Перегляд за Автор "Prystupa, Ye. N."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Австрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання(2020-09-14) Приступа, Є. Н.; Романчук, О. В.; Данилевич, М. В.; Prystupa, Ye. N.; Romanchuk, O. V.; Danylevych, M. V.Стаття торкається компаративного дослідження австрійського досвіду професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю з огляду на запити української системи професійної освіти фахівців із фізичного виховання у віднаходженні перспективних траєкторій інтеграції в європейський освітній простір. Мета дослідження – проаналізувати особливості розвитку системи професійної підготовки фахівців із фізичного виховання в Австрії на різних історичних етапах її становлення. Для досягнення мети використовувався комплекс загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичних (історико-типологічний та історико-системний) методів дослідження. Представлено результати наукових розвідок відомих австрійських учених щодо критичного осмислення та об’єктивної оцінки суперечливих подій і явища в історії становлення й розвитку професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю в Австрії. На підставі аналізу їхніх праць відстежено якісні зміни в розвитку теорії і практики підготовки кадрів із фізичного виховання, зазначено прогресивні та регресивні тенденції у цьому процесі. Розкрито сучасний стан і перспективи удосконалення австрійської системи професійної підготовки майбутніх педагогів фізкультурно-спортивного профілю. Запропоновані австрійськими науковцями моделі і підходи до професійної освіти кадрового забезпечення галузі фізичного виховання дітей і молоді, ґрунтуючись на новітніх здобутках педагогічної науки, відображають складні і багаторівневі структури із низкою взаємопов’язаних компонентів (цільовий, функціональний, змістовий, організаційний та ін.), завдяки чому можна чітко уявити цілеспрямований процес формування професійної компетентності. Установлено, що австрійська історіографія проблеми становлення і розвитку системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання представлена чималою кількістю праць і публікацій. У них комплексно виділено різні аспекти педагогічної освіти за фізкультурно-спортивними спеціальностями, як в історичній ретроспективі, так і в умовах сучасності. Цей досвід є джерелом цінних ідей, конструктивних підходів, а також повчальних уроків для модернізації теорії і практики професійної підготовки кадрів з фізичного виховання в Україні.Документ Військовий хортинг у забезпеченні фізичного і морально-етичного виховання особистості(2021-09-21) Приступа, Є. Н.; Виноградський, Б. А.; Єрьоменко, Є. А.; Prystupa, Ye. N.; Vynohradskyi, B. A.; Yeromenko, E. A.Анотація. У даній науковій статті характеризовано військовий хортинг як засіб забезпечення фізичного і морально-етичного виховання особистості, проаналізовано особливості забезпечення фізичного і духовного розвитку особистості засобами військового хортингу, сутність фізичної культури особистості, методи та форми підготовки спортсменів із застосуванням засобів сучасного національного виду спорту військового хортингу та підходи до визначення змісту і завдань спортивної діяльності. Розглянуто напрями виховання фізичної культури і вдосконалення фізичних якостей спортсменів військового хортингу різних вікових груп і рівня підготовленості у процесі тренувальної роботи. Наголошується на тому, що здоровий спосіб життя володіє широким позитивним спектром впливу на різні сторони проявів організму і особистості людини. У поведінці це проявляється в більшій життєвій енергії, зібраності, хорошій комунікабельності; відчутті своєї фізичної і психоемоційної привабливості, оптимістичному настрої, умінні забезпечити свій повноцінний і приємний відпочинок, цілісну культуру життєдіяльності. У психологічному аспекті переваги здорового способу життя виявляються як психічного здоров'я, гарне самопочуття, в нервово-психічній стійкості, здатності успішно переносити наслідки психічних стресів; в добре вираженій вольовій організації (самовладання, цілеспрямованість, наполегливість в досягненні поставленої мети, рішучість), впевненості у своїх силах, меншої схильності депресії, іпохондрії, підозріливості. У функціональному прояві можна відзначити: більш високу якість здоров'я, поліпшення адаптаційних процесів, підвищення працездатності і тренованості; зниження захворюваності і хворобливих відчуттів; більш швидкий і повноцінний перебіг процесів відновлення після фізичної і розумової діяльності; посилення імунних механізмів захисту організму; активність обмінних процесів в організмі; посилення статевої потенції, нормалізація співвідношення маси тіла і росту; гарну поставу і легкість ходи. Надано методичні рекомендації щодо дотримання чинників здорового способу життя у системі військового хортингу, виховання фізичної культури особистості, коригування програми фізичної та функціональної підготовки школярів і студентів у процесі занять військовим хортингом у спортивних секціях закладів освіти, а також відділеннях військового хортингу дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Документ Державна освітня політика з питань здорового способу життя : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта/Педагогіка”, спеціальність: 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Приступа, Є. Н.; Prystupa, Ye. N.; Кафедри теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни – теоретична підготовка аспірантів з освітньої політики щодо питань забезпечення здорового способу життя молоді, формування творчого потенціалу особистості педагога.Документ Державна освітня політика з питань здорового способу життя : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта/Педагогіка”, спеціальність: 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-26) Приступа, Є. Н.; Prystupa, Ye. N.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни – теоретична підготовка аспірантів з освітньої політики щодо питань забезпечення здорового способу життя молоді, формування творчого потенціалу особистості педагога.Документ Державна освітня політика з питань здорового способу життя : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій (освітньо-науковий) рівень, ступінь вищої освіти - доктор філософії, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Приступа, Є. Н.; Prystupa, Ye. N.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни – теоретична підготовка аспірантів з освітньої політики щодо питань забезпечення здорового способу життя молоді, формування творчого потенціалу особистості педагога.Документ Державна освітня політика з питань здорового способу життя : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій (освітньо-науковий) рівень, ступінь вищої освіти - доктор філософії, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-26) Приступа, Є. Н.; Prystupa, Ye. N.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни – теоретична підготовка аспірантів з освітньої політики щодо питань забезпечення здорового способу життя молоді, формування творчого потенціалу особистості педагога.Документ Досвід підготовки вчителів фізичної культури в Австрії(2021-01-05) Приступа, Є. Н.; Данилевич, М. В.; Романчук, О. В.; Prystupa, Ye. N.; Danylevych, M. V.; Romanchuk, O. V.Стаття присвячена питанням професійної підготовки вчителів фізичної культури в Австрії з 1946 ріку (закінчення Другої світової війни) до 1970 року (зміна законодавчих та нормативних актів). Мета роботи полягає у вивчення австрійського досвіду підготовки вчителів фізичної культури на різних історичних етапах. Для досягнення мети використано сукупність загальнонаукових та педагогічних методів дослідження: пошуково-бібліографічний, історико-генетичний, інтерпретаторсько-аналітичний, систематизація, узагальнення, аналіз, синтез. Результати проведених наукових розвідок засвідчили, що в перші повоєнні десятиліття в Австрії відбувалася денацифікацію навчальних планів підготовки вчителів фізичного виховання, поступове знищення ідеологічних нашарувань, зниження політизації освітніх процесів, переорієнтація на прогресивні ідеї та традиції професійної освіти донацистського періоду. Цей етап розбудови системи професійної освіти вчительських кадрів характеризується численними спробами удосконалення навчального плану підготовки шляхом збалансування теорії і практики, нормативної і варіативної складової, різних циклів підготовки. Простежується якісне оновлення теорії і практики шкільної фізкультурної освіти, модернізація освітнього процесу в інститутах фізичного виховання при Віденському, Ґрацькому, Інсбрукському та Зальцбурзькому університетах відповідно до актуальних тенденцій у науці, техніці, освіті й інших сферах суспільного життя.Документ Нормативні засади професійної діяльності у сфері фізичної реабілітації, лікувальної фізичної культури, трудотерапії(Український журнал медицини, біології та спорту, 2022-05-11) Приступа, Є. Н.; Бріскін, Ю. А.; Жарська, Н. В.; Будзин, В. Р.; Вовканич, А. С.; Prystupa, Ye. N.; Briskin, Yu. A.; Zharska, N. V.; Budzyn, V. R.; Vovkanych, A. S.Професійна підготовка фізичних терапевтів, ерготерапевтів в Україні здійснюється в закладах вищої освіти сфери фізичного виховання і спорту, галузей освіти та охорони здоров’я в умовах перманентного реформування.Реформування системи вищої освіти в Україні, вдосконалення нормативної бази, запровадження нового переліку галузей знань і спеціальностей стали поштовхом для формування в Україні сучасної системи реабілітації, яка функціонуватиме та розвиватиметься за принципами та стандартами країн Європейського Союзу, забезпечить мінімізацію інвалідизації та обмежень якості життя, а також можливості соціальної інтеграції осіб з обмеженням життєдіяльності. Professional training of physical therapists, occupational therapists in Ukraine is carried out in higher education institutions in the field of physical education and sports, education and health care in the context of permanent reform. Reforming the higher education system in Ukraine, improving the regulatory framework, introducing a new list of fields of knowledge and specialties were the impetus for the formation of a modern rehabilitation system in Ukraine, which will operate and develop according to European Union principles and standards, minimize disability and limitations, opportunities for social integration of people with disabilities.Документ Теорія фізичного виховання(ЛОНМІО, 2019-10-09) Шиян, Б. М.; Папуша, В. Г.; Приступа, Є. Н.; Shyian, B. M.; Papusha, V. H.; Prystupa, Ye. N.Документ Фізична рекреація(ЛДУФК, 2010) Приступа, Є. Н.; Жданова, О. М.; Линець, М. М.; Мартин, П. М.; Завидівська, Н. Н.; Чеховська, Л. Я.; Грибовська, І. Б.; Данилевич, М. В.; Сосіна, В. Ю.; Кухтій, А. О.; Prystupa, Ye. N.; Zhanova, O. M.; Lynets, M. M.; Martyn, P. M.; Zavydivska, N. N.; Chekhovska, L. Ya.; Hrybovska, I. B.; Danylevych, M. V.; Sosina, V. Yu.; Kukhtii, A. O.Навчальний посібник висвітлює теорію фізичної рекреації, технологію проведення та зміст рекреаційно-оздоровчих занять, туризм як засіб фізичної рекреації. Рекомендовано студентам, аспірантам, викладачам, слухачам післядипломного навчання та підвищення кваліфікації, фахівцям з рекреації й оздоровчого тренування, які працюють у фізкультурно-оздоровчих закладах і центрах фізичного здоров'я населення „Спорт для всіх".Документ Характеристика освітньо-професійної програми «Фізична реабілітація» у підготовці здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» у Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського(2021-01-14) Приступа, Є. Н.; Музика, Ф. В.; Бріскін, Ю. А.; Будзин, В. Р.; Жарська, Н. В; Prystupa, Ye. N.; Muzyka, F. V.; Briskin, Yu. A.; Budzyn, V. R.; Zharska, N. V.Мета дослідження полягала в характеристиці структури та змісту освітньо-професійної програми «Фізична реабілітація» за першим (бакалаврським) рівнем із спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського. В роботі використовувалися наступні методи дослідження: системний підхід, методи аналізу та синтезу, документальний метод, методи наукової індукції та дедукції.