Перегляд за Автор "Romanchuk, O. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ English dictionary apps : the features and benefits(2020-09-16) Yurko, N. A.; Styfanyshyn, I. M.; Protsenko, U. M.; Romanchuk, O. V.; Юрко, Н. А.; Стифанишин, І. М.; Проценко, У. М.; Романчук, О. В.Значний словниковий запас іноземної, зокрема англійської, мови є запорукою ефективної міжнародної комунікації. Велика кількість сучасних мовних засобів призначена для розвитку навичок іншомовного спілкування, серед яких додатки з використанням словника є одними із найбільш корисних та універсальних способів розширення лексичного запасу англійської мови. Зважаючи на сучасну потребу у швидкому доступі до тлумачення невідомих іноземних слів, у статті розглянуто головні особливості та переваги додатків із використанням словників англійської мови. Будучи цінним засобом навчання, правильне використання словникових додатків може зробити унікальний внесок у розвиток іншомовних комунікативних навиків для тих, хто вивчає англійську мову.Документ Австрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання(2020-09-14) Приступа, Є. Н.; Романчук, О. В.; Данилевич, М. В.; Prystupa, Ye. N.; Romanchuk, O. V.; Danylevych, M. V.Стаття торкається компаративного дослідження австрійського досвіду професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю з огляду на запити української системи професійної освіти фахівців із фізичного виховання у віднаходженні перспективних траєкторій інтеграції в європейський освітній простір. Мета дослідження – проаналізувати особливості розвитку системи професійної підготовки фахівців із фізичного виховання в Австрії на різних історичних етапах її становлення. Для досягнення мети використовувався комплекс загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичних (історико-типологічний та історико-системний) методів дослідження. Представлено результати наукових розвідок відомих австрійських учених щодо критичного осмислення та об’єктивної оцінки суперечливих подій і явища в історії становлення й розвитку професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю в Австрії. На підставі аналізу їхніх праць відстежено якісні зміни в розвитку теорії і практики підготовки кадрів із фізичного виховання, зазначено прогресивні та регресивні тенденції у цьому процесі. Розкрито сучасний стан і перспективи удосконалення австрійської системи професійної підготовки майбутніх педагогів фізкультурно-спортивного профілю. Запропоновані австрійськими науковцями моделі і підходи до професійної освіти кадрового забезпечення галузі фізичного виховання дітей і молоді, ґрунтуючись на новітніх здобутках педагогічної науки, відображають складні і багаторівневі структури із низкою взаємопов’язаних компонентів (цільовий, функціональний, змістовий, організаційний та ін.), завдяки чому можна чітко уявити цілеспрямований процес формування професійної компетентності. Установлено, що австрійська історіографія проблеми становлення і розвитку системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання представлена чималою кількістю праць і публікацій. У них комплексно виділено різні аспекти педагогічної освіти за фізкультурно-спортивними спеціальностями, як в історичній ретроспективі, так і в умовах сучасності. Цей досвід є джерелом цінних ідей, конструктивних підходів, а також повчальних уроків для модернізації теорії і практики професійної підготовки кадрів з фізичного виховання в Україні.Документ Документування в управлінській діяльності : план-конспект лекції № 5 з дисципліни "Українська мова професійного спрямування" для студентів факультету туризму, спеціальностей 073 Менеджмент, 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Туризм(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовДокумент Досвід підготовки вчителів фізичної культури в Австрії(2021-01-05) Приступа, Є. Н.; Данилевич, М. В.; Романчук, О. В.; Prystupa, Ye. N.; Danylevych, M. V.; Romanchuk, O. V.Стаття присвячена питанням професійної підготовки вчителів фізичної культури в Австрії з 1946 ріку (закінчення Другої світової війни) до 1970 року (зміна законодавчих та нормативних актів). Мета роботи полягає у вивчення австрійського досвіду підготовки вчителів фізичної культури на різних історичних етапах. Для досягнення мети використано сукупність загальнонаукових та педагогічних методів дослідження: пошуково-бібліографічний, історико-генетичний, інтерпретаторсько-аналітичний, систематизація, узагальнення, аналіз, синтез. Результати проведених наукових розвідок засвідчили, що в перші повоєнні десятиліття в Австрії відбувалася денацифікацію навчальних планів підготовки вчителів фізичного виховання, поступове знищення ідеологічних нашарувань, зниження політизації освітніх процесів, переорієнтація на прогресивні ідеї та традиції професійної освіти донацистського періоду. Цей етап розбудови системи професійної освіти вчительських кадрів характеризується численними спробами удосконалення навчального плану підготовки шляхом збалансування теорії і практики, нормативної і варіативної складової, різних циклів підготовки. Простежується якісне оновлення теорії і практики шкільної фізкультурної освіти, модернізація освітнього процесу в інститутах фізичного виховання при Віденському, Ґрацькому, Інсбрукському та Зальцбурзькому університетах відповідно до актуальних тенденцій у науці, техніці, освіті й інших сферах суспільного життя.Документ Ділова іноземна мова : силабус навчальної дисципліни другий (магістерський) рівень, ступінь вищої освіти - магістр, галузь знань - 01 «Освіта», спеціальність 014 - Середня освіта (фізична культура)(2020-12-03) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовМета курсу - практичне оволодіння діловою іноземною мовою, формування комунікативної професійної компетенції майбутнього фахівця в усіх видах мовленнєвої діяльності з тематики пов’язаної з фахом, формування навичок з усіх видів читання, отримання і передавання інформації з оригінальних видань в усній та письмовій формі, уміння будувати мовленнєву поведінку в ситуаціях ділового спілкування.Документ Мова як суспільне явище : план-конспект лекції № 1 з дисципліни "Українська мова професійного спрямування" для студентів факультету туризму, спеціальностей 073 Менеджмент, 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Туризм(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовДокумент Науковий стиль фахового мовлення : план-конспект лекції № 2 з дисципліни "Українська мова професійного спрямування" для студентів факультету туризму, спеціальностей 073 Менеджмент, 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Туризм(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовДокумент Нормативна база підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Україні(2020-09-15) Романчук, О. В.; Данилевич, М. В.; Гуцуляк, В. Р.; Romanchuk, O. V.; Danylevych, M. V.; Hutsuliak, V. R.Стаття присвячена вивченню нормативної бази підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Україні. Важливе значення для ефективної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту має якість вищої фізкультурної освіти, що обумовлює, як ступінь їхньої готовності до професійної діяльності, так і особистісний, світоглядний та громадянський розвиток. Ці засадничі ідеї відображені в концептуальних положеннях нормативних документів. Метою статті є аналіз нормативної бази професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Україні. Для досягнення мети було використано сукупність загальнонаукових та педагогічних методів, а саме аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, контент аналіз та зіставно-порівняльний. Упровадження стратегічних положень, окреслених в документах, слугує основою для майбутнього розвитку системи професійної освіти вчителів фізичного виховання в Україні та позитивних трансформацій у теорії та практиці педагогічної освіти кадрів фізкультурно-спортивного профілюДокумент Офіційно-діловий стиль. Документ як основний вид писемного ділового мовлення : план-конспект лекції № 4 з дисципліни "Українська мова професійного спрямування" для студентів факультету туризму, спеціальностей 073 Менеджмент, 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Туризм(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовДокумент Розвиток кінезітерапії у Франції (1970-2020)(2021-06-14) Данилевич, М. В.; Романчук, О. В.; Коваль, Р. С.; Федчишин, Н. О.; Danylevych, M. V.; Romanchuk, O. V.; Koval, R. S.; Fedchyshyn, N. O.У статті проаналізовано розвиток кінезітерапії у Франції з 1970 до 2020 р. Наукову новизну роботи пояснюємо фактором того, що до сьогодні історія кінезітерапії у Франції не привертала уваги українських науковців, навіть не зважаючи на той факт, що якість надання медичних та реабілітаційних послуг у системі охорони здоровʼя цієї держави вважають однією з найвищих у світі.Документ Сучасні моделі міжкультурних і транскультурних комунікативних процесів вивчення іноземних мов(2021-11-29) Воробель, М. М.; Романчук, О. В.; Юрко, Н. А.; Vorobel, M. M.; Romanchuk, O. V.; Yurko, N. A.Орієнтація навчального процесу на компетентнісний зміст освіти передбачає формування не лише комунікативної компетентності, але й компетенцій, пов’язаних із життям у багатополярному світі, призначеному для запобігання виникненню непорозуміння, відчуження тощо. Стаття присвячена проблемі формування міжкультурної компетенції і транскультурної (комунікативної) компетенції студентів у процесі вивчення іноземних мов. Формування міжкультурної комунікативної компетенції студентів передбачає усвідомлення рідної культури та інших культур, їх взаємозв’язки, здатність та готовність до спілкування, запобігання конфліктам, які неминуче виникають від таких контактів, здатність будувати нові форми поведінки, засновані на цінностях і нормах різних культур тощо. Основна увага у статті приділяється аналізу таких понять, як «міжкультурна компетенція», «транскультурна компетенція», «міжкультурна комунікація», «міжкультурне і транскультурне навчання», а зокрема й аналізу сучасних моделей міжкультурних і транскультурних комунікативних процесів вивчення іноземних мов. Гідну увагу в доповіді відведено також формуванню міжкультурної компетенції та міжкультурного спілкування в контексті сучасних підходів і моделей, вказано на значення і роль міжкультурного навчання на заняттях з іноземної мови крізь призму таких популярних нині комунікативних процесів, як міжкультурний і транскультурний. На цьому тлі окреслено ідеал транскультурно компетентної особистості, яка формується в процесі цілеспрямованого міжкультурного і транскультурного навчання, котре є ключем до формування міжкультурної компетенції і успішної міжкультурної комунікації при контактах із носіями інших культур. Як свідчить аналіз описаних у статті сучасних моделей міжкультурного навчання, міжкультурна і транскультурна компетентність нині стає справжнім викликом у розробці підручників, як і, власне, фактичне впровадження міжкультурного навчання в процесі вивчення іноземних мов, а тому міжкультурне і транскультурне навчання та спілкування мають бути нині невід’ємною частиною будь-якої форми навчання іноземних мов.Документ Термінологічна лексика в системі професійного мовлення : план-конспект лекції № 3 з дисципліни "Українська мова професійного спрямування" для студентів факультету туризму, спеціальностей 073 Менеджмент, 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Туризм(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовДокумент Українська мова професійного спрямування : програма навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Управління та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет туризму, факультет перепідготовки, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; М'ягкота, І. В.; Romanchuk, O. V.; Miahkota, I. V.; Кафедра української та іноземних мовМетою викладання навчальної дисципліни “українська мова професійного спрямування” є ознайомлення студентів з нормами сучасної української мови, підвищення загальної та мовної культури майбутніх фахівців галузі, формування практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищення загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.Документ Українська мова професійного спрямування : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 07 “Управління та адміністрування”, спеціальності 073 “Менеджмент”, факультет : туризму, факультет перепідготовки, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; М'ягкота, І. В.; Romanchuk, O. V.; Miahkota, I. V.; Кафедра української та іноземних мовМета дисципліни полягає в ознайомленні студентів з нормами сучасної української мови, підвищенні загальної та мовної культури майбутніх фахівців спеціальності «менеджмент», формуванні практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищенні загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.Документ Українська мова професійного спрямування : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - перший (бакалаврський) рівень, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань- 07“ Управління та адміністрування ”, спеціальність - 073 “Менеджмент”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-12) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовМета курсу “Українська мова професійного спрямування” полягає в ознайомленні студентів з нормами сучасної української літературної мови, підвищенні загальної та мовної культури майбутніх фахівців спеціальності «Менеджмент», формуванні практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищенні загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.Документ Українська мова професійного спрямування : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - перший (бакалаврський) рівень, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань- 24 “Сфера обслуговування”, спеціальність - 241 “Готельно-ресторанна справа”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-05) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовМета курсу “Українська мова професійного спрямування” полягає в ознайомленні студентів з нормами сучасної української літературної мови, підвищенні загальної та мовної культури майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи, формуванні практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищенні загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.Документ Українська мова професійного спрямування : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти - бакалавр, галузь знань - 07“ Управління та адміністрування”, спеціальність - 073 “Менеджмент”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-22) Романчук, О. В.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовМета курсу “Українська мова професійного спрямування” полягає в ознайомленні студентів з нормами сучасної української літературної мови, підвищенні загальної та мовної культури майбутніх фахівців спеціальності «Менеджмент», формуванні практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищенні загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.Документ Іноземна мова професійного спілкування (англійська) : робоча програма навчальної дисципліни, cпеціальність 014.11 "Середня освіта (фізична культура)", освітньо-науковий рівень - доктор філософії(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-07-02) Проценко, У. М.; Романчук, О. В.; Protsenko, U. M; Romanchuk, O. V.Метою курсу «Іноземна мова професійного спілкування» для підготовки доктора філософії є формування у майбутніх фахівців такого рівня знань, навичок і вмінь, який забезпечить їм необхідну для фахівця комунікативну спроможність у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, оволодіння мовою для практичного користування нею у дослідницькій роботі, формування вмінь та навичок перекладу оригінальної літератури; оволодіння навичками роботи з діловою документацією англійською мовою; формування вмінь та навичок самостійної роботи з англомовними текстами; розвиток навичок усного спілкування у діловій сфері (використання матеріалів опублікованих в наукометричній базі Scopus).Документ Іноземна мова професійного спілкування (англійська) : робоча програма навчальної дисципліни, cпеціальність 014.11 "Середня освіта (фізична культура)", освітньо-науковий рівень доктор філософії(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Проценко, У. М.; Романчук, О. В.; Protsenko, U. M.; Romanchuk, O. V.; Кафедра української та іноземних мовДокумент Іноземна мова професійного спілкування (англійська) : робоча програма навчальної дисципліни, cпеціальність 242 - Туризм, освітньо-науковий рівень - доктор філософії(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-02-14) Романчук, О. В.; Проценко, У. М.; Romanchuk, O. V.; Protsenko, U. M.; Кафедра української та іноземних мовМетою курсу «Іноземна мова професійного спілкування» для підготовки доктора філософії є формування у майбутніх фахівців такого рівня знань, навичок і вмінь, який забезпечить їм необхідну для фахівця комунікативну спроможність у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, оволодіння мовою для практичного користування нею у дослідницькій роботі, формування вмінь та навичок перекладу оригінальної літератури; оволодіння навичками роботи з діловою документацією англійською мовою; формування вмінь та навичок самостійної роботи з англомовними текстами; розвиток навичок усного спілкування у діловій сфері (використання матеріалів опублікованих в наукометричних базах Scopus, WOS)