Перегляд за Автор "Nalyvayko, Natalia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Adaptation of the academic motivation scale for future professionals in physical education and sports(Adaptation of the academic motivation scale for future professionals in physical education and sports / Pavlova I., Bodnar I., Shvets V., Petrytsa P., Nalyvayko N. // Cypriot Journal of Educational Science. - 2022. - Vol.17, is. 4. - P. 1009-1023. (Scopus), 2022) Pavlova, Iuliia; Bodnar, Ivanna; Shvets, Vadym; Petrytsa, Petro; Nalyvayko, Natalia; Павлова, Юлія; Боднар, Іванна; Швець, Вадим; Петрина, Петро; Навилайко, НаталіяThe purpose of the research was to adapt the Academic Motivation Scale in the context of investigating students’ motivation to study physical education and sports, including the assessment of psychometric properties and experimental validation of the model tool. In this study, a combination of quantitative and qualitative research methods was used. After comparison with alternatively possible models, the seven-factor model showed the highest correspondence. The test–retest factors were above 0.7 for all subscales, indicating high reliability of the questionnaire. The analysis of the participants’ results revealed that the highest indicators were for extrinsic and identified regulation and internal motivation related to knowledge acquisition. The obtained version of the Academic Motivation Scale is a valid instrument and has acceptable psychometric properties and can be used to study the learning motivation of university students, in particular future specialists in physical education and sports.Метою дослідження було адаптувати шкалу академічної мотивації в контексті дослідження мотивації студентів. вивчати фізичне виховання та спорт, включаючи оцінку психометричних властивостей та експериментальну перевірку модельний інструмент. У цьому дослідженні було використано поєднання кількісних і якісних методів дослідження. Після порівняння з альтернативно можливими моделями найбільшу відповідність показала семифакторна модель. Тест-повторні фактори були вище 0,7 для всіх підшкал, що свідчить про високу надійність опитувальника. Аналіз результатів учасників виявив що найвищі показники були для зовнішньої та визначеної регуляції та внутрішньої мотивації, пов’язаної зі знаннями придбання. Отримана версія шкали академічної мотивації є дійсним інструментом і має прийнятну психометрику властивостей і може бути використаний для вивчення навчальної мотивації студентів ВНЗ, зокрема майбутніх спеціалістів фіз освіти та спорту.Документ Well-being and Life Satisfaction of Strength Athletes During War: Role of Individual and Health-Related Determinants(2023) Pavlova, Iuliia; Roztorhui, Mariia; Petrytsa, Petro; Melnyk, Tetiana; Nalyvayko, Natalia; Ohnysty, Andrii; Павлова, Юлія; Розторгуй, МаріяThe research aims to identify the determinants of well-being of youth strength athletes taking into account individual parameters (level of stress, anxiety, depression) and contextual parameters (change of place of residence, change of opportunity to train due to war), differences compared to an older age group. The online study was performed on elite strength athletes (N=172) in Ukraine during Russo-Ukrainian war. In addition to demographic characteristics, the survey included question to sports activity, issues related to hostilities, standardized questionnaires to measure life satisfaction (SWLS), perceived stress level (PSS-10), depression (PHQ-9), anxiety (GAD-7), physical, mental and social functioning (SF-36). Statistical analysis included descriptive statistics, correlation analysis to find association between variables, and building linear regression models. Samples of young and adult athletes that we analyzed did not differ in terms of life satisfaction. Among young athletes there were significantly fewer people with symptoms of stress (67%) and anxiety (25.53%). Three groups of factors that determine the life satisfaction of young Ukrainian athletes can be single out: individual (stress, depression), contextual (change of place of residence or training due to the war), and health-based (general perception of one’s own health and pain sensations). The data highlight the critical importance of mental health monitoring for the overall well-being of athletes. The obtained results can be used to rapidly screen persons in the risk group during a war and further develop individual psychotherapeutic programs to overcome trauma and the consequences of war. Дослідження спрямоване на виявлення детермінант благополуччя молодих силових спортсменів з урахуванням індивідуальних параметрів (рівень стресу, тривоги, депресії) та контекстуальних параметрів (зміна місця проживання, зміна можливості тренуватися через війну), відмінностей порівняно зі старшою віковою групою. Онлайн-дослідження проводилося на елітній силі спортсменів (N=172) в Україні під час російсько-української війни. Крім демографічних характеристик, опитування включало питання до спортивної діяльності, питання, пов'язані з бойовими діями, стандартизовані опитувальники для вимірювання задоволеності життям (SWLS), сприйманий рівень стресу (PSS-10), депресія (PHQ-9), тривога (GAD-7), фізичне, розумове та соціальне функціонування (SF-36). Статистичний аналіз включав описову статистику, кореляційний аналіз для виявлення зв’язку між змінними та побудову моделі лінійної регресії. Проаналізовані нами вибірки юних і дорослих спортсменів не відрізнялися за рівнем задоволеності життям. Серед юних спортсменів значно менше людей із симптомами стресу (67%) та тривоги (25,53%). Три Можна виділити групи факторів, що визначають задоволеність життям юних українських спортсменів: індивідуальні (стрес, депресія), контекстні (зміна місця проживання або навчання через війну) та здоров'я (загальне сприйняття власного здоров’я та больових відчуттів). Дані підкреслюють критичну важливість моніторингу психічного здоров’я для загальне самопочуття спортсменів. Отримані результати можуть бути використані для оперативного скринінгу осіб групи ризику під час війни та надалі розвивати індивідуальні психотерапевтичні програми подолання травми та наслідків війни.