Перегляд за Автор "Slobozhaninov, P."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Перспективи розвитку професійної підготовки фахівців сфери фізичної культури і спорту України ( з урахуванням закордонного досвіду)(2019) Мединський, Сергій; Слобожанінов, П.; Medynskyi, Serhii; Slobozhaninov, P.У статті розглянуто проблемні аспекти підготовки фахівців фізичного виховання і спорту, що пов’язані із нормативно-законодавчим регулюванням галузі фізичної культури та спорту, в Україні. Розглянуто Закони України, Укази Президента України, постанови Кабінету міністрів України, накази, листи, роз’яснення і рекомендації Міністерства освіти і науки. Наведено невизначеності та неузгодженості у законодавстві щодо вищої освіти у галузі фізичного виховання і спорту; регламентування структури навчальних планів; нормування кількості необхідних аудиторних годин на один кредит ЄКТС. Проведено анкетування викладачів закладів вищої освіти України, фахівців з фізичної культури, щoдo доцільності потреби та поновлення на державному рівні освітньої галузі «Фізичне виховання, спорт, здоров’я людини»; доцільності розширення переліку спеціальностей, згідно яких буде провадитися підготовка фахівців сфери фізичної культури і спорту в Україні; можливих напрямів розвитку освітньої галузі з урахуванням закордонного досвіду.Документ Інтеграція змісту навчання майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту у формуванні професійної компетентності(2019-10-28) Криштанович, Світлана; Приступа, Євген; Слобожанонов, П.; Kryshtanovych, Svitlana; Prystupa, Yevhen; Slobozhaninov, P.Удосконалення професійної компетентності менеджера фізичної культури і спорту має відбуватись, з урахування у змісті освіти особистісного складника, а саме: посилення формування професійного спрямування цього фахівця; створення цілісної системи його професійної підготовки (базових знань); формування креативного мислення (індивідуальних методів діяльності). Це можна здійснити переорієнтувавши цілеспрямованість цієї підготовки за допомогою інтеграції змісту навчальних дисциплін та у логічній побудові навчальних програм, послідовності формування всіх її складників, які мають формувати професійну компетентність майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту.