Перегляд за Автор "Martyniuk, Olena"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Джерельні витоки танцю модерн у Європі. Німецька школа модерного танцю : лекція 2 для студентів: другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Зв’язок хореографічної лексики та музики : лекція 3 для студентів V курсу з дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бойко, Андрій; Мартинюк, Олена; Boiko, Andrii; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Контрольні питання та завдання для заліку(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Сосіна, Валентина; Мартинюк, Олена; Sosina, Valentyna; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Методика викладання хореографічних дисциплін (сучасні напрямки хореографії) : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти рівня освіти "магістр"(2019-03-06) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін» (сучасні напрямки хореографії ) освоєння майбутніми фахівцями-педагогами різноманітних форм, стилів і технік сучасних напрямків танцювального мистецтва. Розширення лексичного арсеналу, творчого діапазону і фантазії майбутніх педагогів хореографів. Формування базових професійно- педагогічних знань, умінь та навичок, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача – хореографа, викладача – організатора масових форм фізичної культури та спорту та викладача гурткової роботи з сучасного танцю.Документ Методика викладання хореографічних дисциплін (сучасні напрямки хореографії) : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти рівня освіти "магістр" для студентів 5 курсу(2019-03-06) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін» (сучасні напрямки хореографії ) освоєння майбутніми фахівцями-педагогами різноманітних форм, стилів і технік сучасних напрямків танцювального мистецтва. Розширення лексичного арсеналу, творчого діапазону і фантазії майбутніх педагогів хореографів. Формування базових професійно-педагогічних знань, умінь та навичок, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача – хореографа, викладача – організатора масових форм фізичної культури та спорту та викладача гурткової роботи з сучасного танцю.Документ Мистецтво балетмейстера (композиція та постановка хореографічних номерів) : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності: 024 "Хореографія" факультету педагогічної освіти рівня освіти "магістр"(2019) Бойко, Андрій; Мартинюк, Олена; Boiko, Andrii; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання дисципліни «Мистецтво балетмейстера» є оволо-діння знаннями для створення хореографічного твору, постановки та репети-ційної роботи, підготовка висококваліфікованих викладачів хореографічних дисциплін в новітніх мистецьких закладах освіти, середній та вищій школі.Документ Навчальна програма нормативної навчальної дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМета дисципліни: вдосконалення навичок та вмінь, необхідних хореографу-постановнику; опанування знань, що сприятимуть створенню своєрідної структури та ідейно-тематичного змісту майбутнього хореографічного твору; організація постановочно-репетиційної роботи у танцювальному колективі, ансамблі тощо; виховання і підготовка висококваліфікованих хореографів-постановників, викладачів хореографічних дисциплін у новітніх мистецьких закладах освіти, середній та вищій школі.Документ Навчальна програма нормативної навчальної дисципліни: «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» для підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 Культура і мистецтво, кваліфікація: магістр хореографії, форма навчання: денна(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМета дисципліни: сформувати професійні навички та вміння, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку кваліфікованого фахівця з сучасного танцю; ознайомити з різними танцювальними техніками, що існують у сучасному хореографічному мистецтві; вдосконалити пластичну манеру, розвити відчуття стилістичних особливостей, розширити лексичний арсенал та творчий діапазон (творче мислення і творчий потенціал) студентів; максимально розвити й вдосконалити психофізичний апарат майбутніх фахівців хореографії.Документ Організація і методика ансамблевої роботи : програма навчальної дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Сосіна, Валентина; Мартинюк, Олена; Sosina, Valentyna; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни є формування професійних навичок і вмінь, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку професійного виконавця танцювального колективу, педагога-хореографа; розкрити й виховати у колективному процесі танцювального розвитку індивідуальність кожного студента, ознайомити їх з різноманітними прийомами і техніками, що сприяють розвитку виконавської майстерності, долучити ці знання і вміння до професійного «багажу» майбутнього фахівця галузі хореографії.Документ Основні чинники становлення танцювальних форм ХХ ст. : лекція 3 для студентів V курсу з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва», другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Поняття «модерн» як явище у світових історико-культурологічних процесах : лекція 1 для студентів V курсу з дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності». «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Поняття "модерн" як явище у світових історико-культурологічних процесах : тези лекцій для студентів V курсу з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» рівня вищої освіти "магістр" спеціальності 024 "Хореографія"(2019-03-06) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Принципи контрасту, симетрії та асиметрії у хореографії : лекція 6 для студентів V курсу з дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бойко, Андрій; Мартинюк, Олена; Boiko, Andrii; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Процес розвитку особистості танцівника та процес розвитку педагога-хореографа у їх взаємодії : лекція 1 для студентів V-VІ курсу з дисципліни «Організація і методика ансамблевої роботи», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Робоча програма нормативної навчальної дисципліни «Теорія і методика балетмейстерської діяльності», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМета дисципліни – вдосконалення навичок та вмінь, необхідних хореографу-постановнику; опанування знань, що сприятимуть створенню своєрідної структури та ідейно-тематичного змісту майбутнього хореографічного твору; організація постановочно-репетиційної роботи у танцювальному колективі, ансамблі тощо; виховання і підготовка висококваліфікованих хореографів-постановників, викладачів хореографічних дисциплін у новітніх мистецьких закладах освіти, середній та вищій школі.Документ Робоча програма нормативної навчальної дисципліни: «Організація і методика ансамблевої роботи» для підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 Культура і мистецтво, кваліфікація: Магістр хореографії, форма навчання: денна(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМета дисципліни – сформувати професійні навички і вміння, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку професійного виконавця танцювального колективу, педагога-хореографа; розкрити й виховати у колективному процесі танцювального розвитку індивідуальність кожного студента, ознайомити їх з різноманітними прийомами, що сприяють розвитку виконавської майстерності, долучити ці знання і вміння до професійного «багажу» майбутнього педагога-хореографа.Документ Робоча програма нормативної навчальної дисципліни: «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» для підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 Культура і мистецтво, кваліфікація: магістр хореографії, форма навчання: денна(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Рудольф Лабан – видатний теоретик сучасного хореографічного мистецтва : лекція 2 для студентів V-VІ курсу з дисципліни «Організація і методика ансамблевої роботи», другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Силабус навчального курсу з дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва», другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація : магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Мартинюк, Олена; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Сучасні напрямки танцювального мистецтва» є освоєння майбутніми фахівцями-педагогами різноманітних форм, стилів і технік сучасних напрямків танцювального мистецтва. Розширення лексичного арсеналу, творчого діапазону і фантазії майбутніх педагогів хореографів. Формування базових професійно-педагогічних знань, умінь та навичок, що забезпечують теоретичну і практичну підготовку викладача–хореографа, викладача–організатора масових форм фізичної культури та спорту та викладача гурткової роботи з сучасного танцю.Документ Силабус навчальної дисципліни «Організація і методика ансамблевої роботи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 «Хореографія», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», кваліфікація: магістр хореографії, освітньо-професійна програма – Хореографія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Сосіна, Валентина; Мартинюк, Олена; Sosina, Valentyna; Martyniuk, Olena; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладення дисципліни є формування професійних навичок і вмінь, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку професійного виконавця танцювального колективу, педагога-хореографа; розкрити й виховати у колективному процесі танцювального розвитку індивідуальність кожного студента, ознайомити їх з різноманітними прийомами і техніками, що сприяють розвитку виконавської майстерності, долучити ці знання і вміння до професійного «багажу» майбутнього фахівця галузі хореографії.