Перегляд за Автор "Pityn Marian"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вивчення впливу спортивного досвіду й темпераменту спортсменів-шахістів на їхні когнітивні помилки в змагальній діяльності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Гуда Мар’яна; Пітин Мар’ян; Гуда Ярослав; Huda Mariana; Pityn Marian; Huda YaroslavМета дослідження - вивчити вплив ранніх успіхів, темпераменту й регіональних особливостей на схильність шахістів до втрати концентрації у виграшних позиціях. The aim of the study is to examine the influence of early success, temperament, and regional characteristics on chess players' tendency to lose concentration in winning positions.Документ Показники силової та швидкісно-силової витривалості гімнастів першого року навчання на етапі початкової підготовки(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Маланій Юрій; Пітин Мар’ян; Синиця Андрій; Malanii Yurii; Pityn Marian; Synytsia AndriiМета - встановити показники силової та швидкісно-силової витривалості гімнастів першого року навчання на етапі початкової підготовки. Objective - to establish indicators of strength and speed-strength endurance of first-year gymnasts at the initial training stage.Документ Проблема збереження концентрації спортсменами під час реалізації переваги у змагальній діяльності в шахах(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Гуда Мар’яна; Пітин Мар’ян; Huda Mariana; Pityn MarianМета дослідження – з’ясувати стан наукового обговорення проблеми втрати спортсменами концентрації під час реалізації переваги в змагальній діяльності в шахах. The aim of the study is to determine the state of scientific discussion on the problem of athletes losing concentration while realising their advantage in competitive chess.Документ Протиріччя програмно-нормативного забезпечення підготовки футболістів віком 6–7 років(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Оклієвич Назар; Пітин Мар’ян; Синиця Андрій; Маланюк Любомир; Васильків Микола; Okliievych Nazar; Pityn Marian; Synytsia Andrii; Malaniuk Liubomyr; Vasylkiv MykolaМета:виявити наявні протиріччя в навчально-тренувальному процесі футболістів віком 6–7 років на підставі вивчення програмно-нормативного забезпечення. Objective: to identify existing contradictions in the training process for football players aged 6–7 based on a study of programme and regulatory support.