Перегляд за Автор "Palatnyi, A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості використання засобів відновлення та стимулювання працездатності у фехтуванні(2018) Задорожна, Ольга; Хіменес, Христина; Палатний, А.; Zadorozhna, Olha; Khimines, Khrystyna; Palatnyi, A.У статті розглянуто різновиди засобів та методів відновлення та стимулювання працездатності спортсменів-фехтувальників. Встановлено, що у системі підготовки спортсменів у фехтуванні існує дефіцит науково обґрунтованих підходів до вибору спеціалізованих засобів, спрямованих на відновлення та стимуляцію спеціальної працездатності у межах річного макроциклу. Виявлено, що інформація щодо використання засобів відновлення та стимулювання працездатності спортсменів, представлена у нормативно-правових документах з підготовки у фехтуванні, є фрагментарною та вступає у протиріччя із загальною теорією підготовки спортсменів.Документ Перспективи наукового обґрунтування формування мотивації спортсменів до занять фехтуванням на етапі початкової підготовки(2019) Грищенко, Т.; Окопний, Андрій; Семеряк, Зоряна; Палатний, А.; Hryshchenko, T.; Okopnyi, Andrii; Semeriak, Zoriana; Palatnyi, A.У статті узагальнено наукову інформацію з питань мотивації у спорті та наукові перспективи її формування у спортсменів на етапі початкової підготовки у фехтуванні. Результати. Згідно Програми ДЮСШ з фехтування (2014р.) варто змінити вікові межі етапів багаторічної підготовки. Основною структурною та змістовною відмінністю є рекомендований початок занять уже з 6-9 років. На підставі проведеного пошуку наукової та методичної інформації встановлено таке. Мотивації досягнення успіху і уникнення невдач є важливими і відносно незалежними видами людської мотивації, вони багато в чому визначають спрямованість особистості і поведінку людини. Діагностика мотивації спортивної діяльності є актуальним напрямком практичної роботи спортивного психолога. Проведені узагальнення дають підстави стверджувати, що наукові дослідження щодо формування мотиваційного компоненту спортсменів на початковому етапі у багаторічній підготовці у спортивних єдиноборствах та зокрема фехтуванні відсутні. Це вказує на потребу розв’язання самостійного актуального наукового завдання галузі фізичної культури та спорту пов’язаного з обґрунтуванням програми формування мотивації дітей до занять спортом на етапі початкової підготовки у фехтуванні.Документ Ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою(2018) Ільницький, Іван; Окопний, Андрій; Палатний, А.; Ilnytskyi, Ivan; Okopnyi, Andrii; Palatnyi, A.У статті з’ясовано ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях з посиленою військовофізичною підготовкою. Результати. Учні характеризують свій стан здоров’я як середній та добрий (33,96 та 62,26% респондента), визначаються спрямованість занять як різнобічний розвиток (52,83%), вказують на потребу додаткових самостійних занять (92,45%), потребують занять 3-4 рази на тиждень або щодня (50,94% та 49,06% респондента відповідно). Найбільший вплив на мотивацію учнів до занять фізичною культурою мають друзі (50,94%); найбільш популярними видами рухової діяльності є спортивні єдиноборства (73,58% респондента відповідно). Переконані в наявному позитивному впливові занять з боксу на фізичну підготовленість (73,58%), серед основних переваг занять боксом визначають появу впевненості в собі (81,13%), нових силових характеристик (62,26%) та прикладних навичок (56,60%), впевнені у продовжені занять боксом у подальшій професійній та побутовій діяльності (69,81% респондента відповідно).