Перегляд за Автор "Pavlova, Yulia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Засоби фізичного виховання у програмах раннього розвитку дитини(2017) Павлова, Юлія; Федечко, Оксана; Pavlova, Yulia; Fedechko, OksanaМета: проаналізувати значення засобів фізичного виховання у програмах раннього розвитку дитини та окреслити необхідність їх використання як дієвих механізмів, спрямованих на подолання нагальних соціально значущих проблем. Методи: аналіз та узагальнення відомостей наукової літератури, документальних даних; методи теоретичного рівня дослідження. Результати: виявлено суперечності між запитом соціуму до рівня розвитку дитини та постійним погіршенням здоров’я цієї вікової групи. Установлено, що засоби фізичного виховання мають безпосередній вплив на предиктори фізичного здоров’я (масу тіла, стан серцево-судинної системи), когнітивні здібності та розвиток соціальних навичок дитини. Висновки: використання засобів фізичного виховання відповідає кращим стандартам ефективності програм раннього розвитку, дає змогу підвищити рівень рухової активності молодого покоління, забезпечує підґрунтя для активної фізичної рекреації в майбутньому.Документ Особливості проведення регіональних досліджень здоров'я, якості та способу життя шкільної молоді (досвід і перспективи Львівської області)(2014) Павлова, Юлія; Шиян, Олена; Pavlova, Yulia; Shyian, OlenaВажливе значення для оцінювання благополуччя і способу життя має створення комплексних систем збору даних. Мета роботи: розроблення моніторингової системи для аналізу якості та способу життя школярів, що передбачає напрацювання необхідного методологічного підґрунтя, визначення суб’єктів та індикаторів моніторингу і перевірку інструменту моніторингу. Методи дослідження: аналіз і синтез, моделювання, соціологіч ні, математичної статистики. У опитуваннях взяли участь 360 школярів, 100 батьків, 80 директорів та 30 районних методистів. За відповідями респондентів охарактеризовано недоліки в медичному обслуговуванні дітей, основні чинники, від яких залежить формування способу життя. Складовими моніторингової системи визначено учасників навчально-виховного процесу, індикатори (фізичне, психологічне, соціальне і матеріальне благополуччя, життєві компетентності, умови навчально-освітньої діяльності), спеціальні питальники та дії необхідні для реалізації моніторингу. Результати перевірки інструмента моніторингу виявили високий рівень внутрішньої узгодженості (б > 0,70) та високу стабільність вибраних індикаторів (r = 0,73–0,91).