Перегляд за Автор "Novokshonov, Ivan"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The influence of boxing exercises on the cognitive processes and speed of sensorimotor reactions of 15-17 years old boys(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021-05-29) Solovey, Alla; Vovkanych, Lyubomyr; Sorokolit, Nataliya; Rymar, Оlga; Yaroshyk, Marta; Novokshonov, Ivan; Соловей, Алла; Вовканич, Любомир; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Ярошик, Марта; Новокшонов, ІванThe article is dedicated to studying of the influence of boxing trainings on thinking processes of the process of physical education and speed of sensorimotor of 15-17 years old boys. The goal of the research is optimization process of the physical education and improvement of the cognitive processes of 15-17 years old boys. The methods of the research are methodological literature analysis, psychophysiological reaction testing, applying computer complex, pedagogical experiment and mathematical statistics methods. It was proved that boxers have better ability to fast reacting (t=2.513 with p<0.05), higher indicators of functional level of central nervous system (t=3.165 with p<0.05), stability of reaction (t=2.248 with p<0.05), better indicators of average reaction time with sound and visual interferences (t=3.104 with p<0.05), better indicators of attention capacity (t=2.317) with p<0.05). Attention diversification (t=2.793 with p<0.05), that prove positive impact of boxing exercises on the thinking processes. There was implemented author program, applying no-contact special boxing exercises. There were 30 students, 15-17 years old, in the experiment. The indicators of the average time of the reaction (Wilcoxon criteria T.emp.=144 with p<0.05) and stability of reaction (Wilcoxon criteria T.emp.=133 with p<0.05) become better after the experiment. Other indicators like indicators of average reaction time with sound and visual interferences (Wilcoxon criteriaT.emp.=112 with p<0.05), indicators of attention capacity (Wilcoxon criteriaT.emp.=61.5 with p<0.05) and indicators of attention diversification (Wilcoxon criteriaT.emp.=7 with p<0.05) become better as well. The conclusions are: the results of the research prove the effectiveness of the experimental program. Стаття присвячена вивченню впливу занять боксом на розумові процеси процесу фізичного виховання та швидкість сенсомоторики юнаків 15-17 років. Метою дослідження є оптимізація процесу фізичного виховання та вдосконалення пізнавальних процесів юнаків 15-17 років. Методами дослідження є аналіз методичної літератури, тестування психофізіологічних реакцій, застосування комп'ютерний комплекс, методи педагогічного експерименту та математичної статистики. Доведено, що боксери мають кращу здатність до швидкої реакції (t=2,513 при p<0,05), вищі показники функціонального рівня центральної нервової системи (t=3,165 при p<0,05), стійкість реакції (t=2,248 при p< 0,05), кращі показники середнього часу реакції на звукові та візуальні перешкоди (t=3,104 при p<0,05), кращі показники здатності уваги (t=2,317) з р<0,05). Диверсифікація уваги (t=2,793 при р<0,05), що свідчить про позитивний вплив вправ боксу на процеси мислення. Реалізовано авторську програму із застосуванням безконтактних спеціальних вправ з боксу. В експерименті брали участь 30 студентів 15-17 років. Показники середнього часу реакції (критерії Вілкоксона T.emp.=144 при p<0,05) та стабільності реакції (критерії Wilcoxon T.emp.=133 при p<0,05) після експерименту покращуються. Інші показники, такі як показники середнього часу реакції на звукові та візуальні перешкоди (критерії Вілкоксона T.emp.=112 з p<0,05), показники здатності уваги (критерії Wilcoxon T.emp.=61,5 з p<0,05) та показники диверсифікації уваги ( Критерії Wilcoxon T.emp.=7 з p<0,05) також покращилися. Висновки такі: результати досліджень підтверджують ефективність експериментальної програми.Документ The Influence of Boxing Exercises on the Cognitive Processes and Speed of Sensorimotor Reactions of 15-17 Years Old Boys(2021-05-28) Solovey, Alla; Vovkanych, Lyubomyr; Sorokolit, Nataliya; Rymar, Olga; Yaroshyk, Marta; Novokshonov, Ivan; Соловей, Алла; Вовканич, Любомир; Сороколіт, Наталія; Римар, Ольга; Ярошик, Марта; Новокшонов, ІванАнотація. Стаття присвячена вивченню впливу тренувань з боксу на мислення процеси процесу фізичного виховання та швидкість сенсомоторики 15-17 років хлопчики. Метою дослідження є оптимізація процесу фізичного виховання та поліпшення пізнавальних процесів хлопців 15-17 років. Методи дослідження аналіз методологічної літератури, тестування психофізіологічних реакцій, застосування комп’ютерний комплекс, педагогічний експеримент та методи математичної статистики. Це було довів, що боксери мають кращу здатність швидко реагувати (t = 2,513 при p <0,05), вищу показники функціонального рівня центральної нервової системи (t = 3,165 при p <0,05), стабільність реакція (t = 2,248 при p <0,05), кращі показники середнього часу реакції зі звуком і зорові перешкоди (t = 3,104 з p <0,05), кращі показники здатності уваги (t = 2,317) з р <0,05). Диверсифікація уваги (t = 2,793 при p <0,05), що підтверджує позитивний вплив боксерські вправи на процеси мислення. Була реалізована авторська програма, яка подала заявку безконтактні спеціальні вправи з боксу. У місті навчалось 30 студентів віком 15-17 років експеримент. Показники середнього часу реакції (критерії Вількоксона T.emp. = 144 з р <0,05) і стабільність реакції (критерії Вількоксона T.emp. = 133 з р <0,05) стають краще після експерименту. Інші показники, такі як показники середнього часу реакції з звукові та зорові перешкоди (критерії Вількоксона T.emp. = 112 з р <0,05), показники здатність до уваги (критерії Вількоксона T.emp. = 61,5 з р <0,05) та показники уваги диверсифікація (критерії Вількоксона T.emp. = 7 з р <0,05) також покращується.Документ Вплив засобів боксу на розвиток координаційних здібностей учнів старшого шкільного віку(ЛДУФК, 2019-12-23) Новокшонов, Іван; Соловей, Алла; Novokshonov, Ivan; Solovei, AnnaМетою дослідження є підвищення рівня розвитку координаційних здібностей старшокласників.Документ Вплив засобів боксу на розвиток координаційних здібностей учнів старшого шкільного віку(ЛДУФК, 2019-12-23) Новокшонов, Іван; Соловей, Алла; Novokshonov, Ivan; Solovei, AnnaМетою дослідження є підвищення рівня розвитку координаційних здібностей старшокласників.Документ Удосконалення координаційних здібностей учнів старших класів засобами боксу(2019) Новокшонов, Іван; Соловей, Алла; Ярошик, Марта; Римар, Ольга; Novokshonov, Ivan; Solovei, Alla; Yaroshyk, Marta; Rymar, OlhaДокумент Швидкість сенсомоторних реакцій та когнітивних процесів боксерів 15–17 років(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-19) Новокшонов, Іван; Novokshonov, IvanМета роботи – визначити особливості впливу занять боксом на когнітивні процеси та швидкість сенсомоторних реакцій.