Перегляд за Автор "Pazychuk Olha"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Physical Education Methods of Various Directions Application for Female University Students with Cardiorespiratory Diseases(2024) Ivanochko Viktoriya; Stepanchenko Nataliya; Hrybovska Iryna; Kindzer Bogdan; Hrybovskyy Rostyslav; Pazychuk Olha; Yankiv Igor; Іваночко Вікторія; Степанченко Наталія; Грибовська Ірина; Кіндзер Богдан; Грибовський Ростислав; Пазичук Ольга; Янків ІгорAbstract: Background: The effectiveness of physical exercise in treating cardiorespiratory diseases is well established. Systematic training can lead to changes in morphofunctional markers; however, the degree of effectiveness varies based on the type of exercise, the intensity of the activity, as well as the age, gender, and overall health of the individual. The purpose of the research: To determine and to develop the impact of fitness activities and specialized breathing exercises on the morphofunctional state of female students with cardiorespiratory diseases. Materials and Methods: The study involved 53 female students from Lviv University of Trade and Economics, aged 18 to 19, who had cardiorespiratory diseases. Participants were randomly assigned to two groups: the experimental group (nEG=25) and the control group (nCG=28). The control group followed the traditional physical education (PE) program designed for students in special medical groups. This program included physical therapy classes, recreational walking, running, and gymnastics. The experimental group participated in individualized fitness programs that combined basic aerobics with breathing exercises for oriental martial arts. The primary markers for assessment included anthropometric measurements, indicators of the cardiovascular and respiratory systems, levels of physical development, and self-evaluations of psycho-emotional wellbeing. The experimental group was engaged in performance of the developed individualized fitness programs using basic aerobics combined with sets of breathing exercises for oriental martial arts. The main markers were anthropometric ones, those of the cardiovascular and respiratory system, physical development and self-assessment of the psycho-emotional state. Results: The results indicate that the experimental program significantly improves various health markers, including body mass index, circumferential measurements, thoracic excursion, heart rate, blood pressure, Robinson index, lung vital capacity, respiratory rate, vital index, and recovery time following a functional test. Conclusion: The recorded and statistically analyzed results indicate that a basic aerobics program combined with specific breathing exercises for oriental martial arts is effective. This program improves the studied markers and contributes to positive changes in the morphofunctional profile. These changes are significant for enhancing the health status of female students with cardiorespiratory diseases. Передумови: Ефективність фізичних вправ у лікуванні кардіореспіраторних захворювань добре доведена. Систематичні тренування можуть призводити до змін морфофункціональних маркерів. до змін морфофункціональних маркерів, однак ступінь ефективності варіюється залежно від типу вправ, інтенсивності навантаження, а також віку, статі та загального стану здоров'я людини. Мета дослідження дослідження: Визначити та розробити вплив занять фітнесом та спеціалізованих дихальних вправ на морфофункціональний стан організму студенток з кардіореспіраторними захворюваннями. студенток із кардіореспіраторними захворюваннями. Матеріали і методи: У дослідженні взяли участь 53 студентки Львівського національного університету імені Івана Франка. У дослідженні взяли участь 53 студентки Львівського торговельно-економічного Львівського торговельно-економічного університету, віком від 18 до 19 років, які мали кардіореспіраторні захворювання. Учасниці були рандомізовані на дві групи: експериментальну (nEG=25) та контрольну групу (nCG=28). Контрольна група займалася за традиційною програмою з фізичного виховання (ФВ), розробленою для студентів спеціальної медичної групи. Ця програма включала заняття з лікувальної фізкультури, оздоровчу ходьбу, біг та гімнастику. Експериментальна група брала участь в індивідуальних фітнес-програмах, які поєднували базову аеробіки з дихальними вправами зі східних єдиноборств. Основними оцінювання були антропометричні виміри, показники серцево-судинної та серцево-судинної та дихальної систем, рівень фізичного фізичного розвитку та самооцінки психоемоційного благополуччя.Документ Гігієна та гігієна спорту : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань: 01 Оcвіта, спеціальності: 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Шавель Христина; Тимочко-Волошин Роксолана; Свистун Юрій; Пазичук Ольга; Shavel Khrystyna; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Svystun Yurii; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни “Гігієна та гігієна спорту” є: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі спортивних досягнень, забезпечення тренувальної і змагальної діяльності, прискорення відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, про закономірності, що лежать в основі здорового способу життя.Документ Гігієна та гігієна спорту : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 01 Оcвіта, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, факультет фізичної культури і спорту, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Шавель Христина; Пазичук Ольга; Shavel Khrystyna; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМета: створити у студентів уявлення про значення і роль гігієни в системі підготовки спортсменів, адаптації організму до несприятливої дії різних чинників довкілля, ознайомитися з основами раціонального харчування, різновидами загартовування організму, гігієнічними вимогами до одягу та взуття, житлових, навчальних та спортивних приміщень, забезпеченні тренувальної, змагальної та оздоровчої діяльності, прискоренні відновлення фізичної працездатності, профілактики захворювань, складових здорового способу життя.Документ Основи раціонального харчування : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань 22 Охорона здоров'я, cпеціальності 227 Фізична терапія та ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігієниМета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.Документ Основи раціонального харчування : робоча програма вибіркової дисципліни, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія, факультет терапії та реабілітації, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тимочко-Волошин Роксолана; Пазичук Ольга; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії і гігієниМета: сформувати у студентів вміння і навички з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових положень нутріцитології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.Документ Спортивні споруди та екологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 014 Середня освіта (Фізична культура), факультет педагогічної освіти та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Ольга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Olha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохія та гігієни; Кафедра туризмуМета навчальної дисципліни : є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, ви явити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.Документ Спортивні споруди та екологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт, факультет фізичної культури і спорту та факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Пазичук Ольга; Худоба Володимир; Reshetylo Stepan; Pazychuk Olha; Khudoba Volodymyr; Кафедра біохія та гігієни; Кафедра туризмуМета навчальної дисципліни : є формування у студентів цілісної картини світу, гармонії суспільства та природи, особистої та суспільної відповідальності за стан довкілля, розуміння проблем природокористування, раціонального використання природних ресурсів і їх відтворення. Вивчення основ екології дає можливість студентам зрозуміти процеси, що відбуваються у природних екосистемах, виявити взаємозв’язок екології з туризмом та станом здоров’я людини.Документ Спортивні споруди та екологія : силабус навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти, освітнього ступеня бакалавр, галузь знань Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Худоба Володимир; Пазичук Ольга; Reshetylo Stepan; Khudoba Volodymyr; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігєниМета викладання курсу – сформувати в студентів фундаментальні екологічні знання. Допомогти зрозуміти, який стан природного середовища ми маємо, яким чином він впливає на наше життя і що нас очікує у разі постійного загарбницького втручання в біосферу. Основний зміст дисципліни полягає в розкритті екології як міждисциплінарної науки, яка вивчає не лише взаємозв’язки та взаємодію живих організмів між собою і середовищем їхнього існування, але і сучасними антропотехносистемами та їх впливом на навколишнє середовище і суспільство загалом.