Перегляд за Автор "Rymar, O. V."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До проблеми формування толерантного середовища на уроках фізичної культури в умовах впровадження інклюзивної освіти в Україні(2020-10-01) Ханікянц, О. В.; Римар, О. В.; Семенова, Н. В.; Khanikiants, O. V.; Rymar, O. V.; Semenova, N. V.Документ Запровадження кредитно-модульної системи організації навчання з дисципліни "Вступ до спеціальностей галузі "Фізичне виховання і спорт" з досвіду Львівського державного інституту фізичної культури(2006) Римар, О. В.; Rymar, O. V.У роботі проводиться аналіз специфіки запровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес Львівського державного інституту фізичної культури.Документ Львівські легкоатлети - учасники Ігор Олімпіад(2006) Никируй, М. Р.; Римар, О. В.; Nykyrui, M. R.; Rymar, O. V.У даній статті розглянуто історію розвитку легкої атлетики у Львові, досліджено участь львівських легкоатлетів у Іграх Олімпіад та їхні здобутки з 1912 року (V Ігри Олімпіад, Стокгольм), а також проаналізовано традиції спортивної наукової школи Львівщини.Документ Особливості підготовки фахівців спеціальності "Фізичне виховання" до роботи у спеціальних навчальних закладах(2007) Римар, О. В.; Соловей, А. В.; Rymar, O. V.; Solovei, A. V.Робота присвячена специфіці підготовки фахівців спеціальності "Фізичне виховання" до роботи у спеціальних навчальних закладах.Документ Оцінка силових та швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку(2020-10-01) Римар, О. В.; Ханікянц, О. В.; Rymar, O. V.; Khanikiants, O. V.Документ Програма державного іспиту з "Теорії і методики фізичного виховання" для здобуття ступеня «бакалавр» за спеціальністю 014 «Середня освіта»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-01-27) Римар, О. В.; Маланчук, Г. Г.; Rymar, O. V.; Malanchuk, H. H.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриДержавний іспит має на меті виявити рівень теоретичних знань і практичних навичок, набутих студентами під час навчання за освітньокваліфікаційним рівнем «бакалавр». До змісту іспиту включено завдання з дисциплін: «Теорія і методика фізичного виховання», «Методика викладання фізичного виховання у спеціальних медичних групах» та «Адаптивне фізичне виховання».Документ Програма державного іспиту з "Теорії і методики фізичного виховання" для студентів 5 курсу здобуття ступеня «бакалавр» за спеціальністю 014 «Середня освіта»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-04-27) Римар, О. В.; Маланчук, Г. Г.; Rymar, O. V.; Malanchuk, H. H.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриДержавний іспит має на меті виявити рівень теоретичних знань і практичних навичок, набутих студентами під час навчання за освітньокваліфікаційним рівнем «бакалавр». До змісту іспиту включено завдання з дисциплін: «Теорія і методика фізичного виховання», «Методика викладання фізичного виховання у спеціальних медичних групах» та «Адаптивне фізичне виховання».Документ Програмові вимоги до державного іспиту з "Теорії і методики фізичного виховання" для студентів 5 курсу, здобуття ступеня «бакалавр» за спеціальністю 014 «Середня освіта»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-04-27) Римар, О. В.; Rymar, O. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриДокумент Теорія і методика фізичного виховання : атестаційні вимоги до іспиту для студентів 5 курсу, здобуття ступеня «бакалавр» за спеціальністю 014 «Середня освіта»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-18) Римар, О. В.; Rymar, O. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриДокумент Теорія і методика фізичного виховання : програма атестаційного іспиту для студентів 5 курсу, здобуття ступеня «бакалавр» за спеціальністю 014 «Середня освіта»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-18) Римар, О. В.; Rymar, O. V.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриАтестаційний іспит має на меті виявити рівень теоретичних знань і практичних навичок, набутих студентами під час навчання за освітньокваліфікаційним рівнем «бакалавр». До змісту іспиту включено завдання з дисциплін: «Теорія і методика фізичного виховання», «Методика викладання фізичного виховання у спеціальних медичних групах» та «Адаптивне фізичне виховання».Документ Удосконалення швидко-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків(2020-10-01) Ханікянц, О. В.; Римар, О. В.; Конестяпін, В. Г.; Khanikiants, O. V.; Rymar, O. V.; Konestiapin, V. H.Документ Удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використавнням засобів легкоатлетичних стрибків(2020-12-21) Ханікянц, О. В.; Римар, О. В.; Конестяпін, В. Г.; Khanikiants, O. V.; Rymar, O. V.; Konestiapin, V. H.Мета статті - удосконалення швидкісно-сило- вої підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатле- тичних стрибків. Для досягнення мети роботи вирішувалися такі завдання: визначити інформативні показники рівня розвитку швидкісно-силових якостей учнів серед- нього шкільного віку (12–13 років); розробити й експериментально перевірити програму вдосконалення швидкісно-силової підго- товки учнів середнього шкільного віку (12–13 років) із пріоритетним використанням засобів легкоатле- тичних стрибків.Документ Фізична підготовленість дівчат 15-16 років (на прикладі студенток коледжу 1 року навчання)(2020-10-05) Ханікянц, О. В.; Соломонко, А. О.; Римар, О. В.; Khanikiants, O. V.; Solomonko, A. O.; Rymar, O. V.Визначити сучасний стан показників, які характеризують рівень фізичної підготовленості та працездатності дівчат 15 - 16 років.