Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Martyniuk, Olena"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Джерельні витоки танцю модерн у Європі. Німецька школа модерного танцю : лекція 2 для студентів: другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Зв’язок хореографічної лексики та музики : лекція 3 для студентів V курсу з дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бойко, Андрій; Мартинюк, Олена; Boiko, Andrii; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Контрольні питання та завдання для заліку
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Сосіна, Валентина; Мартинюк, Олена; Sosina, Valentyna; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Методика викладання хореографічних дисциплін (сучасні напрямки хореографії) : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти рівня освіти "магістр"
    (2019-03-06) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін» (сучасні напрямки хореографії ) освоєння майбутніми фахівцями-педагогами різноманітних форм, стилів і технік сучасних напрямків танцювального мистецтва. Розширення лексичного арсеналу, творчого діапазону і фантазії майбутніх педагогів хореографів. Формування базових професійно- педагогічних знань, умінь та навичок, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача – хореографа, викладача – організатора масових форм фізичної культури та спорту та викладача гурткової роботи з сучасного танцю.
  • Документ
    Методика викладання хореографічних дисциплін (сучасні напрямки хореографії) : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти рівня освіти "магістр" для студентів 5 курсу
    (2019-03-06) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін» (сучасні напрямки хореографії ) освоєння майбутніми фахівцями-педагогами різноманітних форм, стилів і технік сучасних напрямків танцювального мистецтва. Розширення лексичного арсеналу, творчого діапазону і фантазії майбутніх педагогів хореографів. Формування базових професійно-педагогічних знань, умінь та навичок, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача – хореографа, викладача – організатора масових форм фізичної культури та спорту та викладача гурткової роботи з сучасного танцю.
  • Документ
    Мистецтво балетмейстера (композиція та постановка хореографічних номерів) : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти рівня освіти "магістр"
    (2019) Бойко, Андрій; Мартинюк, Олена; Boiko, Andrii; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Метою викладання дисципліни «Мистецтво балетмейстера» є оволо-діння знаннями для створення хореографічного твору, постановки та репети-ційної роботи, підготовка висококваліфікованих викладачів хореографічних дисциплін в новітніх мистецьких закладах освіти, середній та вищій школі.
  • Документ
    Навчальна програма нормативної навчальної дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Мета дисципліни: вдосконалення навичок та вмінь, необхідних хореографу-постановнику; опанування знань, що сприятимуть створенню своєрідної структури та ідейно-тематичного змісту майбутнього хореографічного твору; організація постановочно-репетиційної роботи у танцювальному колективі, ансамблі тощо; виховання і підготовка висококваліфікованих хореографів-постановників, викладачів хореографічних дисциплін у новітніх мистецьких закладах освіти, середній та вищій школі.
  • Документ
    Навчальна програма нормативної навчальної дисципліни: «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» для підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 Культура і мистецтво, кваліфікація: магістр хореографії, форма навчання: денна
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Мета дисципліни: сформувати професійні навички та вміння, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку кваліфікованого фахівця з сучасного танцю; ознайомити з різними танцювальними техніками, що існують у сучасному хореографічному мистецтві; вдосконалити пластичну манеру, розвити відчуття стилістичних особливостей, розширити лексичний арсенал та творчий діапазон (творче мислення і творчий потенціал) студентів; максимально розвити й вдосконалити психофізичний апарат майбутніх фахівців хореографії.
  • Документ
    Організація і методика ансамблевої роботи : програма навчальної дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Сосіна, Валентина; Мартинюк, Олена; Sosina, Valentyna; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Метою викладення дисципліни є формування професійних навичок і вмінь, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку професійного виконавця танцювального колективу, педагога-хореографа; розкрити й виховати у колективному процесі танцювального розвитку індивідуальність кожного студента, ознайомити їх з різноманітними прийомами і техніками, що сприяють розвитку виконавської майстерності, долучити ці знання і вміння до професійного «багажу» майбутнього фахівця галузі хореографії.
  • Документ
    Основні чинники становлення танцювальних форм ХХ ст. : лекція 3 для студентів V курсу з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва», другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Поняття «модерн» як явище у світових історико-культурологічних процесах : лекція 1 для студентів V курсу з дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності». «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Поняття "модерн" як явище у світових історико-культурологічних процесах : тези лекцій для студентів V курсу з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» рівня вищої освіти "магістр" спеціальності 024 "Хореографія"
    (2019-03-06) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Принципи контрасту, симетрії та асиметрії у хореографії : лекція 6 для студентів V курсу з дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бойко, Андрій; Мартинюк, Олена; Boiko, Andrii; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Процес розвитку особистості танцівника та процес розвитку педагога-хореографа у їх взаємодії : лекція 1 для студентів V-VІ курсу з дисципліни «Організація і методика ансамблевої роботи», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Робоча програма нормативної навчальної дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Мета дисципліни – вдосконалення навичок та вмінь, необхідних хореографу-постановнику; опанування знань, що сприятимуть створенню своєрідної структури та ідейно-тематичного змісту майбутнього хореографічного твору; організація постановочно-репетиційної роботи у танцювальному колективі, ансамблі тощо; виховання і підготовка висококваліфікованих хореографів-постановників, викладачів хореографічних дисциплін у новітніх мистецьких закладах освіти, середній та вищій школі.
  • Документ
    Робоча програма нормативної навчальної дисципліни: «Організація і методика ансамблевої роботи» для підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 Культура і мистецтво, кваліфікація: Магістр хореографії, форма навчання: денна
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Мета дисципліни – сформувати професійні навички і вміння, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку професійного виконавця танцювального колективу, педагога-хореографа; розкрити й виховати у колективному процесі танцювального розвитку індивідуальність кожного студента, ознайомити їх з різноманітними прийомами, що сприяють розвитку виконавської майстерності, долучити ці знання і вміння до професійного «багажу» майбутнього педагога-хореографа.
  • Документ
    Робоча програма нормативної навчальної дисципліни: «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» для підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 Культура і мистецтво, кваліфікація: магістр хореографії, форма навчання: денна
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Рудольф Лабан – видатний теоретик сучасного хореографічного мистецтва : лекція 2 для студентів V-VІ курсу з дисципліни «Організація і методика ансамблевої роботи», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
  • Документ
    Силабус навчального курсу з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва», другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація : магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» є освоєння майбутніми фахівцями-педагогами різноманітних форм, стилів і технік сучасних напрямків танцювального мистецтва. Розширення лексичного арсеналу, творчого діапазону і фантазії майбутніх педагогів хореографів. Формування базових професійно-педагогічних знань, умінь та навичок, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача–хореографа, викладача–організатора масових форм фізичної культури та спорту та викладача гурткової роботи з сучасного танцю.
  • Документ
    Силабус навчальної дисципліни «Організація і методика ансамблевої роботи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Сосіна, Валентина; Мартинюк, Олена; Sosina, Valentyna; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавства
    Метою викладення дисципліни є формування професійних навичок і вмінь, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку професійного виконавця танцювального колективу, педагога-хореографа; розкрити й виховати у колективному процесі танцювального розвитку індивідуальність кожного студента, ознайомити їх з різноманітними прийомами і техніками, що сприяють розвитку виконавської майстерності, долучити ці знання і вміння до професійного «багажу» майбутнього фахівця галузі хореографії.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок