Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ripak, Ihor"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 86
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Improving the technical and tactical actions of qualified football players of various positions in certain areas of the field
    (2021-06-02) Karpa, Ihor; Budzyn, Vira; Matviyas, Olha; Ripak, Ihor; Lapychak, Ihor; Khorkavyy, Bohdan; Карпа, Ігор; Будзин, Віра; Матвіяс, Ольга; Ріпак, Ігор; Лапичак, Ігор; Хоркавий, Богдан
    На сучасному етапі футбол є одним з найбільш розвинених і популярних видів спорту у світі. Змагальна діяльність у футболі є предметом уваги багатьох дослідників (Байрачний, 2008; Будзин, 2019; Хоркавий, 2017). Проблема побудови навчально-тренувального процесу з футболу на основі змагальної діяльності індексів надзвичайно актуальний, тому потребує подальших досліджень та вдосконалення. Мета дослідження полягає в тому, щоб покращити виконання техніко-тактичних дій кваліфікованими гравцями з урахуванням специфіки положення та певні ділянки поля. Результати теоретичного аналізу та експериментальних досліджень мають дозволило встановити, що вдосконалення техніко-тактичних дій повинно відбуватися завдяки функціоналу обов'язки гравців залежно від їх положення та різних сфер ігрового поля. Програма запровадження експериментального фактора забезпечило перерозподіл видів навчальної роботи на етапі формування експеримент. Перш за все, це передбачало технічну, тактичну та ігрову підготовку. Реалізація авторської Очікується, що програма вдосконалить технічні та тактичні дії футболістів у тренувальному процесі, в особливо під час особливого підготовчого періоду. Перерозподіл навчальної роботи такий: загальний фізична підготовка - 29,1%, спеціальна фізична підготовка - 70,9%, техніко-тактична підготовка - 61, 5%, гра підготовка - 28,4%, а змагальна підготовка - 10,1%. Співвідношення видів навчальної роботи в змагальний період: загальна фізична підготовка - 24,3%, спеціальна фізична підготовка - 75,7%, техніко-тактична підготовка - 55,6%, ігрова підготовка - 35,3%, а змагальна підготовка - 9,1%. Таким чином, розробка навчальних занять на основі авторська програма, яка була розроблена з урахуванням ігрових зон поля та функціоналу обов'язки гравців, є ефективним і може бути використаний у тренувальному процесі футбольних команд різних кваліфікація/
  • Документ
    Активність студентів вищих навчальних закладів у самостійних заняттях фізичною культурою і спортом
    (ЛДІФК, 2004) Крупа, Назар; Ріпак, Ігор; Krupa, Nazar; Ripak, Ihor
    Мета дослідження - визначити активність студентів вищих навчальних закладів у самостійних заняттях фізичною культурою.
  • Документ
    Активність студентів вищих навчальних закладів у самостійних заняттях фізичною культурою і спортом
    (ЛДІФК, 2004) Крупа, Назар; Ріпак, Ігор; Krupa, Nazar; Ripak, Ihor
    Мета дослідження - визначити активність студентів вищих навчальних закладів у самостійних заняттях фізичною культурою.
  • Документ
    Аналіз тактичних дій жіночих футбольних команд-учасниць Ліги чемпіонів УЄФА
    (2023-11-01) Карпа, Ігор; Ріпак, Ігор; Лобасюк, Віталій; Шанта, Іван; Karpa, Ihor; Ripak, Ihor; Lobasiuk, Vitalii; Shanta, Ivan
    Мета дослідження полягає у визначенні особливостей тактичних дій провідних жіночих команд з футболу у матчах Ліги чемпіонів УЄФА. The purpose of the workis to determine the characteristics of the tactical actions of the leading women's football teams in matchesof the UEFA Champions League.
  • Документ
    Визначення окремих параметрів рухової активності дорослих чоловіків методом їх безперервної реєстрації
    (ЛДІФК, 2002) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
    Мета роботи полягала в отриманні інформації про параметри РА дорослих чоловіків шляхом їх реєстрації за допомогою АПК.
  • Документ
    Визначення окремих параметрів рухової активності дорослих чоловіків методом їх безперервної реєстрації
    (ЛДІФК, 2002) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
    Мета роботи полягала в отриманні інформації про параметри РА дорослих чоловіків шляхом їх реєстрації за допомогою АПК.
  • Документ
    Вплив занять різними видами аеробіки на морфофункціональні та фізичні показники жінок 19 - 21 років
    (2005) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Петренко, Костянтин; Petrenko, Kostiantyn; Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
  • Документ
    Вплив занять різними видами аеробіки на морфофункціональні та фізичні показники жінок 19 - 21 років
    (2005) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Петренко, Костянтин; Petrenko, Kostiantyn; Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
  • Документ
    Вплив особистості вчителя на залучення школярів до занять фізичними вправами у вільний від навчання час
    (ЛДУФК, 2011) Ріпак, Мар'яна; Мартин, Петро; Ріпак, Ігор; Ripak, Mariana; Martyn, Petro; Ripak, Ihor
    У статті проаналізовано вплив особистості вчителя на залучення школярів до занять фізичними вправами у вільний від навчання час. Висвітлено роль педагогічного колективу у формуванні в учнів потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури. З’ясовано, які чинники, на думку педагогічного колективу, впливають на активність учнів у заняттях фізичною культурою і спортом у вільний від навчання час. Встановлено, як педагогічні працівники впливають на залучення учнів до цих занять.
  • Документ
    Вплив програми "Рухова активність - здоров'я" на фізичну підготовленість чоловіків розумової праці першого зрілого віку
    (ЛДІФК, 2006) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
    Мета - визначити вплив програми оптимізації рухової активності на рівень фізичного стану та фізичної підготовленості чоловіків розумової праці першого зрілого віку.
  • Документ
    Вплив програми "Рухова активність - здоров'я" на фізичну підготовленість чоловіків розумової праці першого зрілого віку
    (ЛДІФК, 2006) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
    Мета - визначити вплив програми оптимізації рухової активності на рівень фізичного стану та фізичної підготовленості чоловіків розумової праці першого зрілого віку.
  • Документ
    Вплив програми оптимізації рухової активності на фізичний стан чоловіків розумової праці першого зрілого віку
    (ЛДІФК, 2004) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
    Мета - визначити вплив програми оптимізації рухової активності на рівень фізичного стану чоловіків розумової праці першого зрілого віку.
  • Документ
    Вплив програми оптимізації рухової активності на фізичний стан чоловіків розумової праці першого зрілого віку
    (ЛДІФК, 2004) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
    Мета - визначити вплив програми оптимізації рухової активності на рівень фізичного стану чоловіків розумової праці першого зрілого віку.
  • Документ
    Дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни „ Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення” (спеціалізація „футбол”) для студентів 2 курсу спеціальності 017 „Фізична культура і спорт”
    (2019-03-14) Ріпак, Ігор; Колобич, Олег; Ripak, Ihor; Kolobych, Oleh; Кафедра футболу
  • Документ
    Дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни „Спортивно-педагогічне вдосконалення” (спеціалізація „футбол”) для студентів 5 курсу спеціальності 017 „Фізична культура і спорт”
    (2019-03-14) Карпа, Ігор; Ріпак, Ігор; Karpa, Ihor; Ripak, Ihor; Кафедра футболу
  • Документ
    Здоровий спосіб життя - запорука активного довголіття
    (2002) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
  • Документ
    Здоровий спосіб життя - запорука активного довголіття
    (2002) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor
  • Документ
    Критерії оцінювання знань і вмінь студентів з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» (спеціалізація - футбол) (2 курс) галузі знань 01 "Освіта/педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спорту
    (2019-02-25) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor; Кафедра футболу
  • Документ
    Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» (спеціалізація - футбол) (2 курс)
    (2019-02-25) Ріпак, Ігор; Ripak, Ihor; Кафедра футболу
  • Документ
    Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення» (спеціалізація - футбол) (2 курс) галузі знань 01 "Освіта/Педагогіка" спеціальності 014.11 "Середня освіта (фізична культура)" факультету педагогічної освіти рівня вищої освіти "бакалавр"
    (2019-03-11) Ріпак, Ігор; Колобич, Олег; Ripak, Ihor; Kolobych, Oleh; Кафедра футболу
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок