Перегляд за Автор "Romaniv, O. Ya."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Концептуальні засади стратегії розвитку медичного туризму в Україні(2021-09-09) Романів, О. Я.; Скабара, Р. М.; Romaniv, O. Ya.; Skabara, R. M.Анотація. У статті досліджено вплив ключових детермінант на розвиток глобального ринку медичного туризму. Україна, маючи репутацію постачальника медичних послуг з хорошим співвідношенням ціна-якість, може стати перспективним напрямком розвитку медичного туризму в світі.Документ Обґрунтування розвитку нової дестинації пивного туризму в Україні(2021-09-30) Басюк, Т. О.; Романів, О. Я.; Скабара, Р. М.; Basiuk, T. O.; Romaniv, O. Ya.; Skabara, R. M.Анотація. Проведено дослідження передумов організації в Україні одного з видів тематичного гастрономічного туризму – пивного туризму. Розроблено проект розвитку нової дестинації пивного туризму в місті Рівне на базі Рівненського пивзаводу. Представлено концептуальні основи стратегії розвитку цієї дестинації. Запропоновано створити Музей історії пива «Рівень». Заклад розрахований на широке коло відвідувачів - від школярів, які вивчають історію рідного краю і знайомляться з технологією виробництва, до осіб похилого віку, які люблять спокійний відпочинок в колі друзів. Надано пропозиції щодо формування маркетингової та брендингової політики нової дестинації пивного туризму. У перспективі очікується ознайомлення туристів з історією, технологією виробництва та культурою споживання пива, дегустація його безпосередньо у виробника. Фактично, в рамках проекту планується організація культурно-дозвіллєвого центру в історичній частині міста Рівне. На ринок запропоновано конкурентоспроможний туристичний продукт.Документ Територіальна організація міжнародних готельних мереж в Україні та стратегія їх розвитку на прикладі Hilton Worldwide(2021-09-30) Романів, О. Я.; Скабара, Р. М.; Romaniv, O. Ya.; Skabara, R. M.У статті розглянуто конструктивно-географічні аспекти розвитку міжнародних готельних мереж в Україні з акцентом на стратегічні перспективи зміцнення присутності холдингу Hilton Worldwide на ринку індустрії гостинності України. Здійснено короткий екскурс в історію компанії. Окреслено принципи та основоположні стандарти діяльності Hilton Worldwide. Названо відомі сьогодні бренди Hilton. Входження цієї компанії на національний ринок відбулося з появою у столиці готелю Hilton Kyiv. Охарактеризовано особливості названого готелю. Зроблено пропозиції щодо комплексу стратегій для забезпечення конкурентоспроможності та стійкості на ринку представника цієї міжнародної мережі – Hilton Kyiv. На основі SWOT-аналізу визначено найбільш доцільний тип стратегії Hilton Worldwide в умовах сучасного конкурентного середовища України. Запропоновано стратегію розширення мережі шляхом ефузії за рахунок виведення на ринок готельного бізнесу України таких брендів: Canopy by Hilton, Signia by Hilton, Hilton Garden Inn (або альтернативно – Hampton by Hilton), Home2 Suites By Hilton, Motto by Hilton.