Перегляд за Автор "Ripak Mariana"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Features of energy supply to athletes’ muscles during speed-power sports(2025-01-01) Sybil Maria; Pervachuk Rostyslav; Svyshch Yaroslav; Ostrovskyi Maryan; Sydorko Oleh; Ripak Mariana; Ripak Igor; Сибіль Марія; Первачук Ростислав; Свищ Ярослав; Островський Мар'ян; Сидорко Олег; Ріпак Мар'яна; Ріпак ІгорA current issue in modern sports biochemistry is studying the features of engaging different pathways of energy supply during various types of muscle work, depending on the type of sport. The practical aspect lies in developing methods to enhance athletes’ performance and speed up recovery processes. Literature sources provide scattered data on using these pedagogical indicators to monitor muscle loads in various sports. In this context, pedagogical parameters aim to track the development of specific physical qualities and their dynamics in the process of mastering sports skills, specifically speed, strength, and endurance. From a medical-biological perspective, the energy source for developing speed and strength is the creatine-phosphokinase and glycolytic mechanisms, while general endurance depends on aerobic oxidation of substrates, including carbohydrates, fats, and proteins. Актуальним питанням сучасної спортивної біохімії є вивчення особливостей залучення різних шляхів енергозабезпечення енергозабезпечення під час різних видів м'язової роботи залежно від виду спорту. Практичний аспект полягає у розробці методів підвищення працездатності спортсменів та прискорення відновлювальних процесів. Літературні джерела містять розрізнені дані щодо використання цих педагогічних показників для моніторингу м'язових навантажень у різних видах спорту. У цьому контексті педагогічні параметри спрямовані на відстеження розвитку конкретних фізичних якостей та їх динаміки в процесі оволодіння спортивною майстерністю. у процесі оволодіння спортивною майстерністю, зокрема швидкісними, силовими та витривалістю. З медико-біологічної точки зору точки зору, джерелом енергії для розвитку швидкості та сили є креатинфосфокіназний та гліколітичний механізми, тоді як загальна витривалість залежить від аеробного окислення субстратів, зокрема вуглеводів, жирів і білків, та білків.Документ Залучення жінок сільської місцевості до різних видів рухової активності(УДУ імені М. П. Драгоманова, 2025) Ріпак Ма'ряна; Боднарчук Олена; Семенова Наталія; Ripak Mariana; Bodnarchuk Olena; Semenova NataliiaУ статті розглянуто питання залучення жінок сільської місцевості до різних видів рухової активності. The article deals with the issue of involving rural women in various types of physical activity.Документ Рухова активність у способі життя учнів середнього шкільного віку(УДУ імені М. П. Драгоманова, 2025) Ріпак Ігор; Ріпак Мар'яна; Танчак Василь; Ripak Igor; Ripak Mariana; Tanchak VasylУ статті висвітлено значення рухової активності для гармонійного розвитку школярів, зазначено негативний вплив недостатньої рухової активності на їх організм. Вказується на тенденцію до зниження рівня рухової активності серед учнівської молоді. The article highlights the importance of physical activity for the harmonious development of schoolchildren, and the negative impact of insufficient physical activity on their body. The tendency to decrease the level of physical activity is pointed out among schoolchildren.Документ Теорія і методика фізичного виховання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Семенова Наталія; Ріпак Мар’яна; Semenova Nataliia; Ripak MarianaУ посібнику представлено підходи до формування у студентів знань з теорії і методики фізичного виховання, для забезпечення теоретичного осмислення ними основ фізичного виховання різних вікових і соціальних груп населення, формування у них необхідного рівня знань для практичного застосування у професійній діяльності. Для студентів рівня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», учителів, аспірантів, фахівців із фізичного виховання. The manual presents approaches to the formation of students' knowledge of the theory and methods of physical education, to ensure their theoretical understanding of the basics of physical education of different age and social groups, to form the necessary level of knowledge for practical application in professional activities. For students of the bachelor's degree in specialty 227 “Therapy and Rehabilitation”, teachers, graduate students, and specialists in physical education.