Перегляд за Автор "Semenova, Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The Dynamics of Indicators of Psycho-Emotional Condition of College Students, Influenced by Teambuilding Techniques(2021) Semenova, Nataliia; Rymar, Olga; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Lapychak, Ihor; Семенова, Наталія; Римар, Ольга; Ханікянц, Олена; Маланчук, Галина; Лапичак, ІгорSpecialists say that the issue of understanding of influence mechanism of physical activity on psychological health of children and teenagers is not investigated thoroughly. This concerns primarilycollege students, fortheir age equals to that of high school pupils.Psychoemotional processes in the students’ consciousness and behavior atthat ageare caused by the end of biological and physical development and adaptation to new conditions of studying and living. Our previous research allowed us to determine the condition and dynamics of psychoemotional indicators during the first academic year against the background of low physical activity. The question of how particular physical activity influences the dynamics of these indicators among college students remains to be unanswered. The aim of the research is to determine the dynamics of indicators of psycho-emotional condition among 15–16 years old students from Medical College.Фахівці кажуть, що питання розуміння механізму впливу фіз діяльність щодо психологічного здоров'я дітей і підлітків не досліджена досконало. Це стосується насамперед студентів коледжів, адже їхній вік прирівнюється до старшокласників. Психоемоційні процеси у свідомості та поведінці студентів у цьому віці зумовлені завершення біологічного і фізичного розвитку та адаптація до нових умов навчання та життя. Наші попередні дослідження дозволили визначити стан та динаміку психоемоційних показників протягом першого навчального року на фоні низької фізичної діяльність. Питання про те, як конкретне фізичне навантаження впливає на динаміку цих показників серед студентів залишається без відповіді. Метою дослідження є визначити динаміку показників психоемоційного стану у віці 15–16 років студенти медичного коледжу.Документ The Dynamics of Indicators of Psycho-Emotional Condition of College Students, Influenced by Teambuilding Techniques(2021-05-28) Semenova, Nataliia; Rymar, Olga; Khanikiants, Olena; Malanchuk, Halyna; Lapychak, Ihor; Семенова, Наталія; Римар, Ольга; Ханікянц, Олена; Маланчук, Галина; Лапичак, ІгорАнотація. Фахівці стверджують, що питання розуміння механізму впливу фізичного діяльність щодо психологічного здоров'я дітей та підлітків не досліджується ретельно. Це стосується в першу чергу студентів коледжів, оскільки їхній вік дорівнює віку учнів середніх шкіл. Психоемоційні процеси у свідомості та поведінці студентів, обумовлені закінчення біологічного та фізичного розвитку та адаптація до нових умов навчання та проживання. Наші попередні дослідження дозволили визначити стан та динаміку психоемоційних показників протягом першого навчального року на тлі низьких фізичних показників діяльність. Питання про те, як конкретна фізична активність впливає на їх динаміку Показники серед студентів коледжу залишаються без відповіді. Метою дослідження є визначити динаміку показників психоемоційного стану серед 15–16 років студенти медичного коледжу. Методи та методи дослідження, такі як аналіз та узагальнення наукової літератури, документації, педагогічного спостереження, САН та застосовувалась математична статистика. Результати дослідження. Будь-які надійні зміни у бік більш позитивної чи негативної сторони серед студентів з Росії не виявлено Експериментальна група (ЕГ), хоча показники добробуту та настрою студентів з Контрольна група (КГ) значно зменшилась (p≤0,05) протягом педагогічного періоду експеримент. Помічено надійне погіршення самопочуття студентів КГ у порівнянні з студентами ЕГ на 2-му етапі експерименту. Висновки. Дані, отримані в результаті педагогічного експерименту, довели позитивний ефект від впровадження командотворчих прийомів у фізичне виховання студентів коледжу на їх показники психоемоційного стану.Документ Аналіз фізичної підготовленості студентів на основі результатів тестів і нормативів щорічного оцінювання(2018) Сіренко, Романа; Яремчук, Юрій; Семенова, Наталія; Sirenko, Romana; Yaremchuk, Yurii; Semenova, NataliiaУ статті розглянуто проблему фізичної підготовленості студентської молоді вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації. Серед студентів Львівського національного університету імені Івана Франка (n=4636) і Медичного коледжу ЛНМУ імені Данила Галицького (n=327) проведено тести й нормативи щорічного оцінювання фізичної підготовленості, що відповідають їхньому віковому цензу. Проаналізовано рівень фізичної підготовленості студентів зазначених ВНЗ за гендерною ознакою, віком та курсами навчання. Дослідження дало змогу виявити що студенти-першокурсники Львівського національного університету імені Івана Франка мають нижчий рівень фізичної підготовленості, порівняно зі студентами старших курсів. Фізична підготовленість 34,47 % досліджуваних чоловічої статі та 42,55 % студентів жіночої статі університету перебуває на низькому рівні. Серед студентів Медичного коледжу ЛНМУ імені Данила Галицького встановлено зниження кількості студентів із достатнім рівнем ФП на 27 % і зростання на 30 % – із середнім рівнем від І по ІV курс. Отримано зниження якісної оцінки в тестових вправах на гнучкість та в бігу на короткі дистанції. Визначено низькі результати в студенток усіх курсів навчання у вправах «стрибок у довжину з місця й згинання-розгинання рук в упорі лежачи». Установлено, що малорухомий спосіб життя студентів університету та медичного коледжу, який спостерігаємо в студентської молоді, котра часто обмежується лише заняттями фізичним вихованням у ВНЗ (2 год на тиждень), що є значно нижчим від потреб молодого організму та негативно відображається на показниках фізичної підготовленості. Одержані результати ФП студентів мають стати важливим чинником у підвищенні мотивації студентів до систематичних занять фізичною культурою й спортом та оптимізації фізичного виховання у ВНЗ.Документ Вплив рослинних адаптогенів на працездатність та показники швидкісно - силової підготовки легкоатлетів - спринтерів(2010) Коритко, Зоряна; Korytko, Zoriana; Онищук, Станіслав; Onyshchuk, Stanislav; Семенова, Наталія; Semenova, NataliiaДокумент Еxercise promotion among school students through street workout(2024) Yaroshyk, Marta; Bodnar, Ivanna; Malanchuk, Halyna; Rymar, Olga; Solovei, Alla; Semenova, Nataliia; Stefanyshyn, Orest; Stefanyshyn, Nataliia; Petryna, Roman; Ярошик, Марта; Боднар, Іванна; Маланчук, Галина; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Семенова, Наталія; Стефанишин, Орест; Стефанишин, Наталія; Петрина, РоманPurpose of the article – development of measures to promote physical activity among school students through Street workout. Мета статті – розробка заходів щодо популяризації рухової активності школярів студенти через Street workout.Документ Методика викладання у спеціальних медичних групах : лекції з навчальної дисципліни для студентів 3 курсу спеціальності 227 "Фізична терапія та ерготерапія" факультету фізичної терапії, ерготерапії рівня вищої освіти "бакалавр"(2019-04-01) Семенова, Наталія; Назаркевич, Лілія; Semenova, Nataliia; Nazarkevych, Liliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах : вимоги з дисципліни та порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни спеціальності 227 "Фізична терапія та ерготерапія" рівня вищої освіти "бакалавр" денної форми навчання(2019-04-02) Семенова, Наталія; Semenova, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах» є закріплення знань загальних теоретико-методичних основ фізичного виховання школярів та засвоєння методичних і організаційних особливостей фізичного виховання учнів, які за станом здоров’я скеровані до спеціальних медичних груп.Документ Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах : методичні вказівки до проведення семінарських занять для студентів 3 курсу спеціалізації 227 "Фізична терапія та ерготерапія" факультету фізичної терапії та ерготерапії(2019-04-02) Семенова, Наталія; Semenova, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культури; Назаркевич, Лілія; Nazarkevych, LiliiaДокумент Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 "Фізична терапія та ерготерапія"(2019-04-02) Семенова, Наталія; Назаркевич, Лілія; Semenova, Nataliia; Nazarkevych, Liliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах» є закріплення знань загальних теоретико-методичних основ фізичного виховання школярів та засвоєння методичних і організаційних особливостей фізичного виховання учнів, які за станом здоров'я скеровані до спеціальних медичних груп.Документ Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 022 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 "Фізична терапія та ерготерапія" рівня вищої освіти "бакалавр"(2019-04-02) Семенова, Наталія; Назаркевич, Лілія; Semenova, Nataliia; Nazarkevych, Liliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання фізичного виховання в спеціальних медичних групах» є закріплення знань загальних теоретико-методичних основ фізичного виховання школярів та засвоєння методичних і організаційних особливостей фізичного виховання учнів, які за станом здоров’я скеровані до спеціальних медичних груп.Документ Методика викладання фізичного виховання у спеціальних медичних групах : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни для студентів ІІІ курсу факультету фізичної терапії та ерготерапії денної форми навчання(2019-04-01) Семенова, Наталія; Назаркевич, Лілія; Semenova, Nataliia; Nazarkevych, Liliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Мотивація студентів коледжів до занять фізичною культурою і спортом(ЛДУФК, 2019-12-23) Семенова, Наталія; Гладун, Марія; Semenova, Nataliia; Hladun, MariiaМета – визначити мотивації до занять фізичною культурою і спортом студентів коледжу.Документ Мотивація студентів коледжів до занять фізичною культурою і спортом(ЛДУФК, 2019-12-23) Семенова, Наталія; Гладун, Марія; Semenova, Nataliia; Hladun, MariiaМета – визначити мотивації до занять фізичною культурою і спортом студентів коледжу.Документ Основні напрями та особливості діяльності фахівця фізичної культури та спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-07) Ханікянц, Олена; Римар, Ольга; Семенова, Наталія; Khanikiants, Olena; Rymar, Olha; Semenova, NataliiaУ роботі з’ясовано основні напрями та особливості різновидів майбутньої професійної діяльності фахівця фізичної культури і спорту. Це дасть змогу майбутнім фахівцям більш повно уявити собі актуальності професій сучасного ринку праці України, їх основних характеристик та вимог. The main directions and features of the types of future professional activity of a physical culture and sports specialist are clarified in the work. This will allow future specialists to more fully imagine the relevance of professions in the modern labour market of Ukraine, their main characteristics and requirements.Документ Рухова активність студентів в умовах дистанційного навчання за даними Міжнародного опитувальника (IPAQ - коротка форма)(2022-11-11) Семенова, Наталія; Ханікянц, Олена; Римар, Ольга; Тимкович, Ірина; Semenova, Nataliia; Khanikiants, Olena; Rymar, Olha; Tymkovych, IrynaДокумент Рухова активність студентів в умовах дистанційного навчання за даними Міжнародного опитувальника (IPAQ - коротка форма)(2022-11-11) Семенова, Наталія; Ханікянц, Олена; Римар, Ольга; Тимкович, Ірина; Semenova, Nataliia; Khanikiants, Olena; Rymar, Olha; Tymkovych, IrynaДокумент Рухова активність студентів медичних спеціальностей(2021-04-14) Семенова, Наталія; Проць, Тетяна; Semenova, Nataliia; Prots, TetianaУ статті проаналізовано дослідження фахівців, що свідчать про погіршення показників здоров'я дітей та підлітків в Україні. Проаналізовано останні дослідження проблеми недостатньої рухової активності студентської молоді як одного з головних компонентів способу життя. Отримано дані щодо важливості заохочення дітей та молоді до систематичної рухової активності відповідної інтенсивності та тривалості, яка необхідна для досягнення кожною людиною оптимального рівня розвитку (фізичного, рухового, розумового та соціального), фізичної підготовленості, здоров’я та самопочуття як одного з основних компонентів здорового способу життя, що знижує ризик виникнення певних захворювань та порушень у дитячому віці та у подальшому житті. Визначено роль рухової активності та здорового способу життя у житті студентів, зокрема студентів закладів вищої освіти медичного спрямування. Виявлено необхідність усвідомлення важливості проблеми збереження власного здоров’я, зміни ставлення студента-медика до способу життя і формування ціннісного ставлення до здоров’я, що сприятиме повноцінній самореалізації у майбутній професійній діяльності й успішній реалізації соціальних функцій майбутніх медичних працівників. За допомогою анкетування визначено обсяг рухової активності студентів-медиків. Отримано дані про дефіцит рухової активності серед студентів, що навчаються в медичних коледжах та недостатню рухову активність серед студентів медичних університетів. Установлено, що серед усіх опитаних студентів-медиків від 30 до 41% осіб не займаються узагалі будь якою руховою активністю у поза навчальний час.Документ Рухова активність студентів медичних спеціальностей(2021-04-09) Семенова, Наталія; Проць, Тетяна; Semenova, Nataliia; Prots, TetianaУ статті проаналізовано дослідження фахівців, що свідчать про погіршення показників здоров'я дітей та підлітків в Україні. Проаналізовано останні дослідження проблеми недостатньої рухової активності студентської молоді як одного з головних компонентів способу життя. Отримано дані щодо важливості заохочення дітей та молоді до систематичної рухової активності відповідної інтенсивності та тривалості, яка необхідна для досягнення кожною людиною оптимального рівня розвитку (фізичного, рухового, розумового та соціального), фізичної підготовленості, здоров’я та самопочуття як одного з основних компонентів здорового способу життя, що знижує ризик виникнення певних захворювань та порушень у дитячому віці та у подальшому житті. Визначено роль рухової активності та здорового способу життя у житті студентів, зокрема студентів закладів вищої освіти медичного спрямування. Виявлено необхідність усвідомлення важливості проблеми збереження власного здоров’я, зміни ставлення студента-медика до способу життя і формування ціннісного ставлення до здоров’я, що сприятиме повноцінній самореалізації у майбутній професійній діяльності й успішній реалізації соціальних функцій майбутніх медичних працівників. За допомогою анкетування визначено обсяг рухової активності студентів-медиків. Отримано дані про дефіцит рухової активності серед студентів, що навчаються в медичних коледжах та недостатню рухову активність серед студентів медичних університетів. Установлено, що серед усіх опитаних студентів-медиків від 30 до 41% осіб не займаються узагалі будь якою руховою активністю у поза навчальний час.Документ Теорія і методика фізичного виховання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Боднарчук, Олена; Семенова, Наталія; Стефанишин, Маркіян; Bodnarchuk, Olena; Semenova, Nataliia; Stefanyshyn, MarkiianУ виданні викладено теоретичний курс навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання». Подано загальні основи та закономірності, які визначають зміст і форми побудови процесу фізичного виховання. Для студентів вищих навчальних закладів, коледжів, що готу- ють фахівців із фізичного виховання та спорту, вчителів фізичної культури.The publication describes the theoretical course of the academic discipline "Theory and method of physical education". The general basics are given and regularities that determine the content and forms of building the process physical education. For students of higher educational institutions, colleges, preparing specialists in physical education and sports, physical education teachers cultures.Документ Теорія, методика й організація фізичного виховання дітей із різними нозологіями в закладах дошкільної та загальної середньої освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Семенова, Наталія; Боднар, Іванна; Боднарчук, Олена; Semenova, Nataliia; Bodnar, Ivanna; Bodnarchuk, OlenaВидання відповідає навчальній програмі з дисципліни «Теорія, методика і організація фізичного виховання дітей із різними нозологіями у закладах дошкільної та загальної середньої освіти» для закладів вищої освіти України. Містить теоретичні положення про особливості використання рухової актив- ності в різні вікові періоди росту й розвитку дитини, роль, мету й завдання фізичного виховання дітей із наявними відхиленнями у стані соматичного здоров’я та методичні рекомендації щодо застосування різних засобів фізичного виховання для поліпшення соматичного здоров’я дітей із різними нозологіями, для профілактики ускладнень наявних захворюваннь та запобігання новим, а також виокремлено особливості організації проведення занять. Для студентів ЗВО, інструкторів, учителів фізичної культури, викладачів фізичного виховання ПТУ, ЗФПО, слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. The publication corresponds to the curriculum in the discipline "Theory, methodology and organization of physical education of children with various nosologies in institutions preschool and general secondary education" for higher education institutions of Ukraine.