Перегляд за Автор "Muzyka, O."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Кон'юнктура ринків(Видавництво Львівської комерційної академії, 2011) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Музика, О.; Muzyka, O.Навчальний посібник призначений для системного вивчення дисципліни «Кон’юнктура ринків», яка відноситься до блоку професійної та практичної підготовки бакалаврів галузі знань «Економіка та підприємництво» напрямів підготовки 6.030507 «Маркетинг» та 6.030504 «Економіка підприємства».Документ Кон'юнктура ринків : методичні вказівки та вимоги до виконання курсової роботи з дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2010) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Музика, О.; Muzyka, O.Курсова робота є важливим підготовчим етапом для виконання дипломної та магістерської роботи з напряму підготовки «Маркетинг», об’єктивно відображає творчі та аналітичні якості студента. Підготовка і виконання курсової роботи з дисципліни «Кон’юнктура ринків» водночас є однією з важливих та необхідних форм такої діяльності студентів у вищому навчальному закладі IV рівня акредитації, як наукова робота. Беззаперечно, що основна мета наукової роботи якраз і полягає у формуванні у студентів світогляду, активізації пізнавальної діяльності, систематизації, закріпленні та розширенні отриманих знань і вмінь під час вирішення навчальних, наукових та підприємницьких завдань. Курсова робота повинна мати комплексний характер, бути логічно завершеною, відображати творчі аналітичні якості студента, які дають можливість оцінити отримані знання та вміння, їх практичне застосування.Документ Лояльність споживачів як інструмент конкурентної боротьби підприємства(2013) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Музика, О.; Muzyka, O.лояльність сьогодні перетворюється в одну із важливих конкурентних переваг при просуванні товарів і послуг на ринок. Для розробки, впровадження, успішної реалізації програми лояльності, її ефективності і пролонгованості необхідно посилювати суб'єктивні, першою чергою, психологічні чинники, які враховують специфічні переваги і наміри споживача. Здійснюючи оцінку лояльності, важливо виявляти ті чинники діяльності підприємства, які необхідно коригувати для того, щоб більшість клієнтів стали повністю задоволеними. Правильне розуміння прагнень споживачів є стратегічно важливим завданням для успішного розвитку бізнесу.Документ Маркетингові та економіко-математичні підходи до дослідження ринку страхових послуг України(2005) Іванова, Лілія; Музика, О.; Ivanova, Liliia; Muzyka, O.Досліджено сучасний стан страхового ринку України. На підставі результатів маркетингового дослідження формування потреб у страхових послугах та поведінки покупців на ринку страхових послуг розроблено підходи до забезпечення ефективної діяльності страхового ринку. Здійснено економіко-математичне моделювання розвитку ринку страхових послуг.Документ Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг(2006) Музика, О.; Іванова, Лілія; Muzyka, O.; Ivanova, LiliiaНайпопулярніший вид досліджень, який сьогодні застосовується на ринку страхових послуг - соціологічні (маркетингові) опитування населення і/або професійних учасників ринку. Саме результати таких досліджень можна часто зустріти в економічних газетах та журналах України.Документ Моніторинг світового ринку готельних і ресторанних послуг(Магнолія-2006, 2012) Іванова, Лілія; Музика, О.; Ivanova, Liliia; Muzyka, O.У навчальному посібнику розглядаються сутність, завдання та особливості моніторингу світового ринку готельних і ресторанних послуг. Особлива увага відводиться методиці моніторингу світового ринку готельних і ресторанних послуг та його інформаційному забезпечення.Документ Особливості маркетингового дослідження на ринку страхових послуг України(2004) Іванова, Лілія; Музика, О.; Ivanova, Liliia; Muzyka, O.Страхування є одним з найдинамічніших і найрентабельніших секторів економіки. Ринок страхових послуг в Україні розвивається дуже динамічно і має значний потенціал для зростання. У 2003р. українські страхові компанії зібрали страхових платежів на суму 9,13 млрд грн, шо в 2,1 раза більше, ніж позаторік. При цьому страхові компанії виплатили 860 млн грн, або 9,4% зібраних платежів. Важливими залишаються питання втримання досягнутих темпів для створення справді стійкого страхового ринку, який може виконувати зобов'язання перед своїми клієнтами, давати високі гарантії; підвищення іміджу страхового ринку для того, щоб не просити клієнта купити страховий поліс, а він сам бажав би застрахувати своє життя, свій автомобіль, будинок.Документ Поведінка покупців на ринку страхових послуг(2004) Іванова, Лілія; Музика, О.; Ivanova, Liliia; Muzyka, O.Вітчизняний ринок страхових послуг ще не набув статусу впливового соціально-економічного чинника. Його розвиток в Україні стримується багатьма об'єктивними та суб'єктивними причинами, головними серед яких є обмеженість платоспроможного попиту на страхові послуги через низький рівень життя населення, обмеженість корпоративних фінансів, нестійкість податкової системи, недовіра населення до страхових компаній, слабке використання сучасних маркетингових концепцій ведення бізнесу та ін.Документ Ринок страхових послуг: маркетинговий та економіко-математичний аспекти(2004) Музика, О.; Іванова, Лілія; Muzyka, O.; Ivanova, LiliiaПорівняння динаміки частки страхування у ВВП та індексу споживчих настроїв в Україні показує, чітку тенденцію: зі зростанням матеріального становища населення і покрашенням економічної ситуації або іншими словами - споживчих настроїв населення - зростає частка страхування у ВВП України.Документ Світовий ринок товарів та послуг : навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання за галузями знань 0305 "Економіка та підприємництво" та 0302 "Міжнародні відносини"(2010) Іванова, Лілія; Музика, О.; Ivanova, Liliia; Muzyka, O.У навчальному посібнику розглядаються актуальні питання функціонування структурних змін та особливостей кон'юнктури світового ринку товарів та послуг з метою ефективного їх врахування у процесах інтеграції економіки України до світової системи господарювання. Посібник містить структурно-логічні блоки для вивчення і перевірки кожної теми, конкретні завдання на ПК та ситуації для самостійного вирішення, які спрямовані на поглиблення практичних навичок щодо використання показників та індикаторів кон'юнктури для аналізу і оцінки стану найважливіших галузевих ринків.Документ Світовий ринок товарів і послуг : тести з дисципліни для студентів усіх форм навчання напрямів підготовки "Торговельне підприємництво", "Економіка підприємства", "Міжнародні відносини"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2007) Іванова, Лілія; Музика, О.; Ivanova, Liliia; Muzyka, O.Тести з дисципліни “Світовий ринок товарів і послуг” підготовлені у розрізі основних тем, передбачених навчальною програмою дисципліни. Тести призначені для застосування на семінарських і практичних заняттях з метою глибшого освоєння окремих питань, а також для здійснення самоперевірки та контролю за засвоєнням знань. Контрольний режим тестування доцільно застосовувати як для перевірки засвоєння студентами матеріалу окремих тем, так і для прийому іспиту з дисципліни у комплексі з теоретичними питаннями та розв’язуванням практичних завдань.