Перегляд за Автор "Skybinskyi, S."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Маркетинг готельних послуг(Видавництво Львівської комерційної академії, 2000) Скибінський, С.; Іванова, Лілія; Моргун, О.; Skybinskyi, S.; Ivanova, Liliia; Morhun, O.У монографії досліджуються сутність і напрями маркетингу в готельному обслуговуванні, стан ринку готельних послуг в Україні та маркетингові можливості підприємств готельного бізнесу. Встановлені основні закономірності сучасного етапу розвитку готельної сфери, запропоновані показники оцінки стану та інвестиційної привабливості готельного бізнесу в окремих містах і регіонах, виявлена специфіка попиту споживачів готельних послуг, встановлений зв'язок ціноутворення з рівнем комфортності готельного сервісу, визначені ефективні напрями маркетингової діяльності підприємств готельного господарства. Розраховано на викладачів, науковців, аспірантів, студентів, а також на практичних працівників готельного господарства.Документ Основні тенденції розвитку приватного готельного бізнесу в Україні(1997) Скибінський, С.; Іванова, Лілія; Skybinskyi, S.; Ivanova, LiliiaПроцес формування приватної власності в Україні в останні роки поширився і на сферу готельного господарства. З 1993 р. показники приватних готелів почали виділяти окремо в статистичній звітності, тому можна проаналізувати перші тенденції у розвитку цієї сфери бізнесу.Документ Особливості ринку готельних послуг у сільській місцевості(1996) Скибінський, С.; Іванова, Лілія; Skybinskyi, S.; Ivanova, LiliiaПроцес завантаження сільських готелів треба організовувати спеціально, тому що вирішити проблеми сільських готелів за рахунок випадкових клієнтів навряд чи вдасться.Документ Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі(2002) Скибінський, С.; Іванова, Лілія; Skybinskyi, S.; Ivanova, LiliiaІнформація у сфері туризму є не тільки одним з інструментів бізнесу, пов'язаного з наданням різних видів послуг, але і водночас об'єктом купівлі-продажу. Необхідну інформацію турист отримує також і під час мандрівки або відпочинку. Носіями інформації виступають туристичні бюро, гіди, екскурсоводи, провідники, стюардеси та інші організації чи працівники туристичної галузі. Безпосередньо з інформацією пов'язана робота системи замовлень та продажу туристичних послуг в транспортних підприємствах, готелях, ресторанах, агенціях подорожей.Документ Тенденції розвитку приватного готельного бізнесу в Україні(1998) Скибінський, С.; Іванова, Лілія; Skybinskyi, S.; Ivanova, LiliiaЗа результатами проведеного дослідження можна зробити висновок, що приватний готельний бізнес помітно збільшив останніми роками свою частку на ринку готельних послуг і має достатні перспективи для подальшого розвитку.Документ Тенденції розвитку приватного готельного бізнесу в Україні(1998) Скибінський, С.; Іванова, Лілія; Skybinskyi, S.; Ivanova, LiliiaПроцес формування приватної власності в Україні в останні роки торкнувся і готельного господарства. Підхід до маркетингу послуг в державних і приватних готелях має певні відмінності, що позначається на результатах їх діяльності. Розробляючи маркетингову політику окремого готельного підприємства або стосовно готелів певного регіону, доцільно враховувати рівень і тенденції розвитку приватного готельного бізнесу. Порівняльний аналіз розвитку готелів різних форм власності здійснювався нами починаючи з 1994 р. внаслідок двох причин. По-перше, лише з цього року у статистичній звітності виділяються показники приватних готелів. По-друге, до 1994 р. обсяги діяльності приватних готелів були настільки незначними, що таке обмеження базисного динамічного ряду практично не вплинуло на висновки стосовно розвитку приватного готельного бізнесу.