Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Semenova, N. V."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    До проблеми формування толерантного середовища на уроках фізичної культури в умовах впровадження інклюзивної освіти в Україні
    (2020-10-01) Ханікянц, О. В.; Римар, О. В.; Семенова, Н. В.; Khanikiants, O. V.; Rymar, O. V.; Semenova, N. V.
  • Документ
    Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями : залікові вимоги з навчальної дисципліни, спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти «бакалавр», спеціальність 227 «ФТ та ЕТ», денна форма навчання
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Метою викладання навчальної дисципліни «Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями» є закріплення знань загальних теоретико-методичних основ фізичного виховання дітей різного віку та засвоєння методичних і організаційних особливостей фізичного виховання дітей із ослабленим здоров’ям, які за станом здоров’я скеровані до спеціальних медичних груп.
  • Документ
    Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань 22 „Охорона здоров’я”, спеціальності 227 „Фізична терапія та ерготерапія”
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Метою викладання навчальної дисципліни «Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями» є закріплення знань загальних теоретико-методичних основ фізичного виховання дітей різного віку та засвоєння методичних і організаційних особливостей фізичного виховання дітей із ослабленим здоров’ям, які за станом здоров’я скеровані до спеціальних медичних груп.
  • Документ
    Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 22 „Охорона здоров’я”, спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, факультет фізичної терапії та ерготерапії, рівень освіти: бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Метою викладання навчальної дисципліни «Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями» є закріплення знань загальних теоретико-методичних основ фізичного виховання дітей різного віку та засвоєння методичних і організаційних особливостей фізичного виховання дітей із ослабленим здоров’ям, які за станом здоров’я скеровані до спеціальних медичних груп.
  • Документ
    Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями : теми семінарських занять з навчальної дисципліни, спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Організаційні форми фізкультурно-оздоровчої роботи у ДНЗ із дітьми з ослабленим здоров'ям. Урок фізичної культури та позаурочні заняття з учнями СМГ (організаційні та методичні особливості) : лекція № 3 з навчальної дисципліни "Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями", спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Організація фізичного виховання дітей із різними нозологіями у дошкільних установах та загальноосвітніх школах : лекція № 2 з навчальної дисципліни "Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями", спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Особливості методики фізичного виховання дітей із різними захворюваннями : лекція № 7-8 з навчальної дисципліни, спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Планування, облік і контроль у фізичному вихованні дітей, що за станом здоров'я належать до СМГ : лекція № 6 з навчальної дисципліни "Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями", спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Теорія і методика фізичного виховання : атестаційна навчальна програма з дисципліни для студентів освітнього ступеня «бакалавр» (скорочений термін навчання) зі спеціальності 014.11 «Середня освіта (фізична культура)»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-18) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
    Курс "Теорія і методика фізичного виховання" є профілюючим у професійній підготовці фахівців з фізичної культури і спорту. Практично всі спеціальності галузі "Фізичне виховання і спорт" вимагають високої професійної підготованості фахівців з питань теорії і методики практичної реалізації фізичного виховання. Курс орієнтований на узагальнення специфічних теоретико-методичних закономірностей фізичного виховання людей різного віку, які розглядаються в структурі спортивно-педагогічних, психолого-педагогічних, соціальних та медико-біологічних дисциплін, а також спортивної підготовки. З урахуванням вимог сьогодення, зазначених у "Кваліфікаційній характеристиці" до рівня і змісту підготованості магістрів за спеціальністю "Фізичне виховання", передбачається глибоке засвоєння студентами теоретичних знань і методичних навичок основ фізичного виховання людини практично на всіх етапах її життєдіяльності.
  • Документ
    Теорія і методика фізичного виховання : вимоги до атестаційного іспиту з дисципліни для студентів освітнього ступеня «бакалавр» (скорочений термін навчання) зі спеціальності 014.11 «Середня освіта (фізична культура)»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-18) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Фізичне виховання та рухова активність дітей із ослабленим здоров'ям у процесі росту і розвитку : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями", спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури
  • Документ
    Характеристика засобів і методів фізичного виховання дітей із різними нозологіями : лекція № 4-5 з навчальної дисципліни "Методика фізичного виховання дітей із різними нозологіями", спеціальність 227 „Фізична терапія та ерготерапія”, рівень вищої освіти - бакалавр, 3 курс, факультет фізичної терапії та ерготерапії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-08) Семенова, Н. В.; Semenova, N. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культури

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок