Перегляд за Автор "Noskova, Margaryta"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The impact of distance education on the mental health of applicants for education: the role of digital psychological support(2024) Noskova, Margaryta; Svistelnyk, Iryna; Kovtun, Iryna; Zhyglo, Oksana; Venhrin, Marta; Свістельник, ІринаPoor mental health among university students remains a pressing public health issue. The conditions of distance learning causes even more challenges for students’ mental health and wellbeing. Over the past few years, digital health interventions have been developed and considered promising in increasing psychological wellbeing among university students. The study attempts to systematize and analyze the existent experience of creating digital psychological support services for university students, including virtual clinics, peer platforms, etc. It is concluded that combining peer engagement and involvement of students in platforms development is the optimal and highly necessary element to be added to the landscape of digital psychological support services for students in distance education. Погане психічне здоров’я студентів університетів залишається гострою проблемою охорони здоров’я. Умови дистанційного навчання спричиняють ще більше проблем для психічного здоров’я та благополуччя студентів. Протягом останніх кількох років було розроблено цифрове втручання у здоров’я, яке вважається перспективним для підвищення психологічного благополуччя студентів університетів. У дослідженні зроблено спробу систематизувати та проаналізувати наявний досвід створення цифрових сервісів психологічної підтримки студентів університету, включаючи віртуальні клініки, платформи однолітків тощо. Зроблено висновок, що поєднання взаємодії з однолітками та залучення студентів до розробки платформ є оптимальним і вкрай необхідним елементом буде додано до ландшафту цифрових служб психологічної підтримки для студентів у дистанційній освіті.Документ The Use of Modern Digital Technologies for the Development of the Educational Environment in the System for Ensuring the Sustainable Development of the Region(2022-12-30) Alieksieienko, Tetiana; Kryshtanovych, Svitlana; Noskova, Margaryta; Burdun, Viktor; Semenenko, Anzhelika; Алєксєєнко, Тетяна; Криштанович, Світлана; Носкова, Маргарита; Бурдун, Віктор; Семененко, АнжелікаThe main purpose of the article is to determine the features of the use of modern digital technologies for the development of the educational environment in the system for ensuring the sustainable development of the region. As a result of the study, the main stages in the process of activating and intensifying the use of modern digital technologies for the development of the educational environment in the system for ensuring the sustainable development of the region were systematized and formed. To achieve the goals set in the research system, both general theoretical methods and specific modeling methods, such as the schematic modeling method, were used. This method made it possible to visually depict the algorithm for achieving the ultimate goal of the study. The study has its limitations; in the course of the study, the process of ensuring the sustainable development of the region was studied only in the context of the development of the educational environment and its digitalization and modernization. Given that sustainable development is a complex concept and includes many elements, the authors plan to study this topic in further research. Основною метою статті є визначення особливостей використання сучасної цифрової техніки технологій розвитку освітнього середовища в системі забезпеч сталий розвиток регіону. У результаті дослідження визначено основні етапи в процес активізації та інтенсифікації використання сучасних цифрових технологій для в розвитку освітнього середовища в системі забезпечення сталого розвитку регіону були систематизовані та сформовані. Для досягнення поставлених цілей в система дослідження, як загальні теоретичні методи, так і специфічні методи моделювання, такі як використано метод схематичного моделювання. Цей метод дав змогу наочно зобразити в алгоритм досягнення кінцевої мети дослідження. Дослідження має свої обмеження; в хід дослідження, процес забезпечення сталого розвитку регіону був досліджується лише в контексті розвитку освітнього середовища та його цифровізація та модернізація. Зважаючи на те, що сталий розвиток є комплексним поняттям і включає багато елементів, автори планують вивчити цю тему в подальших дослідженнях.