Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Medynskyi, Serhii"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Characteristic features of professional study of physical education and sports in the USA
    (2017) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    Innovative processes in the field of physical culture and sports, understanding the value of health, recognition of high social importance of physical education, promotion of fitness, physical activities and sports, creating a positive public attitude to physical activity and sport through the recognition and respect for the achievements of teams or individual people – all of the above leads to the need of the expansion of the services rendered by means of physical activity and accordingly requires substantial changes in the study of future professionals of physical education and sport. One of the current issues in society today is a lack of professionals in the sphere of physical education and sport. Preparation of these professionals should take into account current global trends of education and the need to consider the experience of leading countries. Methods. Methodological principles of research are: the theory of philosophical knowledge and mutual interdependence of the phenomena of objective reality; an objective study of the development and communication of specific historical conditions based on the unity logical and historical, general and special, theory and practice. Results. The study proved the theory and practice of professional preparation of specialists of physical education and sports in the USA. Scientific theory of the system of such training is generalized. Tendencies of development of physical culture and sports in the US as determinants of modernization of professional preparation of specialists are revealed. The system of professional preparation of specialists of physical education and sports is characterized as one that has a coherent, continuous and differentiated character within university education We studied majors, spheres of physical education and sports, in a wild range of USA universities. The analysis of educational programs, available at these universities, helped us to generalize them as the bachelor programs – academic specializations, which are determined as majors. We outline twelve majors of bachelor's levels which correspond with the titles of bachelor’s specializations. Data of the comparative analysis of curriculum shows that it structure has common and quite unified character and consists of three key components: general education, field disciplines and major courses. It was found that for the Parks, recreation, leisure, and fitness studies divides these components pretty much alike and displays slight divergences not as much in the content of curricula as in the titles of the studied disciplines. Four years is provided for a bachelor's degree education, during which the student assimilates a set of academic courses within 120 credits. Selection process at the universities is based on grade requirements for academic courses. Hence only 14–15 % of the students on average complete bachelors degree in the USA.It is studied that in US schools traditional forms of learning and modern interactive technologies are practiced. Current control and selection provide quality of professional preparation of specialists. Universities and colleges in the United States available additional paid spring and summer semester lasting 1–3 weeks to eliminate the «debt» capture additional students in disciplines such additional payment semesters
  • Документ
    Внутрішня картина здоров’я : конспект лекцій з навчальної дисципліни "Психологія здоров'я і здорового способу життя"
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Внутрішня картина здоров’я : лабораторна робота № 3 з навчального курсу «Психологія здоров’я і здорового способу життя»
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Громадська та державна складові регулювання якості підготовки фахівців фізичного виховання і спорту у Сполучених Штатах Америки
    (2014) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    У статті розглянуті основні складові гарантії вищої освіти у Сполучених Штатах Америки на прикладі підготовки фахівців фізичного виховання і спорту.
  • Документ
    Забезпечення спортивної орієнтації та відбору : лекція та семінарське заняття з навчальної дисицпліни "Педагогіка фізичного виховання та спорту"
    (2019-02-13) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Загальна характеристика фізичних якостей людини : лекція та семінарське заняття з навчальної дисципліни "Педагогіка фізичного виховання та спорту"
    (2019-02-13) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Засоби та методи фізкультурно-спортивної педагогічної діяльності : лекція та семінарське заняття з навчальної дисципліни "Педагогіка фізичного виховання та спорту"
    (2019-02-13) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Змістове наповнення професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США
    (2016) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    У статті розглянуто структуру та змістове наповнення навчальних програм, що використовуються у США при підготовці бакалаврів галузі фізичного виховання і спорту. Охарактеризовано основні блоки дисциплін: загальної освіти, галузі знань, академічної спеціалізації.
  • Документ
    Змістове наповнення професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США
    (2016) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    У статті розглянуто структуру та змістове наповнення навчальних програм, що використовуються у США при підготовці бакалаврів галузі фізичного виховання і спорту. Охарактеризовано основні блоки дисциплін: загальної освіти, галузі знань, академічної спеціалізації.
  • Документ
    Компетенції фахівців фізичного виховання та спорту у Сполучених Штатах Америки крізь призму системи умінь
    (2014) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    У статті розглянуто основні професійні компетенції фахівців фізичного виховання і спорту у США у взаємозв’язку з їхніми основними академічними спеціалізаціями. як інтегровану професійно особистісну характеристику, яка забезпечує ефективний рівень професійної діяльності та відображає: рівень сформованості професійно значущих якостей особистості; результат загальноосвітньої, професійної та спеціальної підготовки, що визначаються сукупністю мотивацій- них та ціннісних установок, необхідним обсягом знань та вмінь, рівнем професійної майстерності та досвідом діяльності у вибраній галузі. Професійні компетенції фахівця галузі фізичного виховання та спорту подано структурно у вигляді системи умінь, що їх відображає.
  • Документ
    Модель сучасного фахівця фізичної культури й спорту як основа його професійної підготовки у вищих навчальних закладах
    (2010) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    У статті розкрито поняття професійної компетентності фахівця фізичної культури і спорту як такої, що відображає змістово-діяльнісний аспект його професійної діяльності; здійснено узагальнений огляд системи компетенцій, у контексті якого простежено значущість підприємницьких компетенцій, формування яких у сукупності з іншими параметрами професійної компетентності фахівця спрямоване на забезпечення конкурентоспроможності сучасного спеціаліста.
  • Документ
    Навчання техніки та тактики у фізкультурно-спортивній діяльності : лекція та семінарське заняття з навчальної дисципліни "Педагогіка фізичного виховання та спорту"
    (2019-02-13) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Основні уявлення про здорову особистість : конспект лекцій з навчальної дисципліни "Психологія здоров'я і здорового способу життя"
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Особистість і стрес : конспект лекції з навчальної дисципліни "Психологія здоров'я і здорового способу життя"
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Педагогіка спорту : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів галузі знань 01 2Освіта" cпеціальності 017 "Фізична культура і спорт"
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка спорту» є озброїти студентів знаннями про сучасні підходи до організації навчального процесу й застосовувати їх у власній педагогічній діяльності з метою підвищення ефективності навчального процесу й отримання високих освітніх результатів відповідно до вимог демократичного постіндустріального суспільства; озброїти студентів знаннями, вміннями і навичками роботи з дітьми за умов особистісно-орієнтованого виховання і навчання
  • Документ
    Педагогіка спорту : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 01 "Освіта" cпеціальності 017 "Фізична культура і спорт"
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка спорту» є озброїти студентів знаннями про сучасні підходи до організації навчального процесу й застосовувати їх у власній педагогічній діяльності з метою підвищення ефективності навчального процесу й отримання високих освітніх результатів відповідно до вимог демократичного постіндустріального суспільства; озброїти студентів знаннями, вміннями і навичками роботи з дітьми за умов особистісно- орієнтованого виховання і навчання
  • Документ
    Педагогіка фізичного виховання : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів галузі знань 01 "Освіта-Педагогіка" cпеціальності 014.11 "Середня освіта (Фізична культура)"
    (2019-02-12) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка фізичного виховання» є озброїти студентів знаннями про сучасні підходи до організації навчального процесу й застосовувати їх у власній педагогічній діяльності з метою підвищення ефективності навчального процесу й отримання високих освітніх результатів відповідно до вимог демократичного постіндустріального суспільства; озброїти студентів знаннями, вміннями і навичками роботи з дітьми за умов особистісно-орієнтованого виховання і навчання
  • Документ
    Педагогіка фізичного виховання як наукова і навчальна дисципліна : лекція та семінарське заняття з навчальної дисципліни "Педагогіка фізичного виховання та спорту"
    (2019-02-13) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Перспективи забезпечення та розвитку фізичної культури і спорту серед дорослого населення України
    (2006) Мединський, Сергій; Medynskyi, Serhii
    У статті визначається основні напрямки діяльності держави у сфері підготовки спеціалістів та розвитку спортивно-масового руху серед дорослого населення України.
  • Документ
    Перспективи розвитку професійної підготовки фахівців сфери фізичної культури і спорту України ( з урахуванням закордонного досвіду)
    (2019) Мединський, Сергій; Слобожанінов, П.; Medynskyi, Serhii; Slobozhaninov, P.
    У статті розглянуто проблемні аспекти підготовки фахівців фізичного виховання і спорту, що пов’язані із нормативно-законодавчим регулюванням галузі фізичної культури та спорту, в Україні. Розглянуто Закони України, Укази Президента України, постанови Кабінету міністрів України, накази, листи, роз’яснення і рекомендації Міністерства освіти і науки. Наведено невизначеності та неузгодженості у законодавстві щодо вищої освіти у галузі фізичного виховання і спорту; регламентування структури навчальних планів; нормування кількості необхідних аудиторних годин на один кредит ЄКТС. Проведено анкетування викладачів закладів вищої освіти України, фахівців з фізичної культури, щoдo доцільності потреби та поновлення на державному рівні освітньої галузі «Фізичне виховання, спорт, здоров’я людини»; доцільності розширення переліку спеціальностей, згідно яких буде провадитися підготовка фахівців сфери фізичної культури і спорту в Україні; можливих напрямів розвитку освітньої галузі з урахуванням закордонного досвіду.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок