Перегляд за Автор "Shavel, Khrystyna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 41
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Analysis of models of inclusive education in European countries (experience for Ukraine)(2022) Hordiichuk, Oksana; Nikolenko, Liudmyla; Shavel, Khrystyna; Zakharina, Maryna; Khomyk, Tetiana; Khomyk, Tetiana; Гордійчук, Оксана; Ніколенко, Людмила; Хомик, Тетяна; Захарііна, Марина; Хомик, ТетянаThe purpose of scientific exploration is to harmonize the principles of inclusive education in the social and pedagogical dimensions. The task of the article can be conditionally divided into two stages: differentiation of social and pedagogical segments of inclusive education (to make optimal strategic decisions on the organization of inclusive education); search for a synergistic model (combination of social, pedagogical, and other elements) in the formation of a favorable The purpose of scientific exploration is to harmonize the principles of inclusive education in the social and pedagogical dimensions. The task of the article can be conditionally divided into two stages: differentiation of social and pedagogical segments of inclusive education (to make optimal strategic decisions on the organization of inclusive education); search for a synergistic model (combination of social, pedagogical, and other elements) in the formation of a favorable.The purpose of scientific exploration is to harmonize the principles of inclusive education in the social and pedagogical dimensions. The task of the article can be conditionally divided into two stages: differentiation of social and pedagogical segments of inclusive education (to make optimal strategic decisions on the organization of inclusive education); search for a synergistic model (combination of social, pedagogical, and other elements) in the formation of a favorable The purpose of scientific exploration is to harmonize the principles of inclusive education in the social and pedagogical dimensions. The task of the article can be conditionally divided into two stages: differentiation of social and pedagogical segments of inclusive education (to make optimal strategic decisions on the organization of inclusive education); search for a synergistic model (combination of social, pedagogical, and other elements) in the formation of a favorable Завдання статті можна умовно розділити на два етапи: диференціація соціально-педагогічних сегментів інклюзивної освіти (зробити оптим стратегічні рішення щодо організації інклюзивного навчання); пошук синергетичної моделі (поєднання соціальних, педагогічних та ін. елементів) у формуванні сприятлив освітнє середовище за інклюзивними принципами. Методологічною основою дослідження стало науково-педагогічні методи. Результати дослідження вказують на ті елементи інклюзивності освіти в європейських державах, які можуть бути актуалізовані в українській системі освіти. Отже, інклюзивна освіта в Європі сформувала чіткі універсальні принципи та механізми, які можуть бути впроваджені в стратегії державної освіти, країни, що розвиваються.Документ Biochemical auto monitoring of health of students-physical therapists(2020-05-07) Sybil, Maria; Shavel, Khrystyna; Chekhovska, Maryana; Chekhovska, Liubov; Сибіль, Марія; Шавель, Христина; Чеховська, Мар'яна; Чеховська, ЛюбовThere were analyzed the state of health of 3rd year students of the specialty "Physical therapy and ergotherapy" of the Lviv State University of Physical Culture (Ukraine) according to biochemical indicators: the speed of vitamin C excretion rates, blood catalase activity and hemoglobin content. There were not found any pathological urine parameters, except protein tracks (in 4% of all researched students). The lowered biochemical parameters that characterize the health state, allow offering individual correction of the diet, vitaminization and re-automonitoring.Документ The physical condition of deaf primary school-age children and how to correct it using physical education methods(2021-12-17) Shavel, Khrystyna; Hrybovska, Iryna; Stepanchenko, Nataliya; Pityn, Maryan; Danylevych, Myroslava; Kashuba, Yaroslav; Marionda, Ivan; Шавель, Христина; Грибовська, Ірина; Степанченко, Наталія; Пітин, Мар’ян; Данилевич, Мирослава; Кашуба, Ярослав; Маріонда, ІванAbstract: The latest studies have shown that the parameters of physical development of children with hearing loss are attracting the attention of the scientific community. However, there are few studies that investigate changes in the physical condition of deaf children after improving physical education. The purpose of this work is to study the physical condition of deaf primary school-age children and develop a corrective program using methods of physical education. The study included 72 deaf children (to the experimental nEG=37 and the control group nCG=35) and 28 primary school-age children with normal hearing. The choice of research sample was random and the age of the children ranged from 6-10 years old. The physical condition of the schoolchildren was determined using a set of medical and biological methods: blood pressure measurement, heart rate calculation according to the electrocardiogram R-R interval, spirometry, electrocardiography, echocardiography, physical work capacity (PWC150) test, measurement of catecholamines using E. Matlina’s method, and anthropometry. The experimental physical education program consisted of a set of physical, breathing and posture exercises as well as physical games. Games were divided by complexity, level of perception, physical intensity, and impact on the body. It was determined that deafness negatively affects anthropometric indicators, the respiratory system, and the functional condition of the sympathoadrenal system, but does not affect the morpho-functional values of cardiac performance in primary school-age children. The study proves the effectiveness of adopting exercise programs based on physical games as a means of correcting the physical condition of deaf children. The study confirmed that the implementation of exercise programs for the correction of the physical condition of deaf primary school-age children by means of physical education based on physical games in the daily routine of special boarding schools has a positive effect on the children’s respiratory, cardiovascular and sympathoadrenal systems. Анотація: Останні дослідження показали, що параметри с фізичний розвиток дітей з порушенням слуху приваблюють увагу наукової громадськості. Однак досліджень небагато які досліджують зміни у фізичному стані глухих дітей після покращення фізичного виховання. Метою даної роботи є вивчення с фізичний стан глухих дітей молодшого шкільного віку та розвиток а корекційна програма з використанням методів фізичного виховання. Навчання включено 72 глухих дитини (до експериментального nEG=37 і до контролю група nCG=35) та 28 дітей молодшого шкільного віку з норм слух. Вибір дослідницької вибірки був випадковим і за віком діти віком 6-10 років. Фізичний стан школярів визначали за допомогою комплексу медико-біологічних методи: вимірювання артеріального тиску, розрахунок ЧСС за на електрокардіограму інтервал R-R, спірометрію, електрокардіографію, ехокардіографія, тест фізичної працездатності (PWC150), вимірювання катехоламінів за методом Е. Матліни та антропометрія. The експериментальна програма фізичного виховання складалася з комплексу фізичних, дихальні вправи та вправи для постави, а також фізичні ігри. Ігри були розділені за складністю, рівнем сприйняття, фізичною інтенсивністю та впливом на тілі. Встановлено, що глухота впливає негативно антропометричні показники, дихальна система та функц стан симпатоадреналової системи, але не впливає на морфофункціональні значення серцевої діяльності в молодшому шкільному віці дітей. Дослідження доводить ефективність застосування фізичних вправ програми на основі фізичних ігор як засіб корекції фіз стан глухих дітей. Дослідження підтвердило, що виконання програм вправ для корекції фіз стан глухих дітей молодшого шкільного віку за допомогою фіз виховання на основі фізичних ігор у розпорядку дня спец школи-інтернати позитивно впливають на дихальну систему дітей, серцево-судинної та симпатоадреналової систем.Документ Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття(2023) Ляшкевич, Антоніна; Марусич, Оксана; Шавель, Христина; Liashkevych, Antonina; Marusych, Oksana; Shavel, KhrystynaУ статті висвітлено теперішній стан освітнього процесу української вищої школи, та надано прогностичну модель адаптації до глобальних викликів, що постають перед суспільством у ХХІ столітті. У роботі представлено результати аналізу шляхів удосконалення навчальної взаємодії з огляду на контекст повномасштабної війни та перспективи післявоєнного відновлення. Актуальність дослідження зумовлена збільшенням розриву між потребами учасників освітнього процесу, що визначаються суспільною динамікою, та існуючою методологією забезпечення фахової освіти в Україні.The article highlights the current state of the educational process of the Ukrainian higher school and provides a prognostic model of adaptation to the global challenges facing society in the 21st century. The work presents the results of the analysis of ways to improve educational interaction in view of the context of a full-scale war and the prospects of post-war recovery. The relevance of this study is due to the increasing gap between the needs of participants in the educational process, which are determined by social dynamics, and the existing methodology of providing professional education in Ukraine.Документ Визначення органолептичних властивостей води : лабораторна робота № 6 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Визначення хімічного складу та калорійності добового раціону за даними меню-розгортки : лабораторна робота № 4 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Визначення хімічного складу та калорійності добового раціону за даними меню-розгортки. Гігієнічна оцінка повноцінності добового раціону харчування. Розробка рекомендацій щодо раціоналізації харчування : додаток до виконання лабораторних робіт № 4-5 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Вимоги до освітлення у закладах готельно-ресторанного господарства : лабораторне заняття № 2 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Вплив вібрацій на діяльність спортсменів(2018) Вовканич, Любомир; Борецький, Юрій; Свищ, Ярослав; Шавель, Христина; Тимочко-Волошин, Роксолана; Вовканич, Андрій; Vovkanych, Liubomyr; Boretskyi, Yurii; Svyshch, Yaroslav; Shavel, Khrystyna; Tymochko-Voloshyn, Roksolana; Vovkanych, AndriiВідомо, що низькочастотні вібрації мають терапевтичний вплив на організм людини. Декілька останніх десятиліть були позначені зростанням інтересу до використання вібраційних впливів під час спортивної підготовки. Хоча більшість цих досліджень спрямовано на можливості розвитку сили, було б цікаво дослідити вплив постійних вібраційних коливань на діяльність спортсменів у видах спорту, зорієнтованих на тренування витривалості. У дослідженні взяли участь висококваліфіковані спортсмени (бігуни середньої дистанції), особи, що займаються оздоровчим бігом, та футболісти аматорського рівня. Для генерації місцевих вібраційних коливань застосовано технологічну систему «Techvibe» від компанії «Chen Beitar Hashkaot LTD» (Ізраїль), яка використовує унікальні поєднання частот і амплітуд, розроблену для лінійки продуктів «електронного підсилення м'язів» під торговою маркою «Spedox». Установлено, що застосування цього пристрою підвищує рівень швидкісної витривалості спортсменів: 6,4% у чоловіків (р<0,05) і 6,5% у жінок (р=0,068). Виявлено поліпшення індивідуальних проявів витривалості (збільшення подоланої дистанції до відмови від роботи до 3,97%, p<0,05). Отримані дані вказують також на значну ефективність системи «Spedox» для поліпшення проявів витривалості непідготовлених осіб під час їхніх бігових навантажень. Було виявлено значний вплив систем «Spedox» на процес виділення молочної кислоти у бік його зменшення до десятої хвилини періоду відновлення після інтенсивного бігу (виявлено на 15,4–18,6% нижчий її рівень (p<0,05) у пробах крові). Зростання максимального зусилля м’язів під впливом застосування системи «Spedox» підтверджено збільшенням максимального навантаження (на 10%, p<0,05) і кількості повторень (на 15%, p<0,01) під час розгинання ніг, яке виконували здорові нетреновані особи. Збільшення максимальної сили м’язів при застосуванні системи «Spedox» пов'язано з прискоренням процесу відновлення м'язів, що підтверджено зниженням з часом показників болю м’язів.Документ Вплив вібрацій на діяльність спортсменів(2018) Вовканич, Любомир; Борецький, Юрій; Свищ, Ярослав; Шавель, Христина; Тимочко-Волошин, Роксолана; Вовканич, Андрій; Vovkanych, Liubomyr; Boretskyi, Yurii; Svyshch, Yaroslav; Shavel, Khrystyna; Tymochko-Voloshyn, Roksolana; Vovkanych, AndriiВідомо, що низькочастотні вібрації мають терапевтичний вплив на організм людини. Декілька останніх десятиліть були позначені зростанням інтересу до використання вібраційних впливів під час спортивної підготовки. Хоча більшість цих досліджень спрямовано на можливості розвитку сили, було б цікаво дослідити вплив постійних вібраційних коливань на діяльність спортсменів у видах спорту, зорієнтованих на тренування витривалості. У дослідженні взяли участь висококваліфіковані спортсмени (бігуни середньої дистанції), особи, що займаються оздоровчим бігом, та футболісти аматорського рівня. Для генерації місцевих вібраційних коливань застосовано технологічну систему «Techvibe» від компанії «Chen Beitar Hashkaot LTD» (Ізраїль), яка використовує унікальні поєднання частот і амплітуд, розроблену для лінійки продуктів «електронного підсилення м'язів» під торговою маркою «Spedox». Установлено, що застосування цього пристрою підвищує рівень швидкісної витривалості спортсменів: 6,4% у чоловіків (р<0,05) і 6,5% у жінок (р=0,068). Виявлено поліпшення індивідуальних проявів витривалості (збільшення подоланої дистанції до відмови від роботи до 3,97%, p<0,05). Отримані дані вказують також на значну ефективність системи «Spedox» для поліпшення проявів витривалості непідготовлених осіб під час їхніх бігових навантажень. Було виявлено значний вплив систем «Spedox» на процес виділення молочної кислоти у бік його зменшення до десятої хвилини періоду відновлення після інтенсивного бігу (виявлено на 15,4–18,6% нижчий її рівень (p<0,05) у пробах крові). Зростання максимального зусилля м’язів під впливом застосування системи «Spedox» підтверджено збільшенням максимального навантаження (на 10%, p<0,05) і кількості повторень (на 15%, p<0,01) під час розгинання ніг, яке виконували здорові нетреновані особи. Збільшення максимальної сили м’язів при застосуванні системи «Spedox» пов'язано з прискоренням процесу відновлення м'язів, що підтверджено зниженням з часом показників болю м’язів.Документ Вступ у санітарію та гігієну, їх історія розвитку. Методи дослідження, які використовуються у санітарії та гігієні. Санітарний нагляд за закладами ресторанного господарства : лекція № 1 для студентів напрямку підготовки 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-25) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Гігієна та гігієна спорту : робоча програма навчальної дисципліни для студентів 3 курсу спеціальності "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спорту(2018-11-19) Шавель, Христина; Свистун, Юрій; Shavel, Khrystyna; Svystun, YuriiМета: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі фізичного виховання, адаптації організму до несприятливої дії різних чинників довкілля, забезпеченні тренувальної, змагальної та оздоровчої діяльності, прискоренні відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, закономірностях, що лежать в основі здорового способу життя. Ознайомитися з основами раціонального харчування, різновидами загартовування організму, гігієнічними вимогами до одягу та взуття, гігієнічними вимогами до житлових, навчальних та спортивних приміщень, з’ясувати особливості фізичного виховання осіб різного віку.Документ Гігієнічна оцінка повноцінності добового раціону харчування. Розробка рекомендацій щодо раціоналізації харчування : лабораторна робота № 5 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Гігієнічна оцінка хімічного та бактеріального забруднення води : лабораторна робота № 7 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Контрольні роботи з дисципліни "Гігієна та гігієна спорту" (для студентів ІІІ курсу факультету фізичної культури і спорту)(2018-11-19) Свистун, Юрій; Шавель, Христина; Svystun, Yurii; Shavel, KhrystynaДокумент Лабораторний практикум з гігієни фізичного виховання і спорту(Растр-7, 2022) Шавель, Христина; Свистун, Юрій; Тимочко-Волошин, Роксолана; Борецький, Юрій; Shavel, Khrystyna; Svystun, Yurii; Tymochko-Voloshyn, Roksolana; Boretskyi, YuriiДокумент Методика визначення органолептичних властивостей, аміаку та солей амонію у м’ясі : лабораторна робота №10 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Методика визначення органолептичних властивостей, питомої ваги та кислотності молока : лабораторна робота № 8 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Методики визначення органолептичних властивостей та кислотності хліба : лабораторна робота № 9 для студентів напрямку підготовки: 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-05-26) Шавель, Христина; Shavel, Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниДокумент Морфо-функціональний стан дітей молодшого шкільного віку (за результатами констатуючого експерименту)(2011) Шавель, Христина; Гуляко, Л.; Трач, Володимир; Shavel, Khrystyna; Huliako, L.; Trach, VolodymyrУ статті подані результати обстеження фізичного розвитку, фізичної працездатності, функціонального стану дихальної, серцево-судинної та сечовидільної систем дітей 9-10 років.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »