Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Reshetylo Stepan"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Дефіцит вітаміну D, як предиктор травматизму під час занять спортом та фізичною культурою
    (УДУ імені М. П. Драгоманова, 2025) Тимочко-Волошин Роксолана; Гащишин Віра; Решетило Степан; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Hashchyshyn Vira; Reshetylo Stepan
    Метою публікації було здійснення аналізу даних і результатів провідних наукових досліджень щодо поширеності дефіциту та недостатності вітаміну D серед різних верств населення України, інших країн світу, зокрема, серед висококваліфікованих спортсменів. Наведено результати численних досліджень щодо впливу дефіциту вітаміну D на метаболізм у різних органах, системах організму людини, що може бути предиктором травматизму і захворюваності при виконанні фізичних навантажень чи заняттях спортом. У статті коротко описані основні функції вітаміну D в організмі людини, джерела надходження та фактори, які впливають на рівень забезпеченості вітаміном D сучасного населення, а також можливості оцінки його статусу. Виділено цілий ряд патологічних станів, що можуть виникати внаслідок недостатності та дефіциту вітаміну D, зокрема і в осіб, які займаються фізичною культурою та спортом. The aim of this publication was to analyze data and findings from leading scientific studies on the prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency among various population groups in Ukraine and other countries, particularly among elite athletes. The article presents numerous research findings on the impact of vitamin D deficiency on metabolism in different organs and physiological systems of the human body, emphasizing its potential role as a predictor of injury risk and morbidity during physical exertion or sports activities. The article briefly describes the main physiological functions of vitamin D, its sources, and the factors influencing vitamin D status in modern populations. Additionally, it explores methods for assessing vitamin D levels. A range of pathological conditions associated with vitamin D insufficiency and deficiency is highlighted, including those affecting individuals engaged in physical activity and sports. Thus, vitamin D is a vital regulator of metabolism in various organs and systems of the human body. However, numerous external and internal factors contribute to the widespread prevalence of vitamin D deficiency and insufficiency across different population groups, particularly among elite athletes, not only in Ukraine but also worldwide. Therefore, monitoring vitamin D status (specifically, serum 25-hydroxyvitamin D [25(OH)D] levels), especially during the winter-spring period, can help identify individuals with vitamin D insufficiency or deficiency, who should be considered a high-risk group for injury and various health disorders. Timely implementation of therapeutic and preventive measures aimed at normalizing vitamin D levels – such as increasing sun exposure, vitamin D supplementation, rational use of sunscreens, and lifestyle modifications – can help prevent the development of pathological conditions and diseases, including those affecting individuals engaged in sports and physical activity.
  • Документ
    Спортивні споруди та екологія : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, cпеціальності : 014 Середня освіта (Фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Оьга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Oha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохімії та гігієни; Кафедра туризму
    Метою викладання навчальної дисципліни “Спортивні споруди і обладнання» є ознайомлення студентів з існуючими об’єктами і спорудами фізкультурно- спортивного призначення.
  • Документ
    Спортивні споруди та екологія : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт, ОП «Фізична культура і спорт різних груп населення», «Фітнес і рекреація», «Фізкультурно спортивна реабілітація»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Оьга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Oha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохімії та гігієни; Кафедра туризму
    Метою викладання навчальної дисципліни «Екологія» є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення, також ознайомлення з теорією страхової справи і формування ринково-орієнтованого погляду учасника сучасного туристичного бізнесу на питання страхування. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, виявити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.
  • Документ
    Спортивні споруди та екологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 014 Середня освіта (Фізична культура), факультет педагогічної освіти та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Ольга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Olha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохія та гігієни; Кафедра туризму
    Мета навчальної дисципліни : є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, ви явити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.
  • Документ
    Спортивні споруди та екологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, факультет фізичної культури і спорту та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Ольга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Olha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохія та гігієни; Кафедра туризму
    Мета навчальної дисципліни : є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, виявити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.
  • Документ
    Спортивні споруди та екологія : силабус навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти, освітнього ступеня бакалавр, галузь знань Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Худоба Володимир; Пазичук Ольга; Reshetylo Stepan; Khudoba Volodymyr; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігєни
    Мета викладання курсу – сформувати в студентів фундаментальні екологічні знання. Допомогти зрозуміти, який стан природного середовища ми маємо, яким чином він впливає на наше життя і що нас очікує у разі постійного загарбницького втручання в біосферу. Основний зміст дисципліни полягає в розкритті екології як міждисциплінарної науки, яка вивчає не лише взаємозв’язки та взаємодію живих організмів між собою і середовищем їхнього існування, але і сучасними антропотехносистемами та їх впливом на навколишнє середовище і суспільство загалом.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок