готовності в умовах НУШ. Мета дослідження: виявити рівень готовності учителів фізичної культури до реалізації основних положень освітньої реформи «Нова українська школа» у фізичному вихованні. Методи дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний), методи математичної статистики: середнє арифметичне, похибка середнього арифметичного, дисперсія, достовірність за t-критерієм Стьюдента. Результати роботи та висновки. Доведена ефективність розробленої програми курсів підвищення кваліфікації. Показники рівнів готовності учителів фізичної культури ЕГ статистично істотно відрізняються від показників КГ. Приріст в ЕГ 43,8% (при р<0,05); КГ –10,37%. Виявлено позитивний вплив на підвищення рівня готовності учителів фізичної культури до реалізації основних положень освітньої реформи «Нова українська школа». Кращі результати навчання показали учителі ЕГ, збільшуючи рівень обізнаності з реформою із нижче за середній до достатнього (з 2,9±0,08 до 4,3±0,05 та з 2,6±0,08 до 4,3±0,08 відповідно). Найбільший приріст показників виявлено в учителів ЕГ, які проводять уроки фізичної культури в 1-4 класах та не мають вищої кваліфікаційної категорії – 19,41%, в той час як в КГ показники готовності залишалися на вище за середній рівень.Документ Диференційоване фізичне виховання : дидактичне забезпечення самостійної роботи для студентів VI курсу факультету педагогічної освіти денної форми навчання галузі знань 01 Освіта напряму підготовки 014 Середня освіта „Фізична культура” факультету педагогічної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр"(2020-02-13) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Диференційоване фізичне виховання : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни для студентів VI курсу факультету педагогічної освіти денної форми навчання(2019-05-23) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Диференційоване фізичне виховання : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни для студентів VI курсу, фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" спеціальності 014.11 "Середня освіта (фізична культура)"(2019-03-28) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Диференційоване фізичне виховання : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни рівня вищої освіти «магістр» спеціальності 014.11 «Середня освіта» (фізична культура) спеціалізації «Фізична культура» денної форми навчання(2020-02-14) Сороколіт, Наталія; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Диференційоване фізичне виховання : програма дисципліни спеціалізації підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 014.11 «Середня освіта» (фізична культура) спеціалізації "Фізична культура"(2020-02-14) Сороколіт, Наталія; Боднар, Іванна; Sorokolit, Nataliia; Bodnar, Ivanna; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самоствердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу. Вивчення всіх розділів курсу проходить через призму потреб науки та практики в сфері фізичного виховання і спорту, ознайомлення з передовим досвідом роботи провідних фахівців даної галузі.Документ Диференційоване фізичне виховання : програма дисципліни спеціалізації підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 014.11 «Середня освіта» (фізична культура) спеціалізації "Фізична культура"(2019-03-12) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самоствердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу.Документ Диференційоване фізичне виховання : робоча програма для студентів VІ курсу з галузі знань ‒ 01 Освіта, спеціальності ‒ 014 Середня освіта, предметної спеціалізації ‒ 014.11 Середня освіта (фізична культура), другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступеня – магістр, освітньої кваліфікації ‒ магістр освіти (за предметною спеціалізацією «Фізична культура»)(2019-03-12) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самозатвердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу. Вивчення всіх розділів курсу проходить через призму потреб науки та практики в сфері фізичного виховання і спорту, ознайомлення з передовим досвідом роботи провідних фахівців даної галузі.Документ Диференційоване фізичне виховання : робоча програма для студентів VІ курсу з галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 014 "Середня освіта (фізична культура)" рівня освіти "магістр"(2020-02-14) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самозатвердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу. Вивчення всіх розділів курсу проходить через призму потреб науки та практики в сфері фізичного виховання і спорту, ознайомлення з передовим досвідом роботи провідних фахівців даної галузі.