Перегляд за Автор "Matviiv, Vasyl"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Modern innovative technologies as part of the training of future financiers(2023-06-30) Taran, Ganna; Chornomordenko, Dmytro; Bondarenko, Nataliia; Bohatyrov, Danylo; Spiridonov, Mykola; Matviiv, Vasyl; Матвіїв, ВасильThe relevance of the study lies in the growing need for innovative approaches to the training of future financiers. The main aim of the article is to define modern innovative technologies that are used in the training of future financiers. The object of research is a system of innovative methods and technologies that should be implemented in the process of training specialists in finance. To achieve this goal, the article uses modern technologies of taxonomic analysis to identify problems in the innovative provision of training of future financiers. The result of this approach is the calculation of two integral indicators for the main groups of innovative training of future financiers. As a result of the taxonomic analysis, it was found that there are problems with innovative potential in educational institutions. The study has a number of limitations, which consist in not taking into account all techniques and methods of applying innovative technologies. Prospects for further research may be an increase in the number and increase in the quality of application of innovative technologies and techniques in the system of training future financiers. Актуальність дослідження полягає в зростанні потреби в інноваційних підходах до підготовки майбутніх фінансистів. Основною метою дослідження є визначення сучасних інноваційних технологій, які застосовуються при підготовці майбутніх фінансистів. Об'єктом дослідження є система інноваційних методів і технологій, які варто впроваджувати в процесі підготовки фахівців із фінансів. Для досягнення поставленої мети в статті з використанням сучасних тех- нологій таксономічного аналізу визначено проблеми в інноваційному забезпеченні підготовки майбутніх фінансис- тів. Результатом застосованого підходу є розрахунок двох інтегральних показників за основними групами іннова- ційної підготовки майбутніх фінансистів. У результаті проведеного таксономічного аналізу встановлено, що в закла- дах освіти існують проблеми з інноваційним потенціалом. Дослідження має низку обмежень, які полягають у нев- рахуванні всіх прийомів і методів застосування інноваційних технологій. Перспективами подальших досліджень мо- жуть стати збільшення кількості та зростання якості застосування інноваційних технологій і методик у системі під- готовки майбутніх фінансистів.Документ The main pedagogical aspects of the formation of professional competence of students of physical culture(2022) Prystupa, Yevhen; Muzyka, Fedir; Kryshtanovych, Svitlana; Matviiv, Vasyl; Ilkiv, Oksana; Приступа, Євген; Музика, Федір; Криштанович, Світлана; Матвіїв, Василь; Ільків, ОксанаThe main purpose of the article is to analyze, systematize and research the main pedagogical aspects of the formation of professional competence of students of physical culture. In modern conditions, the developing information society requires significant changes in the domestic education system, while creating for each person significant opportunities to receive information in the volume that he needs for self-development and self-improvement. At the same time, it is obvious that the transition to a new model of education excludes the passive role of participants in the educational process, since only an active position in obtaining knowledge will allow students to form “the ability to live and work in an information society”, to determine the individual trajectory of education. The increased requirements for the quality of education in the context of its structural restructuring and integration into the global educational space significantly change the level of social expectations in relation to the effectiveness of the entire complex of pedagogical sciences. For this, the methods of theoretical analysis of specialized literature in the field of introducing and improving the basic pedagogical technologies of the process of developing professional competence of students of physical culture were used. As a result of the study, the main modern trends and aspects the main pedagogical aspects of the formation of professional competence of students of physical culture were revealed.Основною метою статті є аналіз, систематизація та дослідження основних педагогічних аспектів формування професійної компетентності студентів фізичної культури. В сучасних умовах, інформаційне суспільство, що розвивається, вимагає істотних змін у вітчизняній системі освіти, створюючи при цьому для кожної людини значні можливості отримання інформації в обсязі, який йому потрібні для саморозвитку та самовдосконалення. Водночас очевидно, що Перехід до нової моделі освіти виключає пасивну роль учасників навчального процесу, оскільки лише активна позиція в отриманні знань дозволить сформувати в учнів «уміння жити і працювати в інформаційному суспільстві», визначити індивідуальну траєкторію навчання. The підвищення вимог до якості освіти в умовах її структурної перебудови та інтеграція у світовий освітній простір суттєво змінюють рівень соціальних очікувань в відношення до ефективності всього комплексу педагогічних наук. Для цього застосовуються методи теоретичний аналіз спеціальної літератури в галузі впровадження та вдосконалення осн педагогічні технології процесу формування професійної компетентності студентів використовувалися фізична культура. У результаті дослідження визначено основні сучасні тенденції та аспекти осн педагогічні аспекти формування професійної компетентності студентів фізичної культури були виявлені.Документ Tools for children fitness in the physical education of primary school pupils(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020-05-23) Rymar, Olga; Solovey, Alla; Sorokolit, Nataliya; Shevtsiv, Uliana; Matviiv, Vasyl; Римар, Ольга; Соловей, Алла; Сороколіт, Наталія; Шевців, Уляна; Матвіїв, васильThe results of pedagogical experiment that lasted from 2017 to 2018 are published in this research. 82 children took part in the experiment, among them were 42 boys and 40 girls. The actual age of children was nine years old. The purpose of the work was to discover the influence of fitness tools on physical development, physical preparation, psycho-emotional condition on younger school-age pupils. There was noticed a significant improvement of results of physical development according to Kettle index. In particular, it is about high level (from 16,9% to 43,1%), decreasing the average (from 54,4% to 46,8%) and especially the low level of physical development (from 28,7% to 10,1%),(p<0,05). Probably, positive changes appeared in the result of Ruffier Dickson tests, improvement indicators of intermediate level (from 4,8% to 14,1%),(p<0,05), decreasing in indicators of lower-intermediate level (from 38,4% to 16,7%),(p<0,05). The stable dynamics was noticed in the results of physical preparation (p<0,05), in particular after “30m run” exercise. Boys have got the result from 6,2±0,7sec to 5,4±0,5sec, girls - from 6,9±0,5sec to 6,1±0,5sec. The exercise “tilting torso forward from sitting position” represented result 3,9cm among boys and 5,5cm among girls; the exercise “long jump from place” represented 14,7cm among boys and 22,5cm among girls; in the exercise “shuttle running” boys got result from 11,7±1sec to 9,2±0,9sec and girls – from 12,1±1,2sec to 10,2±1 sec. What is more, positive and statistically important changes (p<0,05) where in results of pupils’ psycho-emotional condition evaluation. We have noticed increasing in levels of well-being, activeness, mood. У цьому дослідженні опубліковано результати педагогічного експерименту, який тривав з 2017 по 2018 рік. В експерименті взяли участь 82 дитини, серед них 42 хлопчики та 40 дівчаток. Фактичний вік дітей становив дев'ять років. Метою роботи було виявити вплив засобів фітнесу на фізичний розвиток, фізичну підготовку, психоемоційний стан учнів молодшого шкільного віку. Відзначено достовірне покращення результатів фізичного розвитку за індексом Кетле. Зокрема, йдеться про високий рівень (з 16,9% до 43,1%), зниження середнього (з 54,4% до 46,8%) та особливо низький рівень фізичного розвитку (з 28,7%). до 10,1%), (p<0,05). Ймовірно, відбулися позитивні зміни в результатах тестів Руфф’є Діксона, покращення показників середнього рівня (з 4,8% до 14,1%), (p<0,05), зниження показників нижнього-середнього рівня (з 38). ,4% до 16,7%), (p<0,05). Відзначено стійку динаміку в результатах фізичної підготовки (р<0,05), зокрема після вправи «біг на 30м». Юнаки отримали результат від 6,2±0,7с до 5,4±0,5с, дівчата - від 6,9±0,5с до 6,1±0,5с. Вправа «нахил тулуба вперед від положення сидячи» показав результат 3,9 см серед хлопців і 5,5 см серед дівчат; у вправі «стрибок у довжину з місця» серед хлопців — 14,7 см, у дівчат — 22,5 см; у вправі «човниковий біг» юнаки отримали результат від 11,7±1с до 9,2±0,9с, а дівчата – від 12,1±1,2с до 10,2±1с. Крім того, позитивні та статистично значущі зміни (p<0,05) відбулися в результатах оцінки психоемоційного стану учнів. Ми помітили підвищення рівня самопочуття, активності, настрою.Документ Вдосконалення системи математичної підготовки студентів у закладах освіти галузі фізичної культури і спорту(ЛДІФК, 1998) Матвіїв, Василь; Matviiv, VasylВажливою складовою професійної та загальної культури фахівця галузі фізичної культури і спорту є математична культура.Документ Вдосконалення системи математичної підготовки студентів у закладах освіти галузі фізичної культури і спорту(ЛДІФК, 1998) Матвіїв, Василь; Matviiv, VasylВажливою складовою професійної та загальної культури фахівця галузі фізичної культури і спорту є математична культура.Документ Вдосконалення спеціальної підготовки кваліфікованих каратистів(стилю Кіокушинкай) в змагальній дисципліниі куміте(2020-11-03) Кіндзер, Богдан; Ільницький, Іван; Матвіїв, Василь; Пресняков, Дмитро; Кобяк, Андрій; Волощук, Іван; Kindzer, Bohdan; Ilnytskyi, Ivan; Matviiv, Vasyl; Presniakov, Dmytro; Kobiak, Andrii; Voloshchuk, IvanМета дослідження - удосконалення спеціальної підготовки кваліфікованих спортсменів стилю Kіокушинкай карате в дисципліні куміте з використанням формальних комплексів ката. У дослідженні брали участь 28 кваліфікованих спортсменів каратистів різної вагової категорії, вік 18-25 років, стаж занять не менше 5 років, спортивна кваліфікація від 2-го кю до 3 дану за японською шкалою (кандидат у майстри спорту, майстер спорту відповідно за Єдиною спортивною класифікацією України). Використовувалися такі методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення наукової та методичної літератури; метод порівняння; соціологічні методи (анкетування); педагогічне спостереження; педагогічний експеримент; медико-біологічні методи; психологічні методи та методи математичної статистики. Установлено, що одним з ефективних шляхів удосконалення тренувального процесу спортсменів стилю Кіокушинкай карате за програмою з куміте є впровадження в тренування формальних комплексів ката. Визначено пріоритетність ката «Санчин» і «Теншо» як методів спеціальної підготовки та значущість їх впливу на психоемоційний і фізичний стан спортсмена. Розроблено і впроваджено програму удосконалення психічної і фізичної підготовленості кваліфікованих спортсменів, яка включає використання зазначених вище ката, для спрямованого впливу на окремі компоненти системи енергозабезпечення, сенсомоторні реакції та варіабельність серцевого ритму кваліфікованих каратистів. Упровадження розробленої авторської методики тренувального процесу сприяло суттєвому поліпшенню спортивних результатів кваліфікованих каратистів.Документ Використання комп’ютерно-інформаційних технологій в сфері фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-07) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Мостова, Мар’яна; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Mostova, Mariana; Pryshliak, OlehУ тезах висвітлено зміст використання комп’ютерно-інформаційних технологій в освітньому процесі ЛДУФК ім. Івана Боберського. Представлено види діяльності студента, у яких використовують комп’ютерно-інформаційні технології. Уміння застосовувати інформаційні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя фізичної культури сприяє його індивідуалізації та креативності, підвищенню інтелектуальних здібностей. The content of the use of computer and information technologies in the educational process of Ivan Boberskyi Lviv State University of Physical Culture is covered in theses. The types of student activities that use computer and information technologies are presented. The ability to apply information technologies in the professional activity of the future physical culture teacher contributes to his individualization and creativity, and the increase of intellectual abilities.Документ Використання комп’ютерно-інформаційних технологій в сфері фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-10-07) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Мостова, Мар’яна; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Mostova, Mariana; Pryshliak, OlehУ тезах висвітлено зміст використання комп’ютерно-інформаційних технологій в освітньому процесі ЛДУФК ім. Івана Боберського. Представлено види діяльності студента, у яких використовують комп’ютерно-інформаційні технології. Уміння застосовувати інформаційні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя фізичної культури сприяє його індивідуалізації та креативності, підвищенню інтелектуальних здібностей. The content of the use of computer and information technologies in the educational process of Ivan Boberskyi Lviv State University of Physical Culture is covered in theses. The types of student activities that use computer and information technologies are presented. The ability to apply information technologies in the professional activity of the future physical culture teacher contributes to his individualization and creativity, and the increase of intellectual abilities.Документ Застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у вивченні дисципліни «спортивна метрологія»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-09-19) Ільків, Оксана; Мостова, Мар’яна; Матвіїв, Василь; Пришляк, Мирослав; Ilkiv, Oksana; Mostova, Mariana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, MyroslavДокумент Комп'ютерна програма для тестового контролю знань студентів з курсу " Математична статистика і комп'ютерна техніка "(ЛДІФК, 2000) Матвіїв, Василь; Matviiv, VasylДокумент Комп'ютерна програма для тестового контролю знань студентів з курсу " Математична статистика і комп'ютерна техніка "(2000) Матвіїв, Василь; Matviiv, VasylДокумент Комп'ютерна техніка та математична статистика : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра напряму підготовки 227 "Фізична реабілітація", 227 "Фізична терапія, ерготерапія"(2017) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, OlehМетою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерна техніка та математична статистика» є формування у майбутніх фахівців фізичної культури та спорту сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття ними практичних навичок роботи із сучасною комп’ютерною технікою.Документ Комп'ютерна техніка та математична статистика : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 01 "Освіта" спеціалізації 014.11 „Середня освіта (фізична культура)” факультету педагогічної освіти(2019-04-12) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, Oleh; Кафедра інформатики та кінезіологіїДокумент Комп'ютерна техніка та математична статистика : контрольні роботи для студентів 1 курсу з дисципліни(2019-06-05) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, Oleh; Кафедра інформатики та кінезіологіїДокумент Комп'ютерна техніка та математична статистика : методичні рекомендації для студентів, які навчаються за індивідуальним графіком(2019-06-05) Ільків, Оксана; Пришляк, Олег; Матвіїв, Василь; Ilkiv, Oksana; Pryshliak, Oleh; Matviiv, Vasyl; Кафедра інформатики та кінезіологіїДокумент Комп'ютерна техніка та математична статистика : порядок оцінювання студентів з дисципліни(2019-06-05) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, Oleh; Кафедра інформатики та кінезіологіїДокумент Комп'ютерна техніка та математична статистика : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра напряму підготовки 014.14 Середня освіта (здоров’я людини)(2017) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, OlehМетою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерна техніка та математична статистика» є формування у майбутніх фахівців фізичної культури та спорту сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття ними практичних навичок роботи із сучасною комп’ютерною технікою.Документ Комп'ютерна техніка та математична статистика : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра напряму підготовки 017 "Фізична культура і спорт"(2017) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, OlehМетою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерна техніка та математична статистика» є формування у майбутніх фахівців фізичної культури та спорту сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття ними практичних навичок роботи із сучасною комп’ютерною технікою.Документ Комп'ютерна техніка та математична статистика : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра напряму підготовки 024 "Хореографія"(2017) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, OlehМетою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерна техніка та математична статистика» є формування у майбутніх фахівців фізичної культури та спорту сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття ними практичних навичок роботи із сучасною комп’ютерною технікою.Документ Комп'ютерна техніка та математична статистика : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 014.11 "Середня освіта (фізична культура)"(2018-11-06) Ільків, Оксана; Матвіїв, Василь; Пришляк, Олег; Ilkiv, Oksana; Matviiv, Vasyl; Pryshliak, OlehМетою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерна техніка та математична статистика» є формування у майбутніх фахівців фізичної культури та спорту сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття ними практичних навичок роботи із сучасною комп’ютерною технікою.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »