Перегляд за Автор "Shchur, Lidiia"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив технології формування навичок здорового способу життя на зміни фізичної активності студентів(2016) Щур, Лідія; Грибовська, Ірина; Іваночко, Вікторія; Shchur, Lidiia; Hrybovska, Iryna; Ivanochko, ViktoriiaМета: визначити вплив технології формування навичок здорового способу життя на фізичну активність студентів. Матеріал і методи: у дослідженні брали участь 90 студентів ІІІ курсу спеціальності «Образотворче та декоративноужиткове мистецтво» Львівської національної академії мистецтв. Використовувались наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукової та методичної літератури, соціологічні методи (анкетування), методи математикостатистичної обробки даних. Результати: виявлено, що оптимізація процесу формування навичок здорового способу життя можливе за умови логічного поєднання у програмі фізичного виховання теоретичної, методичної і практичної компоненти; з’ясовано, що зміст дисципліни «Фізичне виховання» у вищих навчальних закладах мистецького спрямування повинен сприяти формуванню відповідних умінь і навичок, які сприятимуть правильному фізичному самовдосконаленню студентів. Визначено, що у студентів експериментальної групи відбулися позитивні зрушення по всіх характеристиках, що вивчалися. Висновки: доведено, що для студентів спеціальності «Образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво» новостворена технологія здоров’язбережувального навчання є більш ефективною, ніж традиційна.Документ До проблеми формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів(ЛДУФК, 2010) Грибовська, Ірина; Щур, Лідія; Hrybovska, Iryna; Shchur, LidiiaДокумент До проблеми формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів(ЛДУФК, 2010) Грибовська, Ірина; Щур, Лідія; Hrybovska, Iryna; Shchur, LidiiaДокумент Здоровий спосіб життя та рухова активність студентів(ЛДУФК, 2012) Щур, Лідія; Іваночко, Вікторія; Загайний, Віталій; Грибовський, Ростислав; Shchur, Lidiia; Ivanochko, Viktoriia; Zahainyi, Vitalii; Hrybovskyi, RostyslavДокумент Здоровий спосіб життя та рухова активність студентів(ЛДУФК, 2012) Щур, Лідія; Іваночко, Вікторія; Загайний, Віталій; Грибовський, Ростислав; Shchur, Lidiia; Ivanochko, Viktoriia; Zahainyi, Vitalii; Hrybovskyi, RostyslavДокумент Основи системи фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів(2014) Щур, Лідія; Грибовська, Ірина; Іваночко, Вікторія; Завидівська, Наталія; Shchur, Lidiia; Hrybovska, Iryna; Ivanochko, Viktoriia; Zavydivska, NataliiaДана стаття висвітлює результати анкетування випускників вищих навчальних закладів різного професійного спрямування та різного віку, щодо визначення ступеня сформованості здоров’язбережувальних знань, умінь, навичок та готовності кожної людини до самооцінки рівня власного здоров’я на основі визначення морфо-функціональних показників свого організму. В експерименті взяло участь 368 осіб віком від 25 до 50 років (медики, представники мистецьких спеціальностей, технічних спеціальностей, працівники сфери фізичної культури і спорту та іншого фаху). Доведено, що власний стан здоров’я більшість випускників вищих навчальних закладів різного професійного спрямування визначають як середній (77,6 %), дуже хорошим вважають свій стан здоров’я 0,5 % осіб, хорошим визнали свій рівень здоров’я 18,0 % опитаних, а 3,9 % визначили його як поганий. З’ясовано, що найбільша кількість спадкових хронічних недуг – це серцево-судинні захворювання (інфаркти – 31,7 %, стенокардія – 4,9 %, гіпертонія – 23,0 %). Виявлено, що 61,1 % опитаних вважають свої знання, уміння і навички щодо використання засобів фізичної культури для самостійного збереження здоров’я недостатніми і лише 38,9 % осіб – достатніми.Документ Основні аспекти технології формування навичок здорового способу життя у студентів мистецьких спеціальностей(ЛДУФК, 2016) Щур, Лідія; Грибовська, Ірина; Іваночко, Вікторія; Shchur, Lidiia; Hrybovska, Iryna; Ivanochko, ViktoriiaУ статті проводиться аналіз особливостей формування здорового способу життя студентів мистецьких спеціальностей. Визначено зміст та організацію здоров'язбережувального навчання студентів-митців, який включає наступні практичні аспекти: предметно-професійного, фізкультурно-оздоровчого і соціально-поведінкового. Обґрунтовано доцільність впровадження технології здоров'язбережувального навчання для студентів творчих спеціальностей.