Перегляд за Автор "Sirenko, Romana"
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Female Students' Motor Skills Development by Means of Kangoo Jumps(2022-01-12) Griban, Grygoriy; Nosko, Mykola; Nosko, Yuliia; Zhlobo, Tetiana; Sirenko, Romana; Semeniv, Bogdan; Dikhtiarenko, Zoia; Zamrozevuch-Shadrina, Svitlana; Khatko, Alla; Rybchych, Ivan; Mozolev, Oleksandr; Рибчич, ІванДокумент General endurance of first-year university students in the context of Covid-19 pandemics(2021-12-02) Zanevskyy, Ihor; Labartkava, Kostiantyn; Sirenko, Romana; Rybchych, Ivan; Dulibskyy, Andriy; Martyniv, Oleh; Zakhidnyy, Vasyl; Заневський, Ігор; Лабарткава, Костянтин; Сіренко, Романа; Рибчич, Іван; Дулібський, Андрій; Мартинів, Олег; Західний, ВасильAbstract The Covid-–19 pandemics caused significant damage to the system of physical education of students. The purpose of this research was to create a practical model of general physical endurance of first-year university male students in the context of the pandemic of the corona virus. The testing was carried out during physical education classes, which took place according to the first academic year curriculum. The time of overcoming the 2000 meters course on the stadium treadmill was measured in September and in March of the academic year 2019-2020. During the research stage, the indicator of general endurance of students of all the three universities statistically significantly deteriorated. According to the results of ANOVA the absence of a statistically significant difference in the value of the indicator of general endurance between students of three universities both at the beginning and at the end of the research stage was revealed. Анотація Пандемія Covid-19 завдала значної шкоди системі фізичного виховання учнів. Мета цього дослідження полягало у створенні практичної моделі загальної фізичної витривалості студентів-першокурсників ВНЗ у контексті пандемія коронавірусу. Тестування проводилося на уроках фізкультури, які проходили згідно до навчального плану першого н.р. Час подолання дистанції 2000 метрів на біговій доріжці стадіону був вимірюється у вересні та березні 2019-2020 навчального року. На етапі дослідження показник заг витривалість студентів усіх трьох університетів статистично суттєво погіршилася. За результатами ANOVA відсутність статистично достовірної різниці у значенні показника загальної витривалості між учнями с було виявлено три університети як на початку, так і наприкінці етапу дослідження.Документ Influence of Inclusive and Segregative Physical Education for Schoolchildren of Different Medical Groups(2021-05-28) Bodnar, Ivanna; Pavlova, Iuliia; Sirenko, Romana; Lapychak, Ihor; Боднар, Іванна; Павлова, Юлія; Сіренко, Романа; Лапичак, ІгорAbstract. The study aimed to compare the effectiveness of inclusive and segregative physical education classes for students of various medical groups, taking into account sociopsychological indicators and indicators of psychoemotional state. The study involved 1,414 schoolchildren aged 10–16 years (M=12.7, SD=1.6). Through the survey, pupils’ wellbeing, needs, motivations, and motor preferences at their leisure and physical education classes, level of situational and personal anxiety, degree of integration of the group, and motivation for success were ascertained. Data comparisons were made between schoolchildren who studied in segregated and inclusive ways of organizing physical education in schools. Attitudes towards schoolchildren’s physical education and leisure patterns make it possible to assert that an inclusive model is effective. Integrative physical education classes are less mentally traumatic, more convenient, and psychologically comfortable than segregative ones. The way physical education is organized does not affect the level of anxiety and the class’s degree of motivation in achieving success in schoolchildren’s activities. Positive changes in the integrative conditions in the mental state come with all schoolchildren, but they are most noticeable among schoolchildren with low functional reserve capabilities. Анотація. Метою дослідження було порівняння ефективності інклюзивного та сегрегативного фізичного навантаження навчальні класи для студентів різних медичних груп з урахуванням соціопсихологічні показники та показники психоемоційного стану. У дослідженні брали участь 1414 школярів віком 10–16 років (М = 12,7, СД = 1,6). Завдяки опитуванню, добробут, потреби, мотивація та рухові уподобання під час дозвілля та фізичного виховання класи, рівень ситуативної та особистісної тривожності, ступінь інтеграції групи та з'ясовано мотивацію успіху. Порівняння даних проводили між школярами які навчались окремими та інклюзивними способами організації фізичного виховання в школах. Ставлення до фізичного виховання та дозвілля школярів дозволяє це зробити стверджувати, що інклюзивна модель є ефективною. Інтегративних занять фізкультурою менше психічно травматичний, зручніший і психологічно комфортніший, ніж сегрегативні. Спосіб організації фізичного виховання не впливає на рівень тривожності та рівень занять ступінь мотивації досягнення успіху в діяльності школярів. Позитивні зміни в інтегративні умови в психічному стані виникають у всіх школярів, але їх найбільше помітна серед школярів з низькими функціональними резервними можливостями.Документ Influence of Inclusive and Segregative Physical Education for Schoolchildren of Different Medical Groups(2021) Bodnar, Ivanna; Pavlova, Iuliia; Sirenko, Romana; Lapychak, Ihor; Боднар, Іванна; Павлова, Юлія; Сіренко, Романа; Лапичак, ІгорThe study aimed to compare the effectiveness of inclusive and segregative physical education classes for students of various medical groups, taking into account sociopsychological indicators and indicators of psychoemotional state. The study involved 1,414 schoolchildren aged 10–16 years (M=12.7, SD=1.6). Through the survey, pupils’ wellbeing, needs, motivations, and motor preferences at their leisure and physical education classes, level of situational and personal anxiety, degree of integration of the group, and motivation for success were ascertained.Дослідження мало на меті порівняти ефективність інклюзивної та сегрегаційної фіз заняття для студентів різних медичних груп з урахуванням соціально-психологічні показники та показники психоемоційного стану. У дослідженні брали участь 1414 школярів 10–16 років (M=12,7, SD=1,6). Завдяки опитуванню учнів благополуччя, потреби, мотивації та рухові переваги під час дозвілля та фізичного виховання заняття, рівень ситуативної та особистісної тривожності, ступінь інтегрованості групи та з'ясовано мотивацію до успіху.Документ Nethodology for the Professional Speech Competence Formation of the Students of Higher Education Institutions of Physical Culture and Sports(2021-06-09) Griban, Grygoriy; Oleniev, Dmytro; Sirenko, Romana; Zhyla, Svitlana; Otravenko, Olena; Terentieva, Nataliia; Zamrozevuch-Shadrina, Svitlana; Kharchenko, Nataliia; Skyrda, Tetyana; Rybchych, Ivan; Грибан, Григорій; Оленєв, Дмитро; Сіренко, Романа; Жила, Світлана; Отравенко, Олена; Терентєва, Наталія; Замрозевуч-Шадріна, Світлана; Харченко, Наталія; Скирда, Тетяна; Рибчич, ІванДокумент Reliability of Testing of the Electrical Activity of Muscles during Isometric Contractions in Archery(2021-06-02) Zanevskyy, Ihor; Sirenko, Romana; Shukatka, Oksana; Bashavets, Natalia; Rybchych, Ivan; Заневський, Ігор; Сіренко, Романа; Шукатка, Оксана; Башавець, Наталія; Рибчич, ІванСпорт зі стрільби з лука потребує високий рівень точності та координації між м’язами сили. Електроміографія - корисний та ефективний метод при вивченні електричної активності м’язів при стрільбі з лука. У результаті виникають значні зміни в повторюваності даних EMG, повинні бути результати щодо теорії надійності випробувань вивчали. МЕТА. Мета дослідження - розробити a метод визначення надійності випробувань електрична активність м’язів під час ізометричної скорочення при стрільбі з лука. МЕТОДИ. Електрична активність прямого м’яза стегна під час ізометричної скорочення з максимальним зусиллям при згинанні стегна від -15º до 70º тестується на вибірці двадцяти кваліфікованих фахівців стрільці-чоловіки 23–28 років. ANOVA для повторного міри, використовуються ICC та регресійні моделі. РЕЗУЛЬТАТИ. Встановлено, що електричний потенціал є максимальним (7,15 мВ), коли кут з'єднання дорівнює −8,9º і мінімальний (1,44 мВ), коли кут з'єднання дорівнює 62,8º. Відношення суми квадратів належної взаємодії між суб’єктами та суглобовими кутами мінливість до загальної суми квадратів мінливість усіх міри приймається як міра похибки в а гіпотетична функція залежності електричного активність м'язів під кутами суглобів (23,3%, р <0,001). A тест на один захід після усунення тенденцій у тесті – повторному тестуванні Результати показують достатній рівень надійності: ICC (1,1) = 0,745. Відповідні середні бали надійності тест із п'яти випробувань оцінюється як хороший: ICC (1, k) = 0,936, (k = 5). ВИСНОВОК. Метод визначення надійності випробувань електрична активність м’язів під час ізометричних скорочень особливо для занять спортом зі стрільби з лука практичне працевлаштування.Документ Special and preventive exercises for hamstring muscles in the training process of experienced football players(2022-10-10) Sirenko, Pavlo; Istomin, Andrii; Sirenko, Romana; Khorkavyy, Bohdan; Rybchych, Ivan; Рибчич, ІванBackground and Study Aim In-depth analysis of electrical activity of certain muscles in athletes contributes to improvement in the technique of physical actions. Hamstring muscles are an important factor for making physical actions by experienced football players. The purpose of the study consisted in substantiation for factors of optimization of physical capacity to work in experienced football players.Мета дослідження Поглиблений аналіз електричної активності окремих м'язів у спортсменів сприяє покращенню техніка фізичних дій. М'язи підколінного сухожилля є важливим фактором для формування фізичної форми дії досвідчених футболістів. Мета дослідження полягала в обґрунтуванні фактори оптимізації фізичної працездатності досвідчених футболістів.Документ Аналіз фізичної підготовленості студентів на основі результатів тестів і нормативів щорічного оцінювання(2018) Сіренко, Романа; Яремчук, Юрій; Семенова, Наталія; Sirenko, Romana; Yaremchuk, Yurii; Semenova, NataliiaУ статті розглянуто проблему фізичної підготовленості студентської молоді вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації. Серед студентів Львівського національного університету імені Івана Франка (n=4636) і Медичного коледжу ЛНМУ імені Данила Галицького (n=327) проведено тести й нормативи щорічного оцінювання фізичної підготовленості, що відповідають їхньому віковому цензу. Проаналізовано рівень фізичної підготовленості студентів зазначених ВНЗ за гендерною ознакою, віком та курсами навчання. Дослідження дало змогу виявити що студенти-першокурсники Львівського національного університету імені Івана Франка мають нижчий рівень фізичної підготовленості, порівняно зі студентами старших курсів. Фізична підготовленість 34,47 % досліджуваних чоловічої статі та 42,55 % студентів жіночої статі університету перебуває на низькому рівні. Серед студентів Медичного коледжу ЛНМУ імені Данила Галицького встановлено зниження кількості студентів із достатнім рівнем ФП на 27 % і зростання на 30 % – із середнім рівнем від І по ІV курс. Отримано зниження якісної оцінки в тестових вправах на гнучкість та в бігу на короткі дистанції. Визначено низькі результати в студенток усіх курсів навчання у вправах «стрибок у довжину з місця й згинання-розгинання рук в упорі лежачи». Установлено, що малорухомий спосіб життя студентів університету та медичного коледжу, який спостерігаємо в студентської молоді, котра часто обмежується лише заняттями фізичним вихованням у ВНЗ (2 год на тиждень), що є значно нижчим від потреб молодого організму та негативно відображається на показниках фізичної підготовленості. Одержані результати ФП студентів мають стати важливим чинником у підвищенні мотивації студентів до систематичних занять фізичною культурою й спортом та оптимізації фізичного виховання у ВНЗ.Документ Динаміка працездатності студенток у різні фази біологічного циклу(2010) Сіренко, Романа; Sirenko, Romana; Скуйбіда, Юлія; Skuibida, YuliiaДокумент Динаміка працездатності та функціонального стану організму студенток, які займаються оздоровчою гімнастикою з елементами шейпінгу(ЛДУФК, 2012) Сіренко, Романа; Скуйбіда, Юлія; Sirenko, Romana; Skuibida, YuliiaДокумент Динаміка фізичної підготовленості студентів підготовчої групи залежно від форм і організації занять фізичним вихованням(ЛДІФК, 2006) Сіренко, Романа; Кичма, Роман; Sirenko, Romana; Kychma, RomanМета - визначити особливості динаміки фізичної підготовленості студентів підготовчої групи у процесі занять з фізичного виховання із застосуванням футболу та боксу.Документ До питання безпеки під час занять рекреаційним дайвінгом(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-07) Сіренко, Романа; Зінь, Любомира; Sirenko, Romana; Zin, LiubomyraВизначено головні небезпеки для людей під час занять рекреаційним дайвінгом; проаналізовано чинники, що допомагають зменшити ризики виникнення нещасних випадків.The main dangers that affect people during recreational diving have been identified; factors that help reduce the risk of accidents are analyzed.Документ До питання оптимізації теоретичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у вищих навчальних закладах(2005) Сіренко, Романа; Sirenko, Romana; Стельникович, Юлія; Stelnykovych, YuliiaДокумент Діагностика функціональної готовності до змагань юних ватерполістів(ЛДІФК, 2004) Сіренко, Романа; Sirenko, RomanaДокумент Засоби загартування організму людини(ЛДУФК, 2008) Цибульський, Михайло; Сіренко, Романа; Стельникович, Віктор; Tsybulskyi, Mykhailo; Sirenko, Romana; Stelnykovych, ViktorДокумент Організаційні аспекти туризму вихідного дня(ЛДІФК, 2006) Сіренко, Романа; Козакова, Тетяна; Сісін, Олександр; Sirenko, Romana; Kozakova, Tetiana; Sisin, OleksanlrПоходи вихідного дня - одна із найдоступніших форм активного відпочинку студентів. Окрім покращення здоров'я такі походи мають пізнавальне значення і розширюють краєзнавчі знання студентів про рідний край.Документ Оцінка фізіологічної реакції організму під час виконання специфічних вправ футболу (ігри на зменшеному полі)(ЛДУФК, 2009) Бондарев, Дмитро; Сіренко, Романа; Гальчинський, Валентин; Bondarev, Dmytro; Sirenko, Romana; Halchynskyi, ValentynМета - оцінка внутрішнього навантаження (фізіологічної реакції організму) під час футбольної гри на зменшених полях.Документ Пошук нових методик оздоровлення студентів за допомогою дихальної гімнастики " Бодіфлекс "(2004) Сіренко, Романа; Sirenko, Romana; Стельнікович, В.; Stelnykovych, V.; Стельнікович, Ю.; Stelnykovych, Yu.Здоров'я, як потреба закладено в самій сутності людини і є об'єктивною необхідністю. Покращення стану здоров'я молодого покоління - є першочерговим завданням фізичного виховання. Однак, щораз більші згубні фактори оточуючого середовища, шум, нервове напруження, гіподинамія, нераціональне харчування призводять до зростання захворюваності студентів. У цих умовах одним із засобів підвищення працездатності та збереження здоров’я є фізичне виховання у вищих навчальних закладах. Однак обов’язкові заняття з фізичного виховання, що практикуються на перших двох курсах навчання у ЛНУ імені І. Франка не можуть компенсувати дефіцит рухової активності студентів. Тому виникає потреба у забезпеченні студентів необхідними теоретичними, методичними та практичними знаннями і вміннями для їхнього використання у самостійних заняттях фізичними вправами.Документ Ранкова гігієнічна гімнастика в режимі дня студентів вищих закладів освіти(2003) Сіренко, Романа; Sirenko, Romana; Козакова, Т.; Kozakova, T.; Хорошавцева, В.; Khoroshavtseva, V.Метою дослідження стало вивчення ставлення студентів національного університету ім. І.Франка до занять ранкової гігієнічною гімнастикою, як до додаткового засобу рухової активності.Документ Складові здорового способу життя студентів в умовах сучасного суспільства(2006) Сіренко, Романа; Sirenko, Romana; Сапронов, М.; Sapronov, M.; Любіжанін, Юрій; Liubizhanin, Yurii; Стефанишин, Орест; Stefanyshyn, OrestУ статті розкрито сутність здорового способу життя і наведено основні кризові явища у сучасному суспільстві, що призводять до знецінення соціального престижу здоров’я молоді та неусвідомлення нею ролі фізичної культури і масового спорту.