Перегляд за Автор "Ostrovskyi, Marian"
Зараз показуємо 1 - 20 з 73
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Experimental results of the psychophysical endurance development of military professionals(2021-05-05) Кostiv, Serhii; Oderov, Artur; Klymovych, Volodymyr; Agypov, Vasyly; Romanchuk, Serhii; Matveiko, Oksana; Baidala, Vasyl; Lesko, Orest; Ostrovskyi, Marian; Kuprinenko, Olha; Oleh, Oleh; Костів, Сергій; Одеров, Артур; Климович, Володимир; Агипов, Василь; Романчук, Сергій; Матвейко, Оксана; Байдала, Василь; Лесько, Орест; Островський, Мар'ян; Купрієнко, Ольга; Сидорко, ОлегThe article deals with the results of experimental study of the development of psychophysical endurance in future professionals of military administration (PMA) at the stage of operational-tactical training. We present the statistical results of the statement and formative experiments for each component – value and motivation, cognitive, emotion-and-will, profession-and-activity and subjective components, received in the result of diagnosing their psychophysical endurance development. (Rudenko V., 2012).There is given the hypothesis of the research, aimed to revealing the statistically important differences in the results of experimental research. We have shown the experimental data concerning the levels (low, average, sufficient, high) of their psychophysical endurance development. There are characterized assessment criteria and factors of psychophysical endurance development in future PMA and the block of methods for incoming and outgoing diagnosing of its development. IBM SPSS Statistics 22 software was used for statistical processing of data(OderovA.etal., 2020;Khatsayuk А.В., 2011). The experimental study covered 38 students of operational and tactical level of training, which were divided into experimental (n1 = 19) and control (n2 = 19) groups. Arithmetic mean value of all scales was calculated for each component of psychophysical endurance, and their generalization confirms the positive tendency towards psychophysical endurance development in EG: the high level had increased from 5.26% to 26.32%, the sufficient – from 21.05% to 47.37%, the average – decreased from 47.37% to 15.78% and the low – from 6.32% to 10.53%, respectively. In the result of statistical processing of the received experimental data, the statistical hypothesis of the research (Н1) was confirmed. Thus, the proposed model and methodology for the development of psychophysical endurance of future PVU led to statistically significant changes in the development of psychophysical endurance of future PVU, which, first, can be extended to the whole population; secondly, they depend on the effectiveness of experimental pedagogical measures. The conducted statistical analysis of the results of ascertaining and shaping experiments and their comparison shows the positive dynamics of the development of psychophysical endurance of future military management professionals in EG and confirms the statistical hypothesis of the study (H1). Thus, our proposed pedagogical conditions - the model and method of developing their psychophysical endurance - have led to statistically significant results that can be extended to the whole population. У статті розглядаються результати експериментального дослідження розвитку психофізичної витривалості в Росії майбутні фахівці військової адміністрації (ПВО) на етапі оперативно-тактичної підготовки. Ми представляємо статистичні результати твердження та формувальні експерименти для кожного компонента - цінність та мотивація, когнітивні, емоційно-вольові, професійно-діяльнісні та суб'єктивні компоненти, отримані в результаті діагностування розвитку їхньої психофізичної витривалості. (Руденко В., 2012). Наведено гіпотезу дослідження, спрямоване на виявлення статистично важливих відмінностей у результатах експериментальних досліджень. Ми показали експериментальні дані щодо рівнів (низький, середній, достатній, високий) їх психофізичного розвиток витривалості. Охарактеризовані критерії оцінки та фактори психофізичної витривалості розробка в майбутньому РМА та блок методів вхідної та вихідної діагностики його розвитку. Для статистичної обробки даних було використано програмне забезпечення IBM SPSS Statistics 22 (OderovA.etal., 2020; Хацаюк А.В., 2011). Експериментальним дослідженням було охоплено 38 студентів оперативно-тактичного рівня підготовки, якими були поділяються на експериментальну (n1 = 19) та контрольну (n2 = 19) групи. Середнє арифметичне значення всіх шкал було розраховані для кожного компонента психофізичної витривалості, а їх узагальнення підтверджує позитивне тенденція до розвитку психофізичної витривалості в ЕГ: високий рівень зріс з 5,26% до 26,32%, достатня - з 21,05% до 47,37%, середня - зменшилася з 47,37% до 15,78%, а низька - від 6,32% до 10,53% відповідно. В результаті статистичної обробки отриманих експериментальних даних, підтверджено статистичну гіпотезу дослідження (Н1). Таким чином, запропонована модель та методологія для Розвиток психофізичної витривалості майбутнього ПВУ призвів до статистично значущих змін в Росії розвиток психофізичної витривалості майбутнього ПВУ, яка, по-перше, може бути поширена на все населення; по-друге, вони залежать від ефективності експериментальних педагогічних заходів. Проведена статистична Аналіз результатів встановлення та формування експериментів та їх порівняння показує позитивне динаміка розвитку психофізичної витривалості майбутніх фахівців з військового управління в ЕГ та підтверджує статистичну гіпотезу дослідження (H1). Таким чином, запропоновані нами педагогічні умови - модель і методи розвитку їхньої психофізичної витривалості - призвели до статистично значущих результатів, які можуть бути поширюється на все населення.Документ Адаптивне плавання : лекція з навчальної дисципліни Фізичне виховання "Теорія і методика плавання" для студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія(2019-04-04) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Багаторічна підготовка плавців : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 017 Фізична культура і спорт (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Багаторічна підготовка плавців : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 014 Середня освіта «Фізична культура» (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Ostrovskyi, Marian; Sydorko, Oleh; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Безпосередня підготовка до головних змагань року : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 017 Фізична культура і спорт (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Визначення місця та ролі навчальної дисципліни "Фізичне виховання" в національній системі освіти(2016) Попрошаєв, Олександр; Мунтян, Віктор; Островський, Мар'ян; Poproshaiev, Oleksandr; Muntian, Viktor; Ostrovskyi, MarianУ зв’язку з інтеграцією вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору, гостро постає питання про місце та роль навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Мета роботи полягає у визначенні місця навчальної дисципліни «Фізичне виховання» в національній системі освіти на основі аналізу чинних нормативно-правових актів. На сучасному етапі, коли відбувається реформування національної системи освіти відповідно до стандартів загальноєвропейського освітнього простору, потрібно зберегти науково-методичну базу та науково-кадровий потенціал кафедр фізичного виховання. Найбільш прийнятною моделлю організації фізичного виховання в перехідний час є поєднання традиційної та секційної форм. Проведення секційних занять повинно враховуватися в основних видах навчальної роботи викладача кафедри фізичного виховання.Документ Витривалість плавця : лекція з навчальної дисципліни "Теорія та методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 014 Середня освіта “Фізична культура» (спеціалізація «плавання»)(2019-03-21) Островський, Мар'ян; Сидорко, Олег; Ostrovskyi, Marian; Sydorko, Oleh; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Витривалість плавця : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 017 Фізична культура і спорт (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Островський, Мар'ян; Сидорко, Олег; Ostrovskyi, Marian; Sydorko, Oleh; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Вплив плавання на підвищення імунітету організму людини : тези лекції для студентів 1-го курсу факультету фізичної терапії та ерготерапії, 3-го курсу факультету післядипломної та заочної освіти з дисципліни «Засоби плавання у фізичній реабілітації» (спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія», «Фізична реабілітація»)(2019-01-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Кафедра водних та неолімпійських видів спорту; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, MarianДокумент Вступ у дисципліну "Теорія і методика плавання" : лекція з навчальної дисципліни Фізичне виховання "Теорія і методика плавання" для студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія(2019-04-04) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Вступ у дисципліну "Теорія і методика плавання" для студентів спеціальності 014 "Середня освіта «Фізична культура»"(2018-12-20) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Відбір та орієнтація плавців в системі багаторічної підготовки : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 014 Середня освіта “Фізична культура» (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Островський, Мар'ян; Сидорко, Олег; Ostrovskyi, Marian; Sydorko, Oleh; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Відбір та орієнтація плавців в системі багаторічної підготовки : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 017 Фізична культура і спорт (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Комплексний контроль у спорті : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 017 Фізична культура і спорт (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Комплексний контроль у спорті : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 014 Середня освіта «Фізична культура» (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Методика оцінювання функціонального стану плавців 13-15 років(2021-04-14) Чаплінський, Микола; Островський, Мар'ян; Островська, Наталія; Сидорко, Олег; Полегойко, Максим; Стефанишин, Наталія; Петрина, Леся; Лапичак, Ігор; Chaplinskyi, Mykola; Ostrovskyi, Marian; Ostrovska, Nataliia; Sydorko, Oleh; Polehoiko, Maksym; Stefanyshyn, Nataliia; Petryna, Lesia; Lapychak, IhorУ процесі побудови тренувального процесу, дозуванні тренувальних навантажень спортсменів будь-якого віку, статі чи кваліфікації тренерів насамперед цікавлять показники, які дають можливість оцінити їх функціональний стан. Аналіз наукової і методичної літератури виявив багато протиріч серед поглядів фахівців стосовно цієї проблеми. Мета дослідження: розробити методику оцінювання функціонального стану плавців за показниками частоти серцевих скорочень (ЧСС). Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення емпіричних джерел, пульсометрія, хронометрія та методи математичної статистики. Організація дослідження. У дослідженні брали участь плавці віком 13, 14, 15 років (по 30 хлопців та дівчат кожного віку). У процесі проведення наукового дослідження визначено залежність величини ЧСС від швидкості плавання кролем на грудях на різних дистанціях, а також запропоновано методику та шкалу оцінювання функціонального стану плавців за показниками ЧСС. Найбільший коефіцієнт кореляції зафіксовано у хлопців віком 15 років на дистанції 50 м (r= –0,78). Найменший – у хлопців віком 15 років на дистанції 400 м (r= –0,64). У дівчат аналогічно найбільший та найменший коефіцієнт кореляції були зафіксовані у 15-річних спортсменок. Найбільший r= –0,79 – на дистанції 50м, найменший r= –0,64 – на дистанції 400 м. Суть методики полягає в тому, що, порівнюючи величини ЧСС, зафіксовані у спортсмена після пропливання певної дистанції з розрахунковими, тобто належними величинами ЧСС, можна зробити певні висновки щодо динаміки змін функціонального стану спортсмена під час тренувального процесу. Це дасть змогу тренерові вносити відповідні корективи щодо інтенсивності та обсягу тренувальних навантажень, а також добирати відповідні методи та засоби тренувань.Документ Методика оцінювання функціонального стану плавців 13-15 років(2021-04-09) Чаплінський, Микола; Островський, Мар'ян; Островська, Наталія; Сидорко, Олег; Полегойко, Максим; Стефанишин, Наталія; Петрина, Леся; Лапичак, Ігор; Chaplinskyi, Mykola; Ostrovskyi, Marian; Ostrovska, Nataliia; Sydorko, Oleh; Polehoiko, Maksym; Stefanyshyn, Nataliia; Petryna, Lesia; Lapychak, IhorУ процесі побудови тренувального процесу, дозуванні тренувальних навантажень спортсменів будь-якого віку, статі чи кваліфікації тренерів насамперед цікавлять показники, які дають можливість оцінити їх функціональний стан. Аналіз наукової і методичної літератури виявив багато протиріч серед поглядів фахівців стосовно цієї проблеми. Мета дослідження: розробити методику оцінювання функціонального стану плавців за показниками частоти серцевих скорочень (ЧСС). Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення емпіричних джерел, пульсометрія, хронометрія та методи математичної статистики. Організація дослідження. У дослідженні брали участь плавці віком 13, 14, 15 років (по 30 хлопців та дівчат кожного віку). У процесі проведення наукового дослідження визначено залежність величини ЧСС від швидкості плавання кролем на грудях на різних дистанціях, а також запропоновано методику та шкалу оцінювання функціонального стану плавців за показниками ЧСС. Найбільший коефіцієнт кореляції зафіксовано у хлопців віком 15 років на дистанції 50 м (r= –0,78). Найменший – у хлопців віком 15 років на дистанції 400 м (r= –0,64). У дівчат аналогічно найбільший та найменший коефіцієнт кореляції були зафіксовані у 15-річних спортсменок. Найбільший r= –0,79 – на дистанції 50м, найменший r= –0,64 – на дистанції 400 м. Суть методики полягає в тому, що, порівнюючи величини ЧСС, зафіксовані у спортсмена після пропливання певної дистанції з розрахунковими, тобто належними величинами ЧСС, можна зробити певні висновки щодо динаміки змін функціонального стану спортсмена під час тренувального процесу. Це дасть змогу тренерові вносити відповідні корективи щодо інтенсивності та обсягу тренувальних навантажень, а також добирати відповідні методи та засоби тренувань.Документ Методика побудови окремих тренувальних занять : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 017 Фізична культура і спорт (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Сидорко, Олег; Островський, Мар'ян; Sydorko, Oleh; Ostrovskyi, Marian; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Методика побудови окремих тренувальних занять : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів спеціальності 014 Середня освіта «Фізична культура» (спеціалізація «плавання»)(2019-03-22) Островський, Мар'ян; Сидорко, Олег; Ostrovskyi, Marian; Sydorko, Oleh; Кафедра водних та неолімпійських видів спортуДокумент Методика розвитку рухливості променевого суглоба у юних ватерполістів(2021-06-08) Полегойко, Максим; Чаплінський, Михайло; Островський, Мар'ян; Сидорко, Олег; Polehoiko, Maksym; Chaplinskyi, Mykhailo; Ostrovskyi, Marian; Sydorko, OlehМета та організація дослідження – розробити методику розвитку рухливості у променевому суглобі ватерполістів віком 13–15 років. У дослідженні взяв участь 31 ватерполіст першого спортивного розряду віком 13–15 років.