Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Soloviov, V. F."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни "Педагогіка та психологія" для підготовки бакалаврів спец. 227 " Фізична терапія, ерготерапія галузі знань" ; 22 "Охорона здоров'я"
    (2018) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.
  • Документ
    Педагогіка та психологія
    (2018) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.
    Навчально-методичний посібник розроблено на основі програми нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань ; 22 Охорона здоров'я. У пропонованому друкованому виданні навчального посібника розкрито загальні засади педагогіки та психології з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи. Складається він із двох структурно цілісних частин. У першій з'ясовано основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики і теорії виховання. Матеріал другої частини висвітлює основні категорії та актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, розкрито темперамент, характер, здібності індивідуальності. Містить термінологічний словник, запитання і завдання для закріплення матеріалу та актуалізації мисленнєвої діяльності.
  • Документ
    Педагогіка та психологія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальність: 227 «Фізична терапія, ерготерапія», факультет фізичної терапії та ерготерапії ; галузь знань: 02 «Культура і мистецтво», спеціальність: 024 «Хореографія», факультет педагогічної освіти, факультет післядипломної та заочної освіти
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки і психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.
  • Документ
    Педагогіка та психологія : робоча програма навчальної дисципліни галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальність: 227 «Фізична терапія, ерготерапія», факультет фізичної терапії та ерготерапії ; галузь знань: 02 «Культура і мистецтво», спеціальність 024 «Хореографія», факультет педагогічної освіти, післядипломної та заочної освіти
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки і психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія та педагогіка» є формування у студентів базових знань про основні закономірності функціонування психіки, для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань та педагогічну скерованість мислення студентів.
  • Документ
    Педагогіка та психологія : силабус навчальної дисципліни
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки і психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.
  • Документ
    Педагогіка та психологія : силабус навчальної дисципліни ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 22 «Охорона здоров’я», спеціальність - 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.
  • Документ
    Психологія спорту : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра галузь знань: 01 «Освіта / Педагогіка», спеціальність: 017 «Фізична культура і спорт», факультет фізичної культури і спорту, факультет післядипломної та заочної освіти
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія спорту» є поглиблення знань про основні закономірності психологічних феноменів що виникають у спортивній діяльності та формування практичних вмінь і навичок з управління і корекції цих явищ, що дозволить їх використати у майбутній тренерській діяльності.
  • Документ
    Психологія спорту : робоча навчальна програма галузь знань: 01 «Освіта / Педагогіка», спеціальність: 017 «Фізична культура і спорт» факультет фізичної культури і спорту, факультет післядипломної та заочної освіти
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія спорту» є поглиблення знань про основні закономірності психологічних феноменів що виникають у спортивній діяльності та формування практичних вмінь і навичок з управління і корекція цих явищ, що дозволить їх використати у майбутній тренерській діяльності.
  • Документ
    Психологія спорту : силабус навчальної дисципліни ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 01 «Освіта / Педагогіка», спеціальність - 017 «Фізична культура і спорт»
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія спорту» є поглиблення знань про основні закономірності психологічних феноменів що виникають у спортивній діяльності та формування практичних вмінь і навичок з управління і корекції цих явищ, що дозволить їх використати у майбутній тренерській діяльності.
  • Документ
    Психологія управління : навч.- метод. комплекс
    (Місто - НВ, 2020-10-21) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Навчально-методичний комплекс розроблено на основі програми нормативної навчальної дисципліни підготовки фахівців за напрямом 1401 "Сфера обслуговування" спеціальністю 7.14010301 "Туризмознавство". У пропонованому друкованому виданні вміщено пояснювальну записку, у якій розкрито актуальність вивчення курсу "Психологія управління", предмет, мету, завдання, вимоги до знань, умінь та навичок студентів; навчально-тематичний план; інформаційний обсяг навчальної дисципліни розкрито у анотаціях до лекційних занять та варіантах завдань для проведення лабораторних занять; вимоги до виконання самостійної роботи; характеристику видів контролю та системи оцінювання знань студентів; перелік контрольних запитань; глосарій та список рекомендованих джерел. Навчально-методичний комплекс рекомендовано для підготовки фахівців за напрямом 1401 "Сфера обслуговування" спеціальністю 7.14010301 "Туризмознавство", а також інших читачів, які цікавляться питаннями психології управління.
  • Документ
    Психологія управління : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки магістра галузь знань: 24 «Сфера обслуговування»,спеціальність: 242 «Туризм», факультет: «Туризм» ; галузь знань: 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність: 017 «Фізична культура і спорт», факультет фізичної культури та спорту
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія управління» є формування в майбутніх фахівців системи спеціальних знань щодо психосоціологічних підходів у сучасній управлінській парадигмі; оволодіння сучасними психологічними методами ефективного використання людських ресурсів; розуміння психологічних основ системного управління організаціями; набуття вмінь психологічного аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організації і практичних навичок психологічного забезпечення професійної діяльності, прийняття адекватних управлінських рішень для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі.
  • Документ
    Психологія управління : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм», факультет: «Туризм» ; галузь знань: 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність: 017 «Фізична культура і спорт», факультет фізичної культури та спорту
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Мета викладання навчальної дисципліни «Психологія управління» – формування в майбутніх фахівців системи спеціальних знань щодо психосоціологічних підходів у сучасній управлінській парадигмі; оволодіння сучасними психологічними методами ефективного використання людських ресурсів; розуміння психологічних основ системного управління організаціями; набуття вмінь психологічного аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організації і практичних навичок психологічного забезпечення професійної діяльності, прийняття адекватних управлінських рішень для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі.
  • Документ
    Психологія управління : силабус навчальної дисципліни ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 017 «Фізична культура і спорт», денна форма навчання
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія управління» є формування в майбутніх фахівців системи спеціальних знань щодо психосоціологічних підходів у сучасній управлінській парадигмі; оволодіння сучасними психологічними методами ефективного використання людських ресурсів; розуміння психологічних основ системного управління організаціями; набуття вмінь психологічного аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організації і практичних навичок психологічного забезпечення професійної діяльності, прийняття адекватних управлінських рішень для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі
  • Документ
    Психологія управління : силабус навчальної дисципліни ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 242 «Туризм», денна форма навчання
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія управління» є формування в майбутніх фахівців системи спеціальних знань щодо психосоціологічних підходів у сучасній управлінській парадигмі; оволодіння сучасними психологічними методами ефективного використання людських ресурсів; розуміння психологічних основ системного управління організаціями; набуття вмінь психологічного аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організації і практичних навичок психологічного забезпечення професійної діяльності, прийняття адекватних управлінських рішень для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі.
  • Документ
    Психологія управління : силабус навчальної дисципліни ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 242 «Туризм», заочна форма навчання
    (2020-10-20) Соловйов, В. Ф.; Soloviov, V. F.; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія управління» є формування в майбутніх фахівців системи спеціальних знань щодо психосоціологічних підходів у сучасній управлінській парадигмі; оволодіння сучасними психологічними методами ефективного використання людських ресурсів; розуміння психологічних основ системного управління організаціями; набуття вмінь психологічного аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організації і практичних навичок психологічного забезпечення професійної діяльності, прийняття адекватних управлінських рішень для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок