Перегляд за Автор "Mosiychuk, Maryana"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз якості обслуговування кейтерингової компанії «Chef»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Мосійчук, Мар’яна; Паска, Марія; Радзімовська, Ольга; Mosiychuk, Maryana; Paska, Mariya; Radzimovska, OlgaКейтеринг є одним із найбільш привабливих та затребуваних секторів ресторанного бізнесу в Україні, який потребує досконалого вивчення та популяризації. Головна особливість студії «Chef» – авторський підхід, що позитивно впливає на бізнес-заходи, коли організаторам важливо догодити кожному клієнтові, партнеру й навіть конкуренту. Catering is one of the most attractive and popular sectors of the restaurant business in Ukraine, which needs to be thoroughly studied and promoted. The main feature of the Chef studio is the author's approach, which has a positive effect on business events, when it is important for the organizers to please every client, partner and even a competitor.Документ Аналіз якості обслуговування кейтерингової компанії «Chef»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Мосійчук, Мар’яна; Паска, Марія; Радзімовська, Ольга; Mosiychuk, Maryana; Paska, Mariya; Radzimovska, OlgaКейтеринг є одним із найбільш привабливих та затребуваних секторів ресторанного бізнесу в Україні, який потребує досконалого вивчення та популяризації. Головна особливість студії «Chef» – авторський підхід, що позитивно впливає на бізнес-заходи, коли організаторам важливо догодити кожному клієнтові, партнеру й навіть конкуренту. Catering is one of the most attractive and popular sectors of the restaurant business in Ukraine, which needs to be thoroughly studied and promoted. The main feature of the Chef studio is the author's approach, which has a positive effect on business events, when it is important for the organizers to please every client, partner and even a competitor.Документ Роль регіону в процесі формування та регулювання ціни для підприємств готельного господарства(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Мосійчук, Мар’яна; Коркуна, Іван; Mosiychuk, Maryana; Korkuna, IvanПідприємство, яке впроваджує цінову політику, повинне проаналізувати як зовнішні, так і внутрішні фактори, провести аналіз ринку, потреб клієнта і його цінового сприйняття, щоб посісти значне місце серед високої конкуренції закладів готельного господарства, та забезпечити конкурентоспроможні умови для суб’єкта господарювання на ринку товарів та послуг. The company that implements the pricing policy must analyze both external and internal factors, analyze the market, customer needs and price perception to take a significant place among the high competition of hotel facilities, and provide competitive conditions for the business entity in the market goods and services.Документ Роль регіону в процесі формування та регулювання ціни для підприємств готельного господарства(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-05-19) Мосійчук, Мар’яна; Коркуна, Іван; Mosiychuk, Maryana; Korkuna, IvanПідприємство, яке впроваджує цінову політику, повинне проаналізувати як зовнішні, так і внутрішні фактори, провести аналіз ринку, потреб клієнта і його цінового сприйняття, щоб посісти значне місце серед високої конкуренції закладів готельного господарства, та забезпечити конкурентоспроможні умови для суб’єкта господарювання на ринку товарів та послуг. The company that implements the pricing policy must analyze both external and internal factors, analyze the market, customer needs and price perception to take a significant place among the high competition of hotel facilities, and provide competitive conditions for the business entity in the market goods and services.