Перегляд за Автор "Ostapova, Olena"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До проблеми організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання(2013) Остапова, Олена; Левків, Володимир; Гринів, Олег; Ostapova, Olena; Levkiv, Volodymyr; Hryniv, OlehІнтенсифікація виробництва та зміна функціональних обов’язків фахівців посилюють вимоги до якості підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Мета дослідження: визначити пріоритети в організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання. Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, теоретичні методи пізнання. Виявлено пріоритетність індивідуально-особистісного підходу в організації фізичного виховання студентів, формування у них професійно важливих умінь та навичок, розвитку професійно важливих фізичних, психічних і вольових якостей.Документ Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності(2016) Остапова, Олена; Левків, Володимир; Ostapova, Olena; Levkiv, VolodumurСучасні тенденції організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах – зменшення кількості аудиторних занять з фізичного виховання, зниження рівня фізичного здоров’я і фізичної підготовленості студентів – вимагають пошуку ефективних шляхів залучення студентів до занять фізичними вправами в позанавчальний час, підвищення в молоді бажання самостійно займатися різними видами рухової активності. Мета дослідження – визначити ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності та чинники, що спонукають їх до занять фізичними вправами. Майже половина опитаних студентів педагогічних спеціальностей проявляє до фізичного виховання великий і досить великий інтерес. Майже дві третини студентів займається фізичними вправами в позанавчальний час, з них третина – кількома видами спорту. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей позитивно ставляться до ігрових і змагальних видів фізкультурно-спортивної діяльності, однак третина студентів не бере участі в спортивних і рухливих іграх, а майже половина студентів – у спортивних змаганнях. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей після участі в різних видах фізкультурно-спортивної діяльності відчуває позитивні емоції. Студентів приваблює можливість відпочити чи виграти нагороду.