Перегляд за Автор "Shtoiko, P. I."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Конструктивна географія : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальності – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Штойко, П. І.; Shtoiko, P. I.; Кафедра туризмуМетою викладання курсу навчальної дисципліни «Конструктивна географія» є формування в аспірантів сфери туризму компетентностей пов’язаних із вирішення різноманітних конструктивно-географічних, рекреаційних, природоохоронних проблем.Документ Конструктивна географія : силабус курсу , освітній рівень – третій (освітньо-науковий), ступінь вищої освіти: доктор філософії, галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальності – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Штойко, П. І.; Shtoiko, P. I.; Кафедра туризмуМетою викладання курсу навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних із вирішення різноманітних конструктивно-географічних в т.ч. рекреаційних, природоохоронних проблем.Документ Концепції туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Штойко, П. І.; Shtoiko, P. I.; Кафедра туризмуМетою вивчення курсу «Концепції туризмознавства» є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету наукового вивчення.Документ Концепції туризмознавства : силабус курсу, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), ступінь вищої освіти: доктор філософії, галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Штойко, П. І.; Shtoiko, P. I.; Кафедра туризмуМетою викладання курсу навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету наукового вивчення.