Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ostapova, Olena"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    До проблеми організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання
    (2013) Остапова, Олена; Левків, Володимир; Гринів, Олег; Ostapova, Olena; Levkiv, Volodymyr; Hryniv, Oleh
    Інтенсифікація виробництва та зміна функціональних обов’язків фахівців посилюють вимоги до якості підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Мета дослідження: визначити пріоритети в організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання. Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, теоретичні методи пізнання. Виявлено пріоритетність індивідуально-особистісного підходу в організації фізичного виховання студентів, формування у них професійно важливих умінь та навичок, розвитку професійно важливих фізичних, психічних і вольових якостей.
  • Документ
    Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності
    (2016) Остапова, Олена; Левків, Володимир; Ostapova, Olena; Levkiv, Volodumur
    Сучасні тенденції організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах – зменшення кількості аудиторних занять з фізичного виховання, зниження рівня фізичного здоров’я і фізичної підготовленості студентів – вимагають пошуку ефективних шляхів залучення студентів до занять фізичними вправами в позанавчальний час, підвищення в молоді бажання самостійно займатися різними видами рухової активності. Мета дослідження – визначити ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності та чинники, що спонукають їх до занять фізичними вправами. Майже половина опитаних студентів педагогічних спеціальностей проявляє до фізичного виховання великий і досить великий інтерес. Майже дві третини студентів займається фізичними вправами в позанавчальний час, з них третина – кількома видами спорту. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей позитивно ставляться до ігрових і змагальних видів фізкультурно-спортивної діяльності, однак третина студентів не бере участі в спортивних і рухливих іграх, а майже половина студентів – у спортивних змаганнях. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей після участі в різних видах фізкультурно-спортивної діяльності відчуває позитивні емоції. Студентів приваблює можливість відпочити чи виграти нагороду.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок