Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Solovey, Alla"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Analysis of Attitudes to educational reforms in Ukraine of Physical Education teachers and primary education teachers
    (2020-05-27) Moskalenko, Natalia; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliya; Rymar, Olga; Solovey, Alla; Москаленко, Наталія; Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Соловей, Алла
    Questions, connected with conduction educational reforms on the modern stage in Ukraine, are discovered in this article. Those changes are connected with desire of Ukrainian society to join European society and to sigh Association with European Union. The educational reform is implemented in primary school. The goal is to find out and analyze physical education teachers’ and primary school teachers’ opinion about implementation educational changes on the present stage in Ukraine. In due to realize such goal we applied literature sources analysis and questionnaire. The questions were answered by 100 physical education teachers and 104 primary school teachers from Lviv region. We have discovered opinion of physical education teachers and primary school teachers is common. The highest level of support got: opportunity to choose and create educational program in terms of educational standards (82% of physical education teachers, 78,9% of primary education teachers), providing different forms of elementary education (76% and 73,1% respectively), applying game methods in studying in elementary school (72% and 69,23% respectively). We have noticed difference in teachers’ attitude towards verbal evaluation of pupils during physical education lessons, progressive forms of retraining and teachers’ independent attestation. Teachers do not support 12-years studying period and implementing the inclusion.
  • Документ
    Features of athleticism application in health-related physical education lessons for high shool student
    (2013) Solovey, Alla; Rymar, Olga; Соловей, Алла; Римар, Ольга
    The most acute problem facing today’s high school is a serious disorder in the students’ health. So, the problem of finding new approaches to the educational process in physical education of students to strengthen and preserve their health is the burning question nowadays. The aim of the research is to optimize the learning process in physical education of students in high school. To study the effect of teaching methods with the use of a primary means of athleticism on the physical fitness level, health and fitness of first-year university students of III-IV accreditation levels. It was established that the application of the author's technique of athletics classes focused on endurance in terms of physical education of students contributed to more expressed (p <0.05) positive changes in their fitness health compared to classes according to the current program of physical training (general fitness and sports games).
  • Документ
    Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education
    (2024) Sorokolit, Nataliia; Rymar, Olha; Bodnar, Ivanna; Khanikiants, Olena; Solovey, Alla; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Боднар, Іванна; Ханікіянц, Олена; Соловей, Алла
    This study explores the integration of multimedia technologies into the educational landscape of physical education in Ukraine, considering various forms of education such as face-to-face, mixed, and distance learning, especially under martial law. У цьому дослідженні розглядається інтеграція мультимедійних технологій в освітній простір фізичного виховання в Україні. освіти в Україні, розглядаючи різні форми освіти, такі як очне, змішане та дистанційне навчання, особливо в умовах воєнного стану.
  • Документ
    Physical Activity of Students at Higher Educational Institutions with Kinesiology and Health Majors in the Setting of COVID-19 Pandemic
    (2021-05-28) Yaroshyk, Marta; Rymar, Olga; Malanchuk, Halyna; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Bubela, Oleksiy-Oleg; Ярошик, Марта; Римар, Ольга; Маланчук, Галина; Соловей, Алла; Ханікянц, Олена; Бубела, Олексій-Олег
    Анотація. Метою цього дослідження було виявити особливості фізичного стану студентів діяльність, яка навчається у вищих навчальних закладах з кінезіології та медичних спеціальностей в встановлення пандемії COVID-19. Для цього було проведено онлайн-опитування серед 236 студентів Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберський. За його допомогою ми змогли визначити як побутову, так і організовану фізичну самооцінки рівнів активності групи вибірки до і під час карантину обмеження. Більшість студентів оцінили рівень своєї фізичної активності як "відмінний" і "добре". Жодних суттєвих змін серед оцінок фізичної активності не відстежено під час карантинних обмежень. Ми встановили, що 59% досліджуваної групи регулярно отримували відвідували спортзали до спалаху пандемії, і 12% студентів систематично поверталися додому вправи. Решта активних студентів (26%) здійснювали вправи рідко. До пандемії лише 3% учасників не займалися організованими фізичними навантаженнями. Ми спостерігали загальне зниження фізичної активності студентів з точки зору випадків та інтенсивності під час карантинних обмежень. Форми фізичних навантажень були суттєво змінені. Таким чином, студенти почали частіше гуляти, а також тренуватися самостійно або з онлайн-тренерами. Зміцнення кардіо та м’язів залишалось домінуючим серед видів діяльності як до, так і після карантин. Після ослаблення карантинного обмеження половина досліджуваної групи знову розпочала роботу на тренуванні в спортзалі. 28% студентів продовжували вправи так само, як і під час карантин. 12% респондентів займалися своїми справами. 7% учасників цього не зробили Пандемія 261 повернутися до тренувань. Що стосується результатів цього дослідження, ми можемо зробити висновок про це Українські студенти віддають перевагу груповим вправам, де вони можуть взаємодіяти з тренером чи іншим учасник навчальних занять, як і сучасні технології не можуть повною мірою виконати їх потреби у фізичних навантаженнях.
  • Документ
    Physical Activity of Students at Higher Educational Institutions with Kinesiology and Health Majors in the Setting of COVID-19 Pandemic
    (2021) Yaroshyk, Marta; Rymar, Olga; Malanchuk, Halyna; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Bubela, Oleksiy-Oleg; Ярошик, Марта; Римар, Ольга; Маланчук, Галина; Соловей, Алла; Ханікянц, Олена; Бубела, Олексій-Олег
    Abstract. The purpose of this study was to discover the peculiarities of students’ physical activities that study at higher educational institutions with kinesiology and health majors in the setting of COVID-19 pandemic. In order to accomplish it, an online survey was conducted among a total of 236 students of Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyj. With its help, we were able to determine both domestic and organized physical activity levels’ self-assessments of the sample group before and during the quarantine restrictions. The majority of the students evaluated their physical activity levels as “excellent” and “good”. No significant changes among the physical activity assessments were not tracked during the quarantine restrictions. We established that 59% of the study group had regularly visited gyms before the pandemic breakout and 12% of the students systematic did home exercises. The remainder of active students (26%) exercised seldom. Before the pandemic, only 3% of the participants had not engaged themselves into organized physical activities. We observed an overall studentship physical activity decrease in terms of instances and intensity during the quarantine limitations. The forms of physical activities were substantially changed. Thus, the students began to stroll more often, as well as train alone or with online-coaches. Cardio and muscle strengthening remained dominant among activities both before and after the quarantine. After the quarantine restriction weakening, half of the study group re-embarked on gym training. 28% of the students continued exercising the same way they did during the quarantine. 12% of the respondents exercised on their owns. 7% of the participants did not return to training. With the respect to the results of this study, we can infer that Ukrainiastudents prefer group exercises where they can interact with either coach or other participant of the training sessions, as well as modern technologies cannot fully fulfill their needs of physical activity. Анотація. Метою даного дослідження було виявлення особливостей фізичного стану студентів діяльності, які навчаються у вищих навчальних закладах за кінезіолого-оздоровчими спеціальностями в обстановка пандемії COVID-19. Для цього було проведено онлайн-опитування серед 236 студентів Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберський. З його допомогою ми змогли визначити як побутові, так і організовані фізичні самооцінки рівнів активності вибіркової групи до та під час карантину обмеження. Більшість студентів оцінили свій рівень фізичної активності на «відмінно». і «добре». Значних змін серед оцінок фізичної активності не відстежено під час карантинних обмежень. Ми встановили, що 59% досліджуваної групи приймали регулярно відвідували спортивні зали до спалаху пандемії, а 12% учнів систематично ходили вдома вправи. Решта активних студентів (26%) займалися рідко. Тільки до пандемії 3% учасників не займалися організованою фізичною активністю. ми спостерігали загальне зниження фізичної активності студентства за показниками та інтенсивністю під час карантинних обмежень. Були суттєво змінені форми фізичних навантажень. Таким чином, студенти стали частіше гуляти, а також тренуватися самостійно або з онлайн-тренерами. Кардіо та зміцнення м’язів залишалися домінуючими серед видів діяльності як до, так і після карантин. Після послаблення карантинних обмежень половина досліджуваної групи вирушила знову на заняттях у спортзалі. 28% студентів продовжували виконувати вправи так само, як і під час карантин. 12% респондентів займалися самостійно. 7% учасників не повернулися до тренувань. З огляду на результати цього дослідження ми можемо зробити такий висновок Українські студенти віддають перевагу груповим вправам, де вони можуть спілкуватися з тренером або іншим учасник тренінгів, а також сучасні технології не можуть повною мірою виконувати їх потреби у фізичній активності.
  • Документ
    Physical education of secondary school students using Ultimate Frisbee
    (2024) Rymar, Olha; Sorokolit, Nataliia; Romanchuk, Olha; Yaroshyk, Marta; Solovey, Alla; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Shevtsiv, Uliana; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Романчук, Ольга; Ярошик, Марта; Соловей, Алла; Ханікіянц, Олена; Маланчук, Галина; Шевців, Уляна
    The article theoretically substantiates, develops, experimentally verifies the effectiveness of Ultimate Frisbee authors’ training program for secondary school students to improve fitness level. There was positive dynamics in fitness level in the experimental group. The research aim is to determine the effectiveness of Ultimate Frisbee equipment use in physical education of secondary school students. The fitness level has been determined and the effectiveness of the Ultimate Frisbee program in physical education of secondary school students was verified. 45 schoolchildren were engaged into the study. Research methods: literary sources analysis; methods of obtaining empirical data (determining fitness level by T. Krutsevich methods); pedagogical experiment; mathematical statistics methods. The program to introduce Ultimate Frisbee into the physical education lessons for secondary school students has been presented and scientifically substantiated. The content of the program included studying the history of the game, the basics of game technique and tactics, how to play Ultimate Frisbee, refereeing rules; development of competitive activity skills; increasing fitness level. The developed program has been implemented into the educational process and its effectiveness has been proven. The results of the study showed the positive effect on secondary school students fitness level, which was confirmed by the mathematical statistics methods. У статті теоретично обґрунтовано, розроблено, експериментально перевірено ефективність авторської навчальної програми алтимат-фрісбі для учнів середньої школи підвищити рівень фізичної форми. В експериментальній групі спостерігалася позитивна динаміка рівня тренованості. Метою дослідження є визначення ефективності використання спорядження для алтімат-фрісбі в фізичне виховання учнів загальноосвітньої школи. Визначено рівень фізичної підготовки та ефективність програми алтимат-фрісбі у фізичному вихованні середньої школи студентів було перевірено. До дослідження було залучено 45 школярів. Методи дослідження: аналіз літературних джерел; методи отримання емпіричних даних (визначення рівня тренованості по методи Т. Круцевич); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. The програму впровадження алтимат-фрісбі на уроках фізкультури в середній школі учнів школи представлено та науково обґрунтовано. Зміст в програма включала вивчення історії гри, основ техніки і тактики гри, як грати в алтімат фрізбі, правила суддівства; розвиток навичок змагальної діяльності; підвищення рівня фізичної підготовки. Розроблена програма впроваджена в навчальну процес і його ефективність була доведена. Результати дослідження показали позитивний результат вплив на рівень підготовленості учнів середньої школи, що було підтверджено мат методи статистики.
  • Документ
    The Effectiveness of Zumba Kids Implementation Into Physical Education of Elementary School Pupils
    (2021) Rymar, Olga; Sorokolit, Nataliya; Solovey, Alla; Yaroshyk, Marta; Khanikiants, Olena; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Соловей, Алла; Ярошик, Марта; Ханікянц, Олена
    Abstract. The demand to improve physical education process of elementary school pupils by the tools of innovative dancing fitness branch – Zumba Kids is described in the article. Positive changes in dynamics among children have occurred in indicators of functional and physical preparation in conditions of the experiment. The goal of the work is the optimization process of physical education of elementary school pupils by Zumba Kids tools. There were investigated children’s physical development, functional and physical preparation and experimentally was checked the effectiveness of the implementation program of Zumba Kids tolls into process of physical education. There were 54 participants, 26 among them are boys and 28 are girls (the children’s age is 9 years old). The methods of the research are theoretical analysis and literature sources generalization; physiological research methods; pedagogical observation (passing of control standards); pedagogical experiment and mathematical statistics methods. There are presented and scientifically justified the program of implementing Zumba Kids tools into physical education lessons of elementary school pupils. The content of the program consists of the synthesis of energetic modern dances with aerobics, fitness exercises, stretching and also exercises for breathing exercises and muscle relaxation. The elaborated program is realized in the educational process and proved its effectiveness. The results of investigation have shown its positive influence on the functional and physical preparation of elementary school pupils. It was proved by mathematical statistics methods. Анотація. Вимога вдосконалення процесу фізичного виховання учнів початкової школи шляхом У статті описано інструменти інноваційної галузі танцювального фітнесу – Zumba Kids. Позитивні зміни в динаміці у дітей відбулися в показниках функціональної та фізична підготовка в умовах експерименту. Метою роботи є оптимізація процес фізичного виховання учнів початкової школи засобами Zumba Kids. Там були досліджували фізичний розвиток, функціональну та фізичну підготовку дітей та експериментально перевірено ефективність впровадження програми Zumba Kids входить у процес фізичного виховання. У змаганнях взяли участь 54 учасники, з них 26 хлопців та 28 дівчаток (вік дітей 9 років). Методи дослідження теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; фізіологічні методи дослідження; педагогічне спостереження (проходження контрольних нормативів); педагогічний експеримент і методи математичної статистики. Представлена ​​та науково обґрунтована програма впровадження інструментів Zumba Kids на уроках фізичної культури в початковій школі учні. Зміст програми складається із синтезу енергійних сучасних танців с аеробіка, фітнес вправи, розтяжка, а також вправи для дихання і м'язів розслаблення. Розроблена програма реалізована в навчальному процесі та підтвердила свою ефективність ефективність. Результати досліджень показали його позитивний вплив на функц та фізичної підготовки учнів початкових класів. Це було доведено математично методи статистики.
  • Документ
    The Effectiveness of Zumba Kids Implementation Into Physical Education of Elementary School Pupils
    (2021-05-28) Rymar, Olga; Sorokolit, Nataliya; Solovey, Alla; Yaroshyk, Marta; Khanikiants, Olena; Римар, Ольга; Сороколіт, Наталія; Соловей, Алла; Ярошик, Марта; Ханікянц, Олена
    Abstract. The demand to improve physical education process of elementary school pupils by the tools of innovative dancing fitness branch – Zumba Kids is described in the article. Positive changes in dynamics among children have occurred in indicators of functional and physical preparation in conditions of the experiment. The goal of the work is the optimization process of physical education of elementary school pupils by Zumba Kids tools. There were investigated children’s physical development, functional and physical preparation and experimentally was checked the effectiveness of the implementation program of Zumba Kids tolls into process of physical education. There were 54 participants, 26 among them are boys and 28 are girls (the children’s age is 9 years old). The methods of the research are theoretical analysis and literature sources generalization; physiological research methods; pedagogical observation (passing of control standards); pedagogical experiment and mathematical statistics methods. There are presented and scientifically justified the program of implementing Zumba Kids tools into physical education lessons of elementary school pupils. The content of the program consists of the synthesis of energetic modern dances with aerobics, fitness exercises, stretching and also exercises for breathing exercises and muscle relaxation. The elaborated program is realized in the educational process and proved its effectiveness. The results of investigation have shown its positive influence on the functional and physical preparation of elementary school pupils. It was proved by mathematical statistics methods. Анотація. Попит на вдосконалення процесу фізичного виховання учнів початкових класів Інструменти інноваційної фігури для танців - Zumba Kids описані в статті. Позитивні зміни в динаміці серед дітей відбулись у показниках функціональних та фізична підготовка в умовах експерименту. Метою роботи є оптимізація процес фізичного виховання учнів початкової школи за допомогою інструментів Zumba Kids. Там були досліджували фізичний розвиток, функціональну та фізичну підготовку дітей та експериментально була перевірена ефективність реалізації програми Zumba Kids мита в процесі фізичного виховання. Учасників було 54, серед них 26 хлопчиків і 28 - дівчатка (вік дітей - 9 років). Методи дослідження такі теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; фізіологічні методи дослідження; педагогічне спостереження (проходження стандартів контролю); педагогічний експеримент і методи математичної статистики. Представлена ​​та науково обґрунтована програма впровадження інструментів Zumba Kids на уроки фізичної культури початкової школи учнів. Зміст програми складається з синтезу енергійних сучасних танців з аеробіка, фітнес-вправи, розтяжка, а також вправи для дихальних вправ та м’язів розслаблення. Розроблена програма реалізується в навчальному процесі та підтвердила свою ефективність ефективність. Результати дослідження показали його позитивний вплив на функціонал та фізична підготовка учнів початкової школи. Це було доведено математично методи статистики.
  • Документ
    The influence of agility indicators on formation of vocational readiness in law enforcement officers
    (2023-05-26) Andres, Andrii; Kryzhanovskyj, Valerii; Krasovska, Inesa; Bodnarchuk, Olena; Khanikiants, Olena; Mandiuk, Andrii; Rymar, Olha; Solovey, Alla; Sorokolit, Nataliya; Stefanyshyn, Markiian; Marta Yaroshyk; Андрес, Андрій; Крижановський, Валерій; Красовська, Інеса; Боднарчук, Олена; Ханікіянц, Олена; Мандюк, Андрій; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Сороколіт, Наталія; Стефанишин, Маркіян; Ярошик, Марта
    The experience of warfare in Ukraine proves the importance of increasing the degree of psychophysical readiness in law enforcement officers. The aim -to determine the significance of the main components of physical readiness of law enforcement officers for productive work performing.Material and methods:Servicemen (n=368) of the National Guard of Ukraine were interviewed. Spearman's rank correlation analysis of indicators` interrelation was carried out. The opinions of experts and beginners reliably differed on a number of indicators. Coordination of movements was significantly correlated with relatively the largest number of indicators of physical readiness, as well as psychological performanceof servicemen. It has been established that agility is related to concentration, endurance, spanand switchingof attention.Conclusions:For the successful professional growth of the students of educational institutions of the National Guard of Ukraine, it is necessary to develop their agility, and especially coordination of movements. It is associated with improving the speed and strength of the officers of the National Guard of Ukraine, as well as attention and logical thinking. Досвід бойових дій в Україні доводить важливість підвищення рівня психофізичної підготовленості правоохоронців. Мета – визначити значущість основних складових фізичної готовності працівників правоохоронних органів до продуктивного виконання роботи. Матеріал і методи: Опитано військовослужбовців (n=368) Національної гвардії України. Проведено ранговий кореляційний аналіз взаємозв'язку показників за Спірменом. За низкою показників думки експертів і новачків достовірно розійшлися. Координація рухів достовірно корелювала з відносно найбільшою кількістю показників фізичної підготовленості, а також психологічної працездатності військовослужбовців. Встановлено, що спритність пов’язана з концентрацією, витривалістю, розмахом і переключенням уваги. Висновки: Для успішного професійного зростання студентів навчальних закладів Національної гвардії України необхідно розвивати їх спритність, а особливо координацію рухів. Це пов’язано з удосконаленням швидкісно-силових якостей офіцерів Національної гвардії України, а також уваги та логічного мислення.
  • Документ
    The influence of boxing exercises on the cognitive processes and speed of sensorimotor reactions of 15-17 years old boys
    (Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021-05-29) Solovey, Alla; Vovkanych, Lyubomyr; Sorokolit, Nataliya; Rymar, Оlga; Yaroshyk, Marta; Novokshonov, Ivan; Соловей, Алла; Вовканич, Любомир; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Ярошик, Марта; Новокшонов, Іван
    The article is dedicated to studying of the influence of boxing trainings on thinking processes of the process of physical education and speed of sensorimotor of 15-17 years old boys. The goal of the research is optimization process of the physical education and improvement of the cognitive processes of 15-17 years old boys. The methods of the research are methodological literature analysis, psychophysiological reaction testing, applying computer complex, pedagogical experiment and mathematical statistics methods. It was proved that boxers have better ability to fast reacting (t=2.513 with p<0.05), higher indicators of functional level of central nervous system (t=3.165 with p<0.05), stability of reaction (t=2.248 with p<0.05), better indicators of average reaction time with sound and visual interferences (t=3.104 with p<0.05), better indicators of attention capacity (t=2.317) with p<0.05). Attention diversification (t=2.793 with p<0.05), that prove positive impact of boxing exercises on the thinking processes. There was implemented author program, applying no-contact special boxing exercises. There were 30 students, 15-17 years old, in the experiment. The indicators of the average time of the reaction (Wilcoxon criteria T.emp.=144 with p<0.05) and stability of reaction (Wilcoxon criteria T.emp.=133 with p<0.05) become better after the experiment. Other indicators like indicators of average reaction time with sound and visual interferences (Wilcoxon criteriaT.emp.=112 with p<0.05), indicators of attention capacity (Wilcoxon criteriaT.emp.=61.5 with p<0.05) and indicators of attention diversification (Wilcoxon criteriaT.emp.=7 with p<0.05) become better as well. The conclusions are: the results of the research prove the effectiveness of the experimental program. Стаття присвячена вивченню впливу занять боксом на розумові процеси процесу фізичного виховання та швидкість сенсомоторики юнаків 15-17 років. Метою дослідження є оптимізація процесу фізичного виховання та вдосконалення пізнавальних процесів юнаків 15-17 років. Методами дослідження є аналіз методичної літератури, тестування психофізіологічних реакцій, застосування комп'ютерний комплекс, методи педагогічного експерименту та математичної статистики. Доведено, що боксери мають кращу здатність до швидкої реакції (t=2,513 при p<0,05), вищі показники функціонального рівня центральної нервової системи (t=3,165 при p<0,05), стійкість реакції (t=2,248 при p< 0,05), кращі показники середнього часу реакції на звукові та візуальні перешкоди (t=3,104 при p<0,05), кращі показники здатності уваги (t=2,317) з р<0,05). Диверсифікація уваги (t=2,793 при р<0,05), що свідчить про позитивний вплив вправ боксу на процеси мислення. Реалізовано авторську програму із застосуванням безконтактних спеціальних вправ з боксу. В експерименті брали участь 30 студентів 15-17 років. Показники середнього часу реакції (критерії Вілкоксона T.emp.=144 при p<0,05) та стабільності реакції (критерії Wilcoxon T.emp.=133 при p<0,05) після експерименту покращуються. Інші показники, такі як показники середнього часу реакції на звукові та візуальні перешкоди (критерії Вілкоксона T.emp.=112 з p<0,05), показники здатності уваги (критерії Wilcoxon T.emp.=61,5 з p<0,05) та показники диверсифікації уваги ( Критерії Wilcoxon T.emp.=7 з p<0,05) також покращилися. Висновки такі: результати досліджень підтверджують ефективність експериментальної програми.
  • Документ
    The Influence of Boxing Exercises on the Cognitive Processes and Speed of Sensorimotor Reactions of 15-17 Years Old Boys
    (2021-05-28) Solovey, Alla; Vovkanych, Lyubomyr; Sorokolit, Nataliya; Rymar, Olga; Yaroshyk, Marta; Novokshonov, Ivan; Соловей, Алла; Вовканич, Любомир; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Ярошик, Марта; Новокшонов, Іван
    Анотація. Стаття присвячена вивченню впливу тренувань з боксу на мислення процеси процесу фізичного виховання та швидкість сенсомоторики 15-17 років хлопчики. Метою дослідження є оптимізація процесу фізичного виховання та поліпшення пізнавальних процесів хлопців 15-17 років. Методи дослідження аналіз методологічної літератури, тестування психофізіологічних реакцій, застосування комп’ютерний комплекс, педагогічний експеримент та методи математичної статистики. Це було довів, що боксери мають кращу здатність швидко реагувати (t = 2,513 при p <0,05), вищу показники функціонального рівня центральної нервової системи (t = 3,165 при p <0,05), стабільність реакція (t = 2,248 при p <0,05), кращі показники середнього часу реакції зі звуком і зорові перешкоди (t = 3,104 з p <0,05), кращі показники здатності уваги (t = 2,317) з р <0,05). Диверсифікація уваги (t = 2,793 при p <0,05), що підтверджує позитивний вплив боксерські вправи на процеси мислення. Була реалізована авторська програма, яка подала заявку безконтактні спеціальні вправи з боксу. У місті навчалось 30 студентів віком 15-17 років експеримент. Показники середнього часу реакції (критерії Вількоксона T.emp. = 144 з р <0,05) і стабільність реакції (критерії Вількоксона T.emp. = 133 з р <0,05) стають краще після експерименту. Інші показники, такі як показники середнього часу реакції з звукові та зорові перешкоди (критерії Вількоксона T.emp. = 112 з р <0,05), показники здатність до уваги (критерії Вількоксона T.emp. = 61,5 з р <0,05) та показники уваги диверсифікація (критерії Вількоксона T.emp. = 7 з р <0,05) також покращується.
  • Документ
    The interaction of school and family in physical education of first grade students
    (2018) Bodnarchuk, Olena; Rymar, Olga; Solovey, Alla; Malanchuk, Halyna; Боднарчук, Олена; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Маланчук, Галина
    The article substantiates the necessity of improving the interaction of school and family in the issues of physical education of children who start studying at school. The present state of the problem of interaction between school and family in the physical education of first graders is studied. On the basis of the carried out study, some effective forms of cooperation between pupils, parents and teachers were identified and a program of interaction measures between the school and the family was developed, aimed at the formation of a comprehensive and harmoniously developed personality with a responsible attitude towards their own health by means of physical culture. The developed program of measures was implemented in the educational process and proved its effectiveness. The results of the research showed its positive effect on physical development, physical fitness and volume of motor activity of schoolchildren that is confirmed by methods of mathematical statistics. As a result of improved school-family cooperation, the number of schoolchildren involved in sports clubs has increased. Analysis of the obtained results proves that educational work with parents affects the free time of children and the involvement in independent exercises.Accordingly, one of the ways of solving the problems connected with motor activity shortage and deteriorating health of first-graders is to improve the cooperation of different institutions (schools, families, medical institutions, public organizations). Informational, theoretical and methodical work with parents motivates them to engage in active physical exercises together with children, to lead a healthy lifestyle, to recognize the importance of using their own example in the physical education of children.
  • Документ
    Tools for children fitness in the physical education of primary school pupils
    (2020-05-27) Rymar, Olga; Solovey, Alla; Sorokolit, Nataliya; Shevtsiv, Uliana; Matviiv, Vasy
    The results of pedagogical experiment that lasted from 2017 to 2018 are published in this research. 82 children took part in the experiment, among them were 42 boys and 40 girls. The actual age of children was nine years old. The purpose of the work was to discover the influence of fitness tools on physical development, physical preparation, psycho-emotional condition on younger school-age pupils. There was noticed a significant improvement of results of physical development according to Kettle index. In particular, it is about high level (from 16,9% to 43,1%), decreasing the average (from 54,4% to 46,8%) and especially the low level of physical development (from 28,7% to 10,1%),(p<0,05). Probably, positive changes appeared in the result of Ruffier Dickson tests, improvement indicators of intermediate level (from 4,8% to 14,1%),(p<0,05), decreasing in indicators of lower-intermediate level (from 38,4% to 16,7%),(p<0,05). The stable dynamics was noticed in the results of physical preparation (p<0,05), in particular after “30m run” exercise. Boys have got the result from 6,2±0,7sec to 5,4±0,5sec, girls - from 6,9±0,5sec to 6,1±0,5sec. The exercise “tilting torso forward from sitting position” represented result 3,9cm among boys and 5,5cm among girls; the exercise “long jump from place” represented 14,7cm among boys and 22,5cm among girls; in the exercise “shuttle running” boys got result from 11,7±1sec to 9,2±0,9sec and girls – from 12,1±1,2sec to 10,2±1 sec. What is more, positive and statistically important changes (p<0,05) where in results of pupils’ psycho-emotional condition evaluation. We have noticed increasing in levels of well-being, activeness, mood.
  • Документ
    Tools for children fitness in the physical education of primary school pupils
    (Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020-05-23) Rymar, Olga; Solovey, Alla; Sorokolit, Nataliya; Shevtsiv, Uliana; Matviiv, Vasyl; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Сороколіт, Наталія; Шевців, Уляна; Матвіїв, василь
    The results of pedagogical experiment that lasted from 2017 to 2018 are published in this research. 82 children took part in the experiment, among them were 42 boys and 40 girls. The actual age of children was nine years old. The purpose of the work was to discover the influence of fitness tools on physical development, physical preparation, psycho-emotional condition on younger school-age pupils. There was noticed a significant improvement of results of physical development according to Kettle index. In particular, it is about high level (from 16,9% to 43,1%), decreasing the average (from 54,4% to 46,8%) and especially the low level of physical development (from 28,7% to 10,1%),(p<0,05). Probably, positive changes appeared in the result of Ruffier Dickson tests, improvement indicators of intermediate level (from 4,8% to 14,1%),(p<0,05), decreasing in indicators of lower-intermediate level (from 38,4% to 16,7%),(p<0,05). The stable dynamics was noticed in the results of physical preparation (p<0,05), in particular after “30m run” exercise. Boys have got the result from 6,2±0,7sec to 5,4±0,5sec, girls - from 6,9±0,5sec to 6,1±0,5sec. The exercise “tilting torso forward from sitting position” represented result 3,9cm among boys and 5,5cm among girls; the exercise “long jump from place” represented 14,7cm among boys and 22,5cm among girls; in the exercise “shuttle running” boys got result from 11,7±1sec to 9,2±0,9sec and girls – from 12,1±1,2sec to 10,2±1 sec. What is more, positive and statistically important changes (p<0,05) where in results of pupils’ psycho-emotional condition evaluation. We have noticed increasing in levels of well-being, activeness, mood. У цьому дослідженні опубліковано результати педагогічного експерименту, який тривав з 2017 по 2018 рік. В експерименті взяли участь 82 дитини, серед них 42 хлопчики та 40 дівчаток. Фактичний вік дітей становив дев'ять років. Метою роботи було виявити вплив засобів фітнесу на фізичний розвиток, фізичну підготовку, психоемоційний стан учнів молодшого шкільного віку. Відзначено достовірне покращення результатів фізичного розвитку за індексом Кетле. Зокрема, йдеться про високий рівень (з 16,9% до 43,1%), зниження середнього (з 54,4% до 46,8%) та особливо низький рівень фізичного розвитку (з 28,7%). до 10,1%), (p<0,05). Ймовірно, відбулися позитивні зміни в результатах тестів Руфф’є Діксона, покращення показників середнього рівня (з 4,8% до 14,1%), (p<0,05), зниження показників нижнього-середнього рівня (з 38). ,4% до 16,7%), (p<0,05). Відзначено стійку динаміку в результатах фізичної підготовки (р<0,05), зокрема після вправи «біг на 30м». Юнаки отримали результат від 6,2±0,7с до 5,4±0,5с, дівчата - від 6,9±0,5с до 6,1±0,5с. Вправа «нахил тулуба вперед від положення сидячи» показав результат 3,9 см серед хлопців і 5,5 см серед дівчат; у вправі «стрибок у довжину з місця» серед хлопців — 14,7 см, у дівчат — 22,5 см; у вправі «човниковий біг» юнаки отримали результат від 11,7±1с до 9,2±0,9с, а дівчата – від 12,1±1,2с до 10,2±1с. Крім того, позитивні та статистично значущі зміни (p<0,05) відбулися в результатах оцінки психоемоційного стану учнів. Ми помітили підвищення рівня самопочуття, активності, настрою.
  • Документ
    Рhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learning
    (2024) Sorokolit, Nataliia; Moskalenko, Nataliia; Rymar, Olha; Matviiv, Vasyl; Pasichnyk, Viktoria; Solovey, Alla; Mandiuk, Andriy; Malanchuk, Halyna; Сороколіт, Наталія; Москаленко, Наталія; Римар, Ольга; Матвіїв, Василь; Пасічник, Вікторія; Соловей, Алла; Мандюк, Андрій; Маланчук, Галина
    The article addresses the challenges associated with fostering the physical development of Ukrainian schoolchildren connected with distance learning in physical education. The primary conditions for adopting distance learning stemmed from the Covid-19 pandemic and now confronts military aggression from Russia. The goal: to track the progress of 7th-grade students' physical development through remote physical education learning programme. У статті розглядаються проблеми, пов’язані з вихованням фізичного розвитку українських школярів, пов’язаних з дистанційним навчанням фіз освіти. Основні умови для переходу на дистанційне навчання випливають із Covid-19 пандемії і зараз протистоїть військовій агресії з боку Росії. Мета: відслідковувати прогрес фізичного розвитку учнів 7 класу шляхом дистанційного навчання фізичній культурі програма.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок