Перегляд за Автор "Pavlova, Yu. O."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення(ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.Документ Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення(ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.Документ Сучасний стан організації фізичної підготовки курсантів закладів вищої освіти органів внутрішніх справ(2021-12-02) Павлова, Ю. О.; Андрес, А. С.; Дух, Т. І.; Крижановський, В. О.; Швець, В. Л.; Pavlova, Yu. O.; Andres, A. S.; Dukh, T. I.; Kryzhanovskyi, V. O.; Shvets, V. L.Метою роботи було узагальнити досвід щодо сучасних методик організації фізичної підготовки правоохоронців та критеріїв оцінки фізичної підготовленості до вступу у поліцію. Результати дослідження. У статті розглянуто актуальні проблеми щодо організації фізичної підготовки курсантів закладів вищої освіти органів внутрішніх справ. Провівши детальний аналіз стану організації фізичної підготовки курсантів ОВС встановлено негативну динаміку фізичної підготовленості курсантів. На старших курсах рівень показників фізичної підготовленості знижується. Вивчено сучасні тенденції удосконалення фізичної підготовки правоохоронців, та необхідні умови для розвитку професійно важливих фізичних якостей правоохоронців. Здійснено порівняльний аналіз українського та зарубіжного досвіду професійного відбору і критеріїв оцінки фізичної підготовленості до правоохоронних органів.Документ Формування якості життя дітей та молоді засобами фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 Освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), відділ аспірантури, рівень освіти: третій(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-26) Павлова, Ю. О.; Pavlova, Yu. O.; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою навчальної дисципліни є формування фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно збереження, зміцнення та поліпшення здоров’я та різних параметрів якості життя різних груп населення шляхом підвищення рівня рухової активності та застосування фізкультурно-оздоровчих програм.Документ Формування якості життя дітей та молоді засобами фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 Освіта, спеціальність: 014 Середня освіта (фізична культура), відділ аспірантури, рівень освіти: третій(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-09) Павлова, Ю. О.; Pavlova, Yu. O.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМетою навчальної дисципліни є формування фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно збереження, зміцнення та поліпшення здоров’я та різних параметрів якості життя різних груп населення шляхом підвищення рівня рухової активності та застосування фізкультурно-оздоровчих програм.Документ Формування якості життя дітей та молоді засобами фізичного виховання : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій (освітньо-науковий) рівень, ступінь вищої освіти - доктор філософії, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-09) Павлова, Ю.О.; Pavlova, Yu. O.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета викладання дисципліни «Формування якості життя дітей та молоді засобами фізичного виховання» – є формування фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно збереження, зміцнення та поліпшення здоров’я та різних параметрів якості життя різних груп населення шляхом підвищення рівня рухової активності та застосування фізкультурно-оздоровчих програм.Документ Формування якості життя дітей та молоді засобами фізичного виховання : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій (освітньо-науковий) рівень, ступінь вищої освіти - доктор філософії, галузь знань - 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність - 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-26) Павлова, Ю. О.; Pavlova, Yu. O.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета викладання дисципліни «Формування якості життя дітей та молоді засобами фізичного виховання» – є формування фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно збереження, зміцнення та поліпшення здоров’я та різних параметрів якості життя різних груп населення шляхом підвищення рівня рухової активності та застосування фізкультурно-оздоровчих програм.