Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Petlin, Iryna"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Впровадження pr-ініціатив в діяльність підприємств сфери гостинності
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-10-12) Петлін, Ірина; Івасюта, Юрій; Petlin, Iryna; Ivasiuta, Yurii
  • Документ
    Мотивація як дієвий інструмент удосконалення системи організації праці на підприємствах готельної індустрії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-06) Петлін, Ірина; Юзвяк, Сергій; Petlin, Iryna; Yuzviak, Serhii
  • Документ
    Особливості франчайзингової діяльності закладів громадського харчування в Україні
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-06) Петлін, Ірина; Мотузюк, Юрій; Petlin, Iryna; Motuziuk, Yurii
  • Документ
    Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-24) Петлін, Ірина; Petlin, Iryna
  • Документ
    Проблеми впровадження інноваційних технологій в готельному бізнесі в сучасних умовах
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Шоп’як, Олег; Петлін, Ірина; Shopiak, Oleh; Petlin, Iryna
    Впровадження інноваційних технологій в готельному бізнесі зумов- лено жорсткою конкуренцією на ринку готельно-ресторанного бізнесу, зміною попиту, пропозиції та вподобань споживачів готельних послуг. Водночас вони впливають на процес обслуговування клієнтів, сприя- ючи формуванню позитивного іміджу готельного закладу та вражень від перебування в ньому. Implementation of innovative technologies in the hotel business conditions characterized by fierce competition in the hotel and restaurant market business, changes in demand, supply and preferences of consumers of hotel services. At the same time, they influence the process of customer service, contribute to forming a positive image of the hotel and impressions from being in it.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок