Перегляд за Автор "Petrusenko, Oleksandra"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Correlation Between Physical Fitness And Motivation For Physical Activity In Children With Autism Spectrum Disorders(2021) Ali, Hamade; Petrusenko, Oleksandra; Алі, Хамаде; Петрусенко, ОлександраInformation on the correlation of physical fitness indicators to indicators of motivation for physical activity (PA) in schoolchildren with autism spectrum disorders (ASD) is very limited. The lack of such information makes it impossible to collect informative tests that best assess the level of РА literacy. It also hampers the effective identification of appropriate and effective means for the formation of РА literacy among schoolchildren with ASD. The study aims at comparing the levels of physical fitness and motivation for PA in children with ASD with their peers without disorders; determining the degree of correlation between physical fitness and motivation for physical activity in children with ASD. Data were collected from two Ukrainian samples: 18 children with ASD aged 11–13 years, and 30 children aged 11–12 years without ASD diagnosis. Results. Most of the correlation coefficients between the indices of physical fitness and motivation for РА in children with ASD (9/12) are reliable. This suggests that motivation to РА (defined by the CAPL-2 methodology) is an informative criterion of РА literacy of children with ASD. Significant correlations with motivation for РА in schoolchildren with ASD were observed in the results of two exercise tests.Інформація про співвідношення показників фізичної підготовленості до показників мотивація до рухової активності (ФД) у школярів з розладами аутичного спектру (РАС) дуже обмежений. Відсутність такої інформації унеможливлює збір інформативних тестів які найкраще оцінюють рівень РА грамотності. Це також перешкоджає ефективній ідентифікації доцільний та ефективний засіб формування РА грамотності у школярів с РАС. Метою дослідження є порівняння рівнів фізичної підготовленості та мотивації до ПА у діти з РАС з однолітками без розладів; визначення ступеня кореляції між фізичною підготовленістю та мотивацією до фізичної активності у дітей з РАС. Дані були зібрано з двох українських вибірок: 18 дітей з РАС віком 11–13 років та 30 діти 11–12 років без діагнозу РАС. Результати. Велика частина кореляції коефіцієнти між показниками фізичної підготовленості та мотивації до РА у дітей с ASD (9/12) надійні. Це свідчить про те, що мотивація до РА (визначена CAPL-2 методика) є інформативним критерієм РА-грамотності дітей з РАС. Значний виявлено кореляції з мотивацією до РА у школярів з РАС з двох контрольних робіт.Документ Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектра(2022) Боднар, Іванна; Петрусенко, Олександра; Bodnar, Ivanna; Petrusenko, OleksandraМета статті – установити взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості й адаптивної поведінки дітей із РАС. The Research Purpose is to establish relationships between indicators of physical preparedness and children`s behavioral adaptation (BA) with ASD.Документ Ефективність програми фізичного виховання з пріоритетним розвитком координаційних здібностей для дітей із розладами аутичного спектра(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Петрусенко, Олександра; Petrusenko, OleksandraМета – з’ясувати ефект впливу програми ФВ з пріорітетним розвитком координаційних здібностей на дітей середнього шкільного віку з розладами аутичного спектра (РАС).The goal is to find out the effect of the PV program with priority development of coordination abilities for middle school-age children with autism spectrum disorders (ASD).Документ Рухова активність як засіб соціальної мотивації дітей з розладами аутичного спектра(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Петрусенко, Олександра; Petrusenko, OleksandraТаким чином, аналіз літератури встановив, що більшість джерел, присвячених вивченню соціальної мотивації дітей з РАС, доводить, що існують способи мотивування дітей з РАС до збільшення їхньої соціальної активності з урахуванням інтересів дитини з РАС в процесі навчання і виховання. Для кожної дитини з РАС необхідно дібрати свої конкретні засоби мотивації, які впливатимуть на їхню поведінку більш ефективно. Одним із ефективних засобів залучення дітей з РАС до соціальної активності є уThus, the analysis of the literature established that the majority of sources dedicated to the study of social motivation of children with ASD prove that there are ways motivating children with ASD to increase their social activity, taking into account interests of a child with ASD in the process of education and upbringing. For each child with ASD, it is necessary to pick their specific means of motivation, which will influence their behavior more effectively. One one of the effective means of involving children with ASD in social activity is participation in performance physical exercises, mobile games, other sports activitiesчасть у виконанні фізичних вправ, рухливих іграх, інших спортивних активностях.Документ Спрямованість засобів програм фізичного виховання дітей із розладами аутичного спектра(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Петрусенко, Олександра; Petrusenko, OleksandraМета – з’ясувати спрямованість засобів програм фізичного виховання для поліпшення адаптивності дітей з аутизмом.