Перегляд за Автор "Semenova, Natalia"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Bezpieczenstwo nad woda w opin 11 obozowiczow w sezonie letnim w 2020 roku(2021-10-04) Wirkus, Mateusz; Skalski, Dariusz; Tuz, Michal; Czarnecki, Dawid; Semenova, Natalia; Віркус, Матеуш; Скальскі, Даріуш; Туз, Міхал; Чарнецький, Давід; Семенова, НаталіяДокумент Fluktuacja naturalnych rytmow biologicznych a efektywnosc nauczania plywania(2021-10-04) Kreft, Paulina; Skalski, Dariusz; Semenova, Natalia; Крефт, Пауліна; Скальський, Даріуш; Семенова, НаталіяWprowadzenie Wspotczesne nauczanie pfywania oparte jest na szerokiej wiedzy pochodz^ cej zarowno z doswiadczeri metodycznych, ale przede wszystkim z licznych badari prowadzonych przez przedstawicieli wielu obszarow nauki. Badania coraz cz^sciej wskazuj^, ze realizacja procesu nauczania pfywania jest wspotistotna z biorytmem dnia bgdz tygodnia podopiecznego. Spostrzezenie to pokazuje wzrasta swiadomosc szkqleniowcow, ktorzy sluchaj^ swoich zawodnikow, wykonuj^ mniej czynnosci werbalnych oraz swoje dzialania ukierunkowuj^ w wfykszym stopniu na percepcj^ pfywakow. Takie dzialania wpfywaj^ na usprawnienie komunikacji dydaktycznej podczas procesu nauczania pfywania. Gracz і Sankowski (2007) dodaj^, ze obcifyenia treningowe nie powinny bye tylko postrzegane poprzez dane trenerskie, ale uwzgfydniac odczucia zawodnikow. Zgadzaj^. sfy oni z Wiesnerem (2005), uznaj^c, ze dobrze kierowany proces treningowy powinien uwzgfydniac informacj^ zwrotn^ od zawodnikow. Вступ Сучасне вчення плавання базується на широкому знанні походження більше як з методологічного досвіду, але перш за все з численних досліджень, проведених представниками багатьох областей науки. Все більше досліджень свідчить про те, що реалізація навчального процесу плавання корелює з біоритмом дня чи тижня студента. Це спостереження показує підвищену обізнаність про склоподібне тіло які слухають своїх гравців, роблять меншу словесну активність і більше спрямовувати свої дії на сприйняття pfywakow. Така діяльність сприяє покращенню спілкування дидактичні в процесі навчання плаванню. Гравець і Санковський (2007) додайте ^, що тренувальні навантаження слід не тільки сприймати через тренерські дані, але з урахуванням почуттів гравців. Погодьтесь ^. Вони добре співпрацюють з Wiesner (2005), вважаючи, що це добре керований процес навчання повинно враховувати відгуки конкурентів.Документ Profesja pracownikow kultury fizycznej a edukacja zdrowotna(2022-11-11) Skalski, Dariusz; Kaszowska, Małgorzata; Vynogradskyi, Bogdan; Semenova, Natalia; Скальський, Даріуш; Кашовська, Малгожата; Виноградський, Богдан; Семенова, НаталіяДокумент Profesja pracownikow kultury fizycznej a edukacja zdrowotna(2022-11-11) Skalski, Dariusz; Kaszowska, Małgorzata; Vynogradskyi, Bogdan; Semenova, Natalia; Скальський, Даріуш; Кашовська, Малгожата; Виноградський, Богдан; Семенова, НаталіяДокумент Rola plywania w rozwoju dziecka(Akademia Wychowania Fizycznego і Sportu im. Jedrzeja Sniadeckiego, 2021) Kreft, Paulina; Skalski, Dariusz; Peczak-Graczyk, Alicja; Makar, Piotr; Semenova, Natalia; Скальський, Даріуш; Семенова, НаталіяSwimming improves all apparatus and systems in the human body. Плавання покращує роботу всіх апаратів і систем організму людини.Документ Ziololecznicto w medycynie i sporcie(2022) Zielinski, Ewa; Grabowska, Anna; Skalska, Elzbieta; Semenova, Natalia; Kreft, Paulina; Зелінскі, Ева; Грабовська, Анна; Скальська, Ельжбета; Семенова, Наталія; Крефт, ПаулінаДокумент Вплив плацебо на толерантність до граничного ступеневого тесту Конконі у бігунів на короткі дистанції(2010) Коритко, Зоряна; Korytko, Zoriana; Семенова, Наталія; Semenova, Natalia; Онищук, Станіслав; Onyshchuk, Stanislav