Перегляд за Автор "Pasichnyk, Viktoriia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 86
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Dynamics of the snatch technique cinematic parameters in qualified female weightlifters during different periods of training macrocycle(2019) Tovstonoh, Olexandr; Roztorhui, Mariia; Pityn, Maryan; Pasichnyk, Viktoriia; Melnyk, Valeryi; Zahura, Fedir; Popovych, Olexandr; Товстоног, Олександр; Розторгуй, Марія; Пітин, Мар'ян; Пасічник, Вікторія; Мельник, Валерій; Загура, Федір; Попович, ОлександрThe requirements to modern sports necessitate the study of the dynamics of snatch technique parameters during different macrocycle periods of qualified female weightlifters training. The purpose of the study is to investigate the dynamics of changes of the snatch informative kinematic parameters in qualified female weightlifters under training conditions during intermediate, preparatory and competitive stages of training macrocycle. It has been found that such kinematic parameters of female weightlifters movements as the maximum lift height (Нmax), the lift height at maximum speed (Н at Vmax) and the clean height in squat (Hclean) are undoubtedly changing in qualified female weightlifters of different groups of weight categories during intermediate, preparatory and competitive stages of training macrocycle. The identified changes in the snatch technique kinematic parameters of female weightlifters during different stages of macrocycle training enable it to monitor the technique proficiency level and to verify the appropriateness of the selected means of qualified female weightlifters training for annual major and qualifying competitions.Документ Models of professional golf competitions at various stages of its development(2024) Хіменес, Христина; Пітин, Мар'ян; Пасічник, Вікторія; Khimenes, Khrystyna; Pityn, Marian; Pasichnyk, ViktoriiaThe goal is to substantiate the models of competitions in professional golf for different historical periods of the formation and development of the sport. Мета – обґрунтувати моделі змагань у професійному гольфі для різних історичних періодів становлення та розвитку виду спорту.Документ Аналіз показників гемодинаміки дітей 5 - 6 років із вадами психофізичного розвитку(2018) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Яцковський, Володимир; Yatskovskyi, VolodymyrМета дослідження – визначити окремі показники функціонування серцево-судинної системи дітей 5–6 років з вадами психофізичного розвитку.Документ Аналіз показників гемодинаміки дітей 5 - 6 років із вадами психофізичного розвитку(2018) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Яцковський, Володимир; Yatskovskyi, VolodymyrМета дослідження – визначити окремі показники функціонування серцево-судинної системи дітей 5–6 років з вадами психофізичного розвиткуДокумент Вплив програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор на психоемоційний стан дітей 3-4 років(2022) Пасічник, Вікторія; Мельник, Валерій; Березовський, М.; Pasichnyk, Viktoriia; Melnyk, Valerii; Berezovskyi, M.Мета дослідження: визначити вплив фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор на психоемоційний стан дітей 3-4 років. The influence of the program of physical education and health classes using folk games on the psycho-emotional state of children 3-4 years of ageДокумент Вікові особливості поведінкових характеристик дітей дошкільного віку(2018) Пасічник, Вікторія; Пітин, Мар'ян; Бубела, Олег; Pasichnyk, Viktoriia; Pityn, Marian; Bubela, OlehФормування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я молодого покоління, убезпечення його життєдіяльності – одне з основних завдань держави. Передусім, воно актуалізується у дошкільному віці, коли відбувається створення базових компонентів формування особистості дитини. Наявна система дошкільної освіти в Україні потребує якісного реформування в контексті переходу до диференціації навчання. За таких обставин значно підвищується роль фізичного виховання у системі дошкільної освіти, потенціал якого не лише у впливі на рухову сферу, а й на духовну, особистісну та соціальну. При цьому необхідний диференційований підхід, який враховує вік, стан здоров`я, фізичної підготовленості, а також типологічні особливості нервової системи дітей дошкільного віку. Мета дослідження: визначити вікові особливості дітей дошкільного віку за поведінковими характеристиками. Матеріал і методи: дослідження проводилося на базі дошкільних навчальних закладів м. Львова та Львівської області у 2017 році. Усього у дослідженні взяли участь 1188 дітей дошкільного віку, серед них 418 дітей (216 хлопчиків, 202 дівчаток) молодшого дошкільного віку (3–4 роки), 350 – (180 хлопчиків, 170 дівчаток) середнього дошкільного віку (4–5 років) та 420 – (211 хлопчиків, 209 дівчаток) старшого дошкільного віку (5–6 років) та 78 вихователів-педагогів. У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел); педагогічні (констатувальний експеримент); анкетування, математичної статистики. Зазначено, що в процесі фізичного виховання педагогам необхідно дотримуватися диференційованого підходу, який враховує типологічні особливості нервової системи дітей 3–6 років. Встановлено, що серед дітей дошкільного віку траплялися усі типи нервової системи з тенденцією до переважання дітей з врівноваженою нервовою системою. Співвідношення кількості дітей 3–6 років із різними типами нервової системи була майже однаковою в усіх вікових підгрупах дівчаток і хлопчиків.Документ Дартс : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Фізичне виховання (рекреаційні ігри)" для студентів IIІ курсу спеціальності 227 "Фізична терапія та ерготерапія"(2019-10-09) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Дартс : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Рекреаційні ігри" для студентів IIІ курсу факультету педагогічної освіти спеціальності 014.11 Середня освіта (фізична культура)(2019-10-09) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Ефективність програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор в процесі фізичного виховання дітей 3-4 років(2024) Пасічник, Вікторія; Сороколіт, Наталія; Каратник, Іван; Pasichnyk, Viktoriia; Sorokolit, Nataliia; Karatnyk, IvanОдним із напрямів фізичного виховання та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку є використання різних форм і засобів ігрової діяльності. One of the areas of physical education and harmonious development of preschool children is the use of various forms and means of game activity.Документ Ефективність програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням інноваційних ігор у фізичному вихованні дітей 4-5 років(2023-10-03) Пасічник, Вікторія; Пітин, Мар’ян; Свістельник, Ірина; Ковальчук, Лідія; Цап, Ірина; Задорожна, Ольга; Pasichnyk, Viktoriia; Pityn, Marian; Svistelnyk, Iryna; Kovalchuk, Lidiia; Tsap, Iryna; Zadorozhna, OlhaМета: визначити ефективність програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням засобів інноваційних ігор у фізичному вихованні дітей 4-5 років. Purpose: to determine the effectiveness of the program of physical education and health classes using the means of innovative games in the physical education of children 4-5 years old.Документ Комплексний розвиток здібностей дітей старшого дошкільного віку з використанням інтегрально-розвивальних м’ячів(2023-09-08) Приступа, Євген; Пасічник, Вікторія; Вовканич, Андрій; Prystupa, Yevhen; Pasichnyk, Viktoriia; Vovkanych, AndriiМетою дослідження було обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності впливу програми фізичного виховання «Розумний м’яч» із використанням інтегрально-розвивальних м’ячів на комплексний розвиток фізичних і розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку. The aim of our study was justification and experimental verification of efficiency of physical education program “Smart ball” with use of integral-developmental balls upon the complex development of physical and mental abilities of senior preschool age children.Документ Корфбол : лекція № 4 з навчальної дисципліни "Рекреаційні ігри" для студентів IIІ курсу факультету педагогічної освіти(2019-10-09) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Методичні прийоми формування ключової компетентності "Підприємливість і фінансова грамотність" у фізичному вихованні школярів(2024) Сороколіт, Наталія; Пасічник, Вікторія; Римар, Ольга; Ханікіянц, Олена; Соловей, Алла; Маланчук, Галина; Sorokolit, Nataliia; Pasichnyk, Viktoriia; Rymar, Olha; Khanikiiants, Olena; Solovei, Alla; Malanchuk, HalynaМета –укласти педагогічні ситуації, методичні підходи та прийоми для розвиту підприємливості та фінансової грамотності учнів упродовж уроків фізичної культури. The goal is to arrange pedagogical situations, methodical approaches and methods for developing entrepreneurship and financial literacy of students during physical education lessons.Документ Особливості психофізичного стану дітей дошкільного віку з особливими потребами(2019) Пасічник, Вікторія; Пітин, Мар'ян; Тодорова, Валентина; Пасічна, Тетяна; Pasichnyk, Viktoriia; Pityn, Marian; Todorova, Valentyna; Pasichna, TetianaМета: визначити особливості психофізичного стану дітей дошкільного віку з особливими потребами.Документ Особливості тактичних дій жіночих команд високої кваліфікації у пляжному гандболі на завершальному етапі атаки(2024-03-28) Мельник, Валерій; Пасічник, Вікторія; Кудріна, Ніна; Melnyk, Valerii; Pasichnyk, Viktoriia; Kudrina, NinaМета дослідження полягає у визначенні показників реалізації тактичних дій на завершальному етапі атаки жіночих команд високої кваліфікації у пляжному гандболі. Завдання дослідження. The purpose of the study is to determine the indicators of the implementation of tactical actions at the final stage of the attack of highly qualified women's teams in beach handball. Objectives of the study.Документ Особливості фізичного стану дітей дошкільного віку з відхиленнями у психофізичному розвиткові(2017) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, ViktoriiaЗдоров’я нації визначається насамперед здоров’ям дітей, яке є найбільш важливим ресурсом будь-якого суспільства. В Україні велику увагу приділяють проблемам навчання й виховання дітей з особливими потребами. Мета - визначити показники фізичного стану дітей дошкільного віку з відхиленнями у психофізичному розвиткові. Матеріал: у дослідженні брали участь 54 дитини 5 - 6 років (25 дівчаток, 29 хлопчиків), які потребують корекції психофізичного розвитку, серед них 9 - із порушеннями опорно-рухового апарату, у яких візуально не спостерігалося рухової недостатності (грубого порушення ходьби, бігу, стрибків), 15 - із порушеннями розвитку мовлення, 16 - із затримкою психічного розвитку, 5 - із синдромом Дауна, 9 - із розладами аутистичного спектра. У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел), педагогічні (констатувальний експеримент), медико-біологічні. Отримані дані вказують на середній рівень фізичного розвитку та здебільшого на нижчий за середній рівень функціонального стану обстежуваного контингенту дітей. Рівень фізичного стану дітей з порушеннями психофізичного розвитку вимагає диференційованого підходу в процесі фізичного виховання в умовах інклюзивної освіти.Документ Оцінка рівня фізичної підготовленості дітей дошкільного віку(2017) Пасічник, В.; Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, ViktoriiaУ роботі здійснена оцінка рівня фізичної підготовленості дітей дошкільного віку. Усього у дослідженні взяли участь 1188 дітей дошкільного віку, серед них 418 дітей (216 хлопчиків, 202 дівчаток) 4-ий рік життя (3–4 роки), 350 – (180 хлопчиків, 170 дівчаток) 5-ий рік життя (4–5 років) та 420 – (211 хлопчиків, 209 дівчаток) 6-ий рік життя (5–6 років). Встановлено, що обстежувана вибірка дітей характеризується поступовим поліпшенням із віком за всіма показниками фізичної підготовленості. Отримані результати свідчать про інтенсивний і гетерохронний розвиток рухових якостей дітей в процесі онтогенезу. Загальний стан фізичної підготовленості більшості обстежених дітей свідчить про її задовільний рівень і відповідає віковій нормі.Документ Оцінка фізичного і розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку(2012) Пасічник, Вікторія; Сосновський, Д.; Pasichnyk, Viktoriia; Sosnovskyi, D.Проведена оцінка фізичного і розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку. В дослідженні взяли участь 90 дітей 5-ого року життя, серед них 55 хлопчиків і 35 дівчат. Встановлено, що у обстежуваних дітей показник індексу фізичного розвитку відповідає рівню – вище середнього. Зазначено, що показники функціонального стану дітей старшого дошкільного віку відповідають віковій нормі. Виявлено, що при визначенні фізичної працездатності у хлопчиків встановлено добрий рівень, і задовільний у дівчат. Показано, що результати фізичної підготовленості хлопчиків є дещо вищими за результати дівчат. З’ясовано, що при діагностиці рівня розумового розвитку дітей 5-ого року життя середній показник продуктивності і стійкості уваги, зорової і слухової пам’яті, наочнообразного і наочно-дійового мислення, мовлення і сприйняття відповідають середньому рівню, а таких пізнавальних процесів як переключення і розподілу уваги, уяви – низькому рівнюДокумент Пляжний гандбол : лекція № 5 з навчальної дисципліни "Рекреаційні ігри" для студентів IIІ курсу факультету педагогічної освіти(2019-10-09) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Кафедра спортивних та рекреаційних ігорДокумент Рекреаційні ігри(ЛДУФК, 2018) Пасічник, Вікторія; Pasichnyk, Viktoriia; Мельник, Валерій; Melnyk, ValeriiНавчальний посібник підготовано на основі узагальнення теоретичного й практичного матеріалу. У посібнику представлено матеріал про деякі рекреаційні ігри, які можуть активно використовуватися в сучасній рекреаційно - оздоровчій практиці різних верств населення. Висвітлено особливості використання рекреаційних ігор в оздоровчому тренуванні та рекреаційній діяльності. Для студентів, викладачів, тренерів і фахівців у галузі фізичної культури та спорту.