Перегляд за Автор "Romanchuk, I."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Індивідуально-типологічні особливості дітей дошкільного віку(2019) Пасічник, Вікторія; Пітин, Мар'ян; Романчук, І.; Pasichnyk, Viktoriia; Pityn, Marian; Romanchuk, I.Дошкільний вік – це період, коли відбувається створення базових компонентів формування особистості дитини. За таких обставин значно підвищується роль фізичного виховання у системі дошкільної освіти, потенціал якого не лише у впливі на рухову сферу, а й на особистісну та соціальну.При цьому необхідний диференційований підхід, який враховує стан здоров`я, фізичної підготовленості, а також індивідуально-типологічні особливості дітей. Для з`ясування типу темпераменту дітей дошкільного віку використано методику діагностики індивідуально-типологічних особливостей. Встановлено, що для дітей дошкільного віку притаманно поєднання декількох домінантних особливостей одного темпераменту з іншим. Найбільшому відсотку дітей властиво тип «сангвінік-флегматик» (32,14 %), іншу вагому частку розподілили між собою такі типи темпераменту як «сангвінік-холерик», «флегматик-меланхолік» і «холерик - флегматик» (21,39 %, 15,09 % і 13,16 % відповідно).З чітко окресленими властивостями одного типу темпераменту встановлено незначна кількість дітей (сангвінік – 5,46 %, флегматик –3,47 %, холерик – 1,98 %, меланхолік –1,78 %). Співвідношення кількості дітей 3–6 років із різними типами темпераменту була майже однаковою в усіх вікових підгрупах дівчаток і хлопчиків.